ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (سه‌شنبه) پس از تساوی بدون گل شاگردانش خانه مقابل والنسیا، خستگی را دلیل عدم کسب نتیجه مطلوب دانست.

او پس از بازی دلیل خستگی شاگردانش را گرفتار شدن در ترافیک شهر منچستر و عدم همکاری پلیس با تیم او در مسیر ورزشگاه اولدترافورد دانست.

مورینیو در شرح ماجرا گفت: ما هتل را ساعت 6 ترک کردیم با این تصور که مثل همیشه در نهایت 30 دقیقه برای رسیدن به ورزشگاه کافی است اما پلیس از اسکورت اتوبوس ما خودداری کرد و به این ترتیب خودمان به سمت ورزشگاه به راه افتادیم و 75 دقیقه طول کشید تا از هتل لاوری به ورزشگاه برسیم، البته یوفا و داور بازی با ما همکاری کردند و اجازه دادند بازی را 5 دقیقه تأخیر آغاز شود چون ما حداقل نیم ساعت زمان نیاز داشتیم که برای بازی آماده شویم. با این حال مشکلی از نظر سازماندهی بازی وجود نداشت.

مورینیو ادامه داد: ما به همه خطراتی و تبعاتی که دیر رسیدن به ورزشگاه می‌توانست برای‌مان به همراه داشته باشد، آگاه بودیم اما پلیس به ما اطلاع داد که قصد ندارد ما را تا ورزشگاه همراهی کند.

موضوع مهم دیگری که مورینیو پس از بازی به آن اشاره داشت، اظهارات اخیر پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد در انتقاد از وضعیت فعلی این تیم بود.

سرمربی منچستریونایتد از جواب دادن به او خودداری و عنوان کرد: نیازی نیست بدانم اسکولز چه چیزی گفته است. او هر چیزی که دلش خواسته گفته و من هم به شنیدنش علاقه‌ای ندارم. در این کشور آزادی بیان وجود دارد و هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید. او هم هرچه می‌خواهد می‌تواند بگوید.

فوتبال جهان| دشان: در شکست به هلند خودم را بی‌تقصیر نمی‌دانم/ دنبال بهانه برای توجیه باخت‌مان نیستیم
مشاهده

مورینیو که نتیجه بازی تیمش را نه خوب می‌دانست نه بد، در نهایت به هواداران به خاطر نارضایتی از وضعیت تیم‌شان حق داد. در جریان بازی نه تنها بخش‌هایی از سکوهای ورزشگاه اولدترافورد به نشانه اعتراض خالی بود بلکه برخی از آنهایی هم که به ورزشگاه رفته بودند، به نشانه نارضایتی از شیوه بازی شیاطین سرخ سوت می‌زدند. آقای خاص در این باره هم گفت: نتیجه بدی نیست اما خوب هم نیست. ما دو بازی دیگر برابر یوونتوس داریم که باید از آنها امتیاز بگیریم. گروه ما بسیار سخت است. با این حال من 200 درصد در کنار هواداران هستم.