حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر امروز در بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های در حال اجرای شورابیل گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های در حال احداث این مجموعه ارائه کرده و اظهار داشت: در حال‌حاضر بیش از 9 پروژه مختلف گردشگری و تفریحی و رفاهی در مجموعه گردشگری شورابیل در حال احداث می‌باشد که عملیات اجرایی این پروژه‌های مشارکتی با سرعت پیش می‌رود.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های در دست احداث و اجرا افزود: احداث رستوران شناور، اتوبوس دریایی، احداث بوستان جزیره، رستوران مدرن، کافه کتاب و رادیو شورابیل جزو این پروژه‌های مشارکتی است که عملیات اجرایی آنها با سرعت در حال اجرا می‌باشد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه منطقه گردشگری شورابیل ظرفیتهای بسیاری به منظور جذب گردشگران دارد تصریح کرد: پروژه‌های اولویت‌دار این مجموعه با تخصیص اعتبارات لازم در دست اجرا و احداث می‌باشد که از جمله خیابان 30 متری، پارکینگ ورودی دکتر معماری و خیابان 55 متری جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری اردبیل است.

علیرضا پوستی، رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این بازدید با اشاره به اینکه راه‌اندازی طولانی‌ترین رینگ پیاده‌روی در دریاچه‌ شورابیل اردبیل ظرفیتی عظیم برای گردشگری استان محسوب شد، گفت: همچنین تکمیل رینگ سواره‌رو شورابیل از جمله اولویت‌های دوگانه توسعه این مجموعه گردشگری است که با اجرای این طرح و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا، شهروندان قادر خواهند بود با سهولت بیشتری به رینگ داخلی شورابیل دسترسی داشته باشند.

وی افزود: با تکمیل و بهره برداری از رینگ سواره‌رو شورابیل بسیاری از شهرکهای واقع در حومه این دریاچه از بن بست ارتباطی خارج می‌شود و به طور محسوسی از بار ترافیکی خیابانهای اطراف به ویژه خیابانهای عطایی و میدان جانبازان کاسته می‌شود.

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال با ۵ بازیکن/ خبری از کی‌روش نبود!
مشاهده

رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: مجموعه نمونه گردشگری شورابیل یکی از ظرفیتهای گردشگری استان می‌باشد که به منظور رونق این محور می‌توان با اجرای پروژه‌های گردشگری ومشارکتی آن را رونق داده و به سبب همین مهم سبب حضور گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا در این منطقه بود.