سرهنگ اسماعیل جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با افزایش فعالیت های پیشگیرانه قرارگاه سرقت شهرستان برای مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان، پلیس این شهرستان 6 سارق را که 12 فقره سرقت انجام داده بودند دستگیر کرد.

 این مقام انتظامی در استان همدان افزود: اقلام سرقتی از منزل، اماکن خصوصی و لوازم خودرو بوده است و پلیس یا تشکیل پرونده متهمان را به دستگاه قضایی تحویل داده است.

 وی بیان کرد: همچنین برای پیشگیری و مبارزه با خرده فروشی و مصرف مواد مخدر مقداری ماده مخدر کشف و 25 نفر معتاد هم دستگیر شدند که فرایند قضایی آنان در دست اقدام است.

 سرهنگ جمشیدی گفت: برای اجرای طرح های ترافیکی و ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان اسد آباد و کاهش تخلف های رانندگی هم 16 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است. با آغاز بازگشایی مدارس هم پلیس شهرستان با هدف امن سازی تردد دانش آموزان برخورد قانونی خود را با هنجارشکنان افزایش داده است و به همه افرادی که درصدد ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم هستند هشدار می دهد از رفتار های غیر اخلاقی بپرهیزند در غیر این صورت پلیس طبق قانون به وظایف خود عمل خواهد کرد و برخورد قاطعی با هنجارشکنان دارد.

سزار فاریاس: مقابل ایران خسته بودیم/ بازی در سطح بالایی برگزار شد
مشاهده