به مناسبت سالگرد شهادت رزمنده دلیر سرباز شهید پرویز آزدست از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آئین بزرگداشتی در اهواز برگزار شد.

این برنامه با حضور خانواده رزمنده دلیر شهید پرویز آزدست در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز در کنار مزار شهید و دیگر همرزمانش برگزار شد که حاضران یاد و حاطره این دلیرمرد خوزستانی را گرامی داشتند.

در این برنامه که به مناسبت سی و دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید پرویز آزدست برگزار شد جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم اهواز حضور داشتند.

در حاشیه این برنامه خواهر سرباز شهید پرویز آزدست اظهار داشت: پرویز با برادرم شهید عبدالحسین دینوی‌زاده همسن و همرزم بود و با هم به جبهه می‌رفتند.

وی افزود: این دو با هم خیلی صمیمی بودند به طوری که در فاصله چند ماه از هم به شهادت رسیدند و مزار هر دوی آنها نیز در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز است.

سرباز شهید پرویز آزدست فرزند علی در سال 1343 دیده به جهان گشود و در دوران تهاجم رژیم بعث عراق به خاک پاک وطن به صف مجاهدان فی سبیل الله پیوست.

پس از حضور در جبه‌های حق علیه باطل، این دلیرمرد خوزستانی در تاریخ 28 شهریور ماه سال 1365 در جبهه مهران در استان ایلام به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر شهدای اسلام ثبت کرد.

شهید پرویز آزدست در سن 22 سالگی به شهادت رسید و مزارش در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز ردیف 2 مزار 16 زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان است.

قیمت ارز مسافرتی امروز ۹۷/۰۸/۰۱
مشاهده