لوئی ساها معتقد است که منچستریونایتد با استخدام زین‌الدین زیدان به عنوان جانشین ژوزه مورینیو نمی‌تواند از بحرانی که گریبانش را گرفته است، نجات پیدا کند.

منچستریونایتد در سومین فصل مربیگری مورینیو ضعیف‌ترین شروع خود را از سال 1989 را تجربه کرده است و با اینکه تنها 7 هفته از آغاز لیگ می‌گذرد، 9 امتیاز از صدرنشینان فاصله گرفته است. به همین دلیل اخباری مبنی بر احتمال برکناری مورینیو و آماده‌باش زیدان برای گرفتن جای وی منتشر شده است.

ساها اما مخالف رخ دادن چنین اتفاقی است. او به سایت تاک‌اسپورت گفت: شما از یک مربی بیش از اندازه توقع دارید. امسال برای منچستریونایتد واقعاً سخت بوده است، سخت‌تر از سال‌های دیگر. فوتبال دفاعی همیشه برگ برنده مورینیو وبده است اما در حال حاضر از نظر هجومی به نظر نمی‌رسد که تیم او راه حلی داشته باشد و این تأسف‌آور است. مورینیو تا چه مدت دیگری می‌ماند؟ این بستگی به نتایجش دارد. وقتی شما می‌بین که من‌یونایتد تیمی با همه جایگاه و قدمتش اینگونه بازی می‌کند و به شدت تحت فشار قرار گرفته است، می‌خواهید هرچه سریعتر راهی برای فرار از ین وضعیت پیدا کنید و من امیدوارم که آنها این کار را انجام دهند.

ساها ادامه داد: با این حال با این تیم، سرمربی هر کاری هم انجام دهد، هر سرمربی که بیاید هم همان مسائل قبلی را خواهد داشت. هر کسی که بعد از مورینیو بیاید کلی کار خواهد داشت. زیدان؟ او احتمالاً از باشگاه می‌خواهد برایش تیمی بزرگ با بازیکنانی بزرگ می‌خواهد. در رئال مادرید او تیمی متشکل از کهکشانی‌ها داشت اما داستان منچستریونایتد کاملاً متفاوت است. زیدان اگر به این تیم بیاید برای ساختن این تیم کلی کار خواهد داشت و کارهایی که باید انجام دهد محدود به مربیگری نخواهد بود.

مسابقه کتابخوانی «شهید حججی» برگزار می‌شود
مشاهده