معاون وزیر راه در یاسوج: ۳۰۰ نیروی جدید در ادارت راه و شهرسازی به‌ کار گرفته می‌شود

سیدسعید سیدعلایی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این چهل سال برای مردم انجام داده بی بدیل است، اظهار داشت: دشمنان نظام دست به دست هم داده‌اند تا این زحمات زیر سایه بماند بنابراین ما باید تلاش کنیم این اقدامات را به مردم بگوییم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اینکه در کریدور جنوب به شمال و غرب به شرق کشور قرار دارد موضوع حمل و نقل از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سیدعلایی با بیان اینکه در حوزه راه در استان کهگیلویه و بویراحمد کارهای خوبی انجام شده و در دست اجرا است، گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز امسال شاهد افتتاح یک بیمارستان بزرگ در این استان هستیم و امیدواریم سال آینده شاهد افتتاح دو پروژه دیگر درمانی هم باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در حوزه ریلی هم دو پروژه در استان  کهگیلویه و بویراحمد داریم که توجه ویژه را می‌طلبد و در وزارت‌خانه آنها را دنبال می‌کنیم.

سیدعلایی با بیان اینکه امروز ما در بخش مسکن مسئولیتی بسیار سنگین در حوزه بازآفرینی شهری داریم، گفت: در این راستا معاونت بازآفرینی شهری را در ساختار جدید ادارات‌کل راه و شهرسازی پیش‌بینی کردیم.

وی با اشاره به تدوین سند برنامه جامع نیروی انسانی با برش استانی، ابراز کرد: بر این اساس، مجوز به‌کارگیری 300 نفر در استان‌ها انجام شد که افراد پذیرش شده در آزمون به زودی در مرحله مصاحبه شرکت می‌کنند و امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضور این افراد در حوزه‌های حمل و نقل، آی‌.تی، سرمایه‌گذاری و مالی و مدیریت ساخت در استان‌ها باشیم.

فوتبال جهان| اسپالتی:‌ اینتر زیبا و جذاب بازی می‌کند اما هنوز ثبات می‌خواهد/ فاصله بین روشنایی و تاریکی برای ما یک چشم برهم زدن است
مشاهده