۲۵ میلیون تومان برای مقاوم سازی مسکن روستایی استان بوشهر پرداخت می‌شود

حمید حیدری بریدی ظهر امروز  در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان از اجرای طرح آمارگیری مسکن روستایی در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: از 20 مهرماه سومین مرحله از طرح آمارگیری مسکن روستایی در 149 آبادی استان بوشهر و 5 هزار و 202  واحد مسکونی آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح آمارگیری از مسکن روستایی گامی موثر برای افزایش بهبود وضعیت مسکن روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی برای هر واحد مسکونی 25 میلیون تومان به صورت وام بانکی و 8 میلیون نیزبه صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

حیدری با بیان اینکه تا سال 1406 باید بیش از 70 درصد واحدهای مسکن روستایی استان مقاوم‌سازی شود، افزود: از 74 هزار و 234 واحد روستایی استان بوشهر تاکنون 38 درصد آن بازسازی و مقاوم سازی شده است.

سرپرست فرمانداری تنگستان  نیز با بیان اینکه طرح آمار گیری در 473 واحد مسکونی در 24 روستا تنگستان انجام می‌شود گفت: اطلاعات جمع آوری شده فقط در راستای هدایت گری و مقاوم سازی و برنامه ریزی آتی برای تغییرات سازهای روستایی در بافت‌های متناسب هر روستا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

احمد دشتی تصریح کرد:بیش از300 واحد مسکونی درشهرستان  بهسازی ومقام سازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تنگستان فرهنگ سازی لازم برای مقاوم سازی خانه‌های روستایی در شهرستان انجام دهد .

سقوط بورس عربستان به سبب پرونده خاشقجی
مشاهده