بشار عبدالله، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کویت و مفسر تلویزیونی درباره بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس که از ساعت 18:45 دقیقه امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه آغاز می‌شود گفت: السد در بهترین شرایط فنی یک سال اخیر به سر می‌برد که باعث صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. آنها برای رفتن به تهران و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا باید ابتدا در دوحه به نتیجه مثبت دست پیدا کنند.

وی سپس با مقایسه تیم‌های السد و پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد السد تیم برتری است اما رقابت در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شامل 2 بازی رفت‌و‌برگشت خواهد بود. به شما اطمینان می‌دهم السد برترین تیم فوتبال غرب آسیا است و باید در بازی امروز برابر پرسپولیس با عدم دریافت هرگونه گلی و پیروزی خوب با ثبات مهیای بازی برگشت در تهران شود.

عبدالعزیر حسن، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر نیز اظهار داشت: این روشن است که السد تیم برتر فوتبال غرب آسیا محسوب می‌شود و هر ناظر و تحلیلگری می‌تواند آن را تایید کند. تیم السد پس از بازگشت بازیکنان مصدوم تکمیل شده و فکر می‌کنم می‌تواند به پیروزی آسانی برابر پرسپولیس دست پیدا کند تا راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

این پیشکسوت فوتبال قطر سپس با معمولی دانستن تیم پرسپولیس گفت: حریف ایرانی شاید در برخی از موقعیت‌های کوچک بازی امروز به دنبال اتفاق غیرمنتظره باشد. السد روی کاغذ برتر از پرسپولیس است اما باید این را در زمین بازی نیز اثبات کند. من فقط از سستی السد پس از پیشرفت می‌ترسم که به حریفان اجازه بازگشت به بازی را می‌دهد. السد برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا باید با تمام توان بازی و امکان اتفاق‌های غیرمنتظره پرسپولیس را حذف کند.

بازگشت کاوه رضایی به تمرین‌های گروهی کلوب بروژ
مشاهده