ادین ژکو که در پیروزی 5 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال رم مقابل ویکتوریا پلژن جمهوری چک در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، هت‌تریک کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: شناخت خوبی از ویکیتوریا پلژن داشتم و این به خاطر شناختی بود که از زمان حضورم در لیگ فوتبال جمهوری چک از این تیم داشتم.

وی با اشاره به سه پیروزی متوالی رم مقابل تیم‌های فروزینونه، لاتزیو و ویکتوریا پلژن، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: پیروزی خوبی بود و همه ما گردهم آمدیم. هنوز به پتانسیل واقعی خود نزدیک نشده‌ایم. کسب سه پیروزی متوالی اعتماد به نفس ما را بالا برده است اما باید بیشتر تلاش کنیم.

ژکو در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: هر بازی لیگ قهرمانان دشواری خاص خودش را دارد. حالا ما سه امتیار داریم، اما چهار بازی دیگر در پیش داریم که دو بازی مقابل زسکا مسکو به منظور صعود از مرحله گروهی برای‌مان خیلی اهمیت دارد.

در گروه G لیگ قهرمانان، زسکا مسکو با 4 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رم و رئال مادرید نیز با کسب 3 امتیاز در تعقیب این تیم روسی هستند. ویکتوریا پلژن هم با یک امتیاز در قعر جدول است.

فوتبال جهان| تیبو کورتوا: نه علیه مورینیو و کونته حرف زده‌ام، نه روبرتو مارتینس را ترغیب کرده‌ام
مشاهده