محمد مبارک المهندی درباره بازی رفت تیم‌های السد و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا که از ساعت 18:45 دقیقه امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه آغاز می‌شود به روزنامه العرب قطر گفت: السد باید از تجربه شکست الدحیل برابر پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درس بگیرد. آنها باید پیش از سفر به تهران در دوحه با گل‌های زیادی برابر پرسپولیس به پیروزی رسند.

بازیکن پیشین تیم ملی و فدراسیون فوتبال قطر افزود: السد از توانمندی لازم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بهره‌مند است و پیروزی با گل‌های زیاد می‌تواند به این تیم برای بازی برگشت در تهران کمک کند. فکر می‌کنم السد بتواند پرسپولیس را شکست دهد و امیدواریم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود.

المهندی همچنین خاطرنشان کرد: السد در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا است اما کار آسانی ندارد. رسیدن به فینال بسیار سخت خواهد بود و تیم‌های شرق آسیا تجارب زیادی در لیگ قهرمانان دارند. السد هم‌اکنون در بهترین شرایط نسبت به هر تیم دیگری در آسیا برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان قرار دارد. شاگردان فریرا باید با بازی متوازن ذهنیت پیروزی برابر پرسپولیس داشته باشند. نباید فرصت پیروزی و نتیجه مثبت در بازی رفت را از دست دهند.

ساعت دیدار ایران و بولیوی اعلام شد
مشاهده