بافت فرهنگی و مذهبی استان سمنان در اجلاسیه سراسری نماز معرفی شود

سعید ناجی عصر امروز در نشست هم اندیشی و هماهنگی بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز اظهارداشت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیاری در بخش مذهبی و فرهنگی دارد که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی استان سمنان، بر ضرورت برگزاری مطلوب این اجلاسیه تأکید کرد و گفت: باید ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان در راستای برگزاری هر چه بهتر اجلاسیه به کار گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بر ضرورت برگزاری هدفمند هفتمین اجلاسیه سراسری نماز در استان تأکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی درست و هدفمند زمینه برگزاری مناسب اجلاسیه سراسری نماز در استان فراهم شود تا شاهد تحولات مثبت برگزاری این اجلاسیه در استان باشیم.

ناجی با بیان اینکه استان سمنان از نظر مذهبی و فرهنگی دارای بافت غنی و ارزشمندی است اضافه کرد: باید بافت فرهنگی و مذهبی استان سمنان در اجلاسیه سراسری نماز به خوبی معرفی شود.

وی برضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های استان سمنان برای برگزاری هر چه بهتر هفتمین اجلاسیه سراسری نماز تأکید کرد و گفت: باید همه بسترهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر اجلاسه سراسری نماز در استان سمنان فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ابراز امیدواری کرد که برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان سبب تقویت فرهنگ نماز‌خوانی شود.

 ناجی تصریح کرد: نماز آثار و برکات فراوانی در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد و می‌تواند سبب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود.

بانک مرکزی ۹ صرافی را منع فعالیت کرد
مشاهده