سید جواد رضوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان با اشاره به اختصاص اعتبار برای ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی اظهارداشت: سال گذشته 230 میلیارد ریال تسهیلات در مجموع برای ایجاد اشتغال اختصاص یافته بود که امسال این اعتبار به 730 میلیارد ریال رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان 520 میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اختصاص بالای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به کمیته امداد استان گفت: میزان اعتبار تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری برای کل دستگاه‌ها 920میلیارد ریال بوده که از این میزان 520 میلیارد ریال آن برای کمیته امداد استان در نظر گرفته شده است.

رضوی با اشاره به تعداد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: در مجموع 13 هزار خانوار زیر پوشش این نهاد قرار دارند که 23 هزار نفر را شامل می‌شود.

تحقق 44 درصدی تعهدات جمع‌آوری صدقات در استان سمنان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از جمع‌آوری 21 میلیارد ریال از محل صدقات این نهاد خبر داد و گفت:  44درصد این تعهد جمع‌آوری صدقه در 6 ماهه نخست سال محقق شده است.

رضوی با بیان اینکه میزان زکات جمع‌آوری شده نیز در 6 ماهه نخست سال بسیار مطلوب بوده است تصریح کرد: میزان تعهد زکات امسال 92 میلیارد ریال است که از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه 79 میلیارد و 700 میلیون ریال آن محقق شده است به این معنی که در ماه‌های نخست سال بیش از 87 درصد تحقق عملی شده است.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| گرایی به یک‌چهارم نهایی رسید
مشاهده

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اکرام،محسنین و شفا از سوی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان افزود: میزان درآمد جمع‌آوری شده از محل این طرح‌ها تا پایان سال باید 60میلیارد ریال باشد که از ابتدای امسال تا کنون بیش از50 درصد آن محقق شده است.