نشریه سان انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شده که پل پوگبا در ادامه جنگی که مدتی است با ژوزه مورینیو آغاز کرده، از باشگاه می‌خواهد که میان او و آقای خاص یکی را انتخاب کند و اگر آنها تا ژانویه عذر سرمربی پرتغالی‌شان را نخواهند، این او خواهد بود که اولدترافورد را ترک می‌کند.

نه تنها آینده پوگبا بلکه آینده هم‌تیمی شیلیایی او الکسیس سانچس هم به خاطر بروز یکسری اختلافات میان او و مورینیو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این در حالیست که که این دو گران‌ترین بازیکنان منچستریونایتد محسوب می‌شوند.

باشگاه منچستریونایتد با توجه به قراردادش با مورینیو که دو سال دیگر اعتبار دارد، در صورت اخراج این مرد پرتغالی باید رقمی نزدیک به 25 میلیون پوند به او غرامت بپردازد اما از طرفی از دست دادن دو ستاره مانند پوگبا و سانچس هم ضربه بزرگی به اعتبارش خواهد زد و به همین دلیل وضعیتی بحرانی برای پرافتخارترین باشگاه جزیره شکل گرفته است.

مورینیو روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد که باشگاه جایگاهش در کادر فنی منچستریونایتد امن است . در همین حال به الکسیس سانچس هشدار داده است که هیچ ضمانتی برای بازگشتش به ترکیب اصلی نیست.

«جاذبه» اربعین از امشب به شبکه افق می‌آید
مشاهده