پپ گواردیولا در آستانه بازی تیمش در زمین هوفنهایم در هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از اشتیاقش به رویارویی با سرمربی جوان تیم آلمان سخن گفت.

سرمربی منچسترسیتی در این باره اظهار داشت: 5  فینال در مرحله گروهی پیش رو داریم و  فردا موعد اولین فینال است.لیگ قهرمانان اروپا، رقابت‌های بسیار باکیفیتی است. برای همه تیم‌ها بازی و موفقیت در این جام کار دشواری به نظر می‌رسد. تلاش می‌کنم در اوج باشیم. به نظرم در حال پیشرفت و برداشتن گام‌های رو به جلو هستیم. ناگلزمن  به عنوان یک سرمربی بسیار جوان  تیمش را مدام در وضعیت بهتری نسبت به گذشته قرار می‌دهد. اطمینان دارم او موفقیت‌های زیادی در دوران مربیگری کسب خواهد کرد. مشتاق رویارویی با ناگلزمن و تیمش هستم.

او درباره مصدومان تیمش افزود: دی‌بروینه اولین جلسه تمرینی خودش را پشت سر گذاشت و حالا باید ببینیم چه زمانی آماده بازی کردن می‌شود. بازی بسیار مهمی داریم و روز بازی تصمیم می‌گیریم از آگوئرو استفاده کنیم یا ژسوس. پزشکان گفته‌اند سرخیو می‌تواند بازی کند. دلف را نداریم و یکشنبه هم او را نخواهیم داشت.هنوز زمان زیادی تا بازی با لیورپول باقی مانده  پس امیدوارم مندی به آن رقابت برسد.

نمایشگاه کتاب با حضور ناشرین ۱۵ کشور خارجی در سنندج برپا می‌شود
مشاهده