سایت «مدیوتیئمپو» مکزیک گزارش داد؛ پس از کلی جست‌وجو و شنیدن پاسخ منفی از سوی برخی گزینه‌ها، فدراسیون فوتبال مکزیک اکنون تنها دو گزینه پیش‌روی خود برای انتخاب سرمربی جدید اِل‌تری دارد که یکی از آنها تاتا مارتینو و دیگری کارلوس کی‌روش است.

طبق این گزارش، در صورتی که مذاکرات با تاتا به نتیجه برسد، او می‌تواند تا پیش از پایان سال 2018 سرمربی جدید تیم ملی مکزیک لقب بگیرد، در غیر اینصورت فدراسیون فوتبال مکزیک تا ماه فوریه 2019 منتظر کارلوس کی‌روش خواهد ماند، زمانی که قرارداد این سرمربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران به پایان می‌رسد.

در ادامه گزارش می‌خوانید؛ تاتا مارتینو اخیراً اعلام کرد که مذاکره‌ای با فدراسیون فوتبال مکزیک نداشته و اولویتش ماندن در تیم آتالانتا یوناتید آمریکا است، این در حالی است که پیش از این گزینه‌هایی همچون ویلاش‌بواش، بیلسا، فن‌خال، پوچتینو، فیلیپ کوکو و کوئیکه سانچس فلورس پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک را رد کرده‌اند.

«مدیوتیئمپو» در پایان نوشت؛ گیلرمو کانتیو، دبیرکل فدراسیون فوتبال مکزیک اما کی‌روش را به عنوان «پلن B» خود در نظر دارد. به خاطر داشته باشید که کی‌روش قرارداد خود را تنها تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید کرده و این اشاره‌ به این دارد که اگر پیشنهاد بهتری دریافت کند، تیم ملی ایران را ترک خواهند کرد. فدراسیون فوتبال ایران بیش از یک میلیون دلار به کی‌روش بدهکار هستند و این سرمربی پرتغالی از این موضوع ناراحت است.

قیمت خودرو امروز ۱۳۹۷/۰۷/۲۳|پژو پارس ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
مشاهده