بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن

برند هایک ویژن ( hikvision ) برای چند سال متوالی رتبه اول فروش سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مداربسته دنیا را از آن خود کرده است. این برند چینی که نخستین بار در سال 2001 توسط دو شرکت هایک اینفورمیشن تکنولوژی و گونگ هونجیا پایه گذاری شد ظرف مدت کوتاهی توانست بازار دوربین مداربسته دنیا را بدست بگیرد و از رقبای اروپایی و آمریکایی قدرتمندی همچون بوش، سامسونگ و هانیول پیشی بگیرد.

هایک ویژن در سال گذشته 3758 میلیون دلار درآمد داشته است و این نشان دهنده استقبال شدید مردم دنیا از این برند سیستم های مدار بسته است.

از دلایل موفقیت سیستم های دوربین مداربسته هایک ویژن می توان به تنوع محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا اشاره کرد. دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر هایک ویژن پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری فوق العاده ای دارند و معمولا به مدت 2 سال دارای گارانتی هستند.

هایک ویژن توانسته با تولید و عرضه محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت توجه مردم دنیا را به خود جلب کند.

این برند دوربین مدار بسته محبوب در بسیاری از نقاط مهم دنیا از قبیل خیابان های چین، فرودگاه لینیت ایتالیا، استادیوم وردکاپ برزیل، سیف سیتی کرده و گمرک شانگهای نصب شده است.

هایکویژن هم اکنون انواع دوربین های تحت شبکه IP، دوربین های HD با کیفیت مگاپیکسل بالا سیستم های ضبط تصاویر، نرم افزارهای نظارت تصویری، دوربین های اسپید دام چرخشی، سیستم های دزدگیر و اکسس کنترل را تولید و در سطح جهان پخش می کند. hikvision در بیش از 155 کشور دنیا نمایندگی دارد.

داورزنی: باید جابه جایی در فدراسیون جودو انجام می‌شد
مشاهده

TurboHD چیست؟

توربرو اچ دی سیستم کدینگ ارائه شده محصولات HD هایک ویژن می باشد. به این معنی که در سیستم های کدینگ HD توسط کابل کواکسیال از الگوریتم اختصاصی هایکویژن تحت عنوان TurboHD یا HDTVI استفاده شده است ، بنابراین وقتی از یک دوربین Hikvision استفاده می کنید حتما باید دستگاه کدینگ TVI یا TurboHD را پشتیبانی کند.

راهنمای پارت نامبر هایک ویژن:

در هنگام خرید محصولات نظارت تصویری هایک ویژن به نکات زیر دقت نمایید.

DS-2CD4132FWD-IZ

CD مخفف camera, digital

عدد 4 یعنی سری 4

عدد 1 یعنی indoor

32 یعنی 3 مگاپیکسل

FWD یعنی True WDR دارد

I یعنی دارای IR

Z یعنی موتورایز

S یعنی دارای ورود صدا ( قابلیت اتصال میکروفون)

اطلاعات کامل در صفحه :  دوربین مداربسته هایک ویژن

بررسی دوربین مداربسته داهوا

برند داهوا ( Dahua ) یکی از جدیدترین برند های دوربین مداربسته چینی است که فقط ظرف چند سال توانست خود را به رتبه سوم جدول پرفروش ترین سیستم های مداربسته دنیا برساند.

این برند در سال 2015 توسط شرکت هجیانگ داهوا تکنولوژی پایه گذاری شد و به طور پیوسته روی تکنولوژی های جدید کار می کند.

هم اکنون این برند بعد از هایک ویژن و داهوا در رتبه سوم دنیا قراردارد ولی پیش بینی میشود در سال آینده دست کم بوش را پشت سر بگذارد. حتی برخی از تحلیل گران احتمال می دهد داهوا ، هایک ویژن را نیز کنار بزند و رتبه اول را از آن خود بکند.

تنوع بسیار زیاد محصولات، قیمت پایین تر حتی نسبت به هایک ویژن و همچنین کیفیت بالا از جمله ویژگی های Dahua هستند.

افزایش ۱۷ درصدی نرخ بارنامه‌ کامیون‌داران در استان قم
مشاهده

سیستم های دوربین مداربسته داهوا ساپورت نرم افزاری و سخت افزاری بالایی دارند و حداقل به مدت 2 سال گارانتی می باشند.

داهوا هم اکنون تولید کننده انواع دوربین های مداربسته، دستگاه های ضبط تصاویر، سیستم های کدینگ و مانیتورینگ، قفل های هوشمند و همچنین سیستم های خانه هوشمند می باشد.

HDCVI چیست؟

اچ دی سی وی آی کدینگ محصولات HD داهوا می باشد به این معنی که سیستم های اچ دی داهوا با کدینگ HD CVI کد کذاری شده اند و در صورتی که از دوربین های HD داهوا استفاده شود دستگاه حتما باید از HDCVI پشتیبانی کند.

راهنمای  پارت نامبر داهوا :

در هنگام خرید محصولات داهوا باید به پارت نامبرها دقت نمود

DH-PFH610N-H

DH یعنی داهوا

PF یعنی مناسب برای عموم

H یعنی Housing

610 یعنی دوربین کاوردار

H یعنی دارای گرم کننده یا خنک کننده

اطلاعات کامل در صفحه :  دوربین مداربسته داهوا

مقایسه دوربین مداربسته هایک ویژن یا داهوا، در حال حاضر کدام یک بهتر است؟

از نظر کیفیت هر دو نوع برند دارای کیفیت نزدیک به هم هستند. از نظر تنوع محصولات با اینکه هر دو دارای تنوع زیادی می باشند اما داهوا دارای تعداد زیادی دوربین مداربسته با میکروفون داخلی است در صورتی که هایک ویژن به مبحث میکروفون توجه کمتری داشته است. همین مسئله سبب شده بسیاری از اشخاصی که به دنبال یک دوربین مداربسته با میکروفن داخلی هستند استقبال بیشتری به Dahua نشان دهند.

از نظر قیمت همانطور که اشاره شد دوربین های داهوا از قیمت پایین تری نسبت به هایکویژن برخوردارند و در حال حاضر حتی تا 10 درصد ارزان تر از hikvision قیمت دارند.

قیمت ارز مسافرتی امروز ۹۷/۰۷/۱۸
مشاهده

در بازار ایران هر دو برند دارای گارانتی معتبر می باشند و از نظر پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری در یک سطح می باشد.

سیستم های HD هر دو برند آنچنان محبوب هستند که در اکثر سیستم های XVR و HVR پشتیبانی می شوند.

همواره می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت ها و مشخصات محصولات به سایت  دوربین مداربسته  مراجعه نمایید.