امارات اقدام به ساخت و فروش کفش 17 میلیون دلاری کرد

گرانقیمت ترین کفش دنیا با ارزش باورنکردنی 17 میلیون دلار در کشور امارات ساخته و رونمایی شد ، کفش از طلا و الماس. به گزارش خلیج تایمز این پاپوش لوکس در یک دوره نه ماهه و با ترکیبات طلا و الماس ساخته شده است. ارزش این کفش 17 میلیون دلار می باشد و علت آن استفاده از 236 الماس 15 قیراطی ذکر شده است.گران ترین کفش دنیا

گران ترین کفش دنیا

 این کفش در تنها هتل هفت ستاره جهان به نمایش گذاشته می شود و بعنوان نمونه سایز 36 طراحی شده که پس از فروش آن را با سایز پای خریدار تطبیق خواهند داد.

کفش های “جادا” دبی با الماس طراحی می شود. در گزارشی از ماریا ماجاری یکی از طراحان خلاق جادا دبی گرفته شد او گفت :” ما میخواستیم کفش را از الماس های درجه یک بسازیم تا گران قیمت ترین واقعی را خلق کرده باشیم.”

کفش طلا

گران ترین کفش دنیا از طلا و الماس

کفش الماس

کفش 17 میلیون دلاری

برای بازدید از این کفش حدود 50 مهمان دعوت خواهند شد که از جمله آن ها افراد مهم و رسانه ها هستند.” او تاکید بر با ارزش بودن کفش داشت و افزود” این کفش تنها پاپوش خاص در جهان است که مشخص نیست چه کسی قرار است تصاحبش کند، او همچنین اضافه کرد :” ما برای ساخت فرم و پاشنه بی نقص آن مجبور به ساخت کفش های زیادی در ایتالیا بودیم. حتی در داخل کفش، لوگوی مربوط به دو کارخانه سازنده را با طلا ثبت کرده ایم و بنابراین کفشی راحت برای پیدا روی خواهد بود.”

طراحی اتاق بازی كودكان
مشاهده

گران قیمت ترین کفش دنیا

گران قیمت ترین کفش زنانه دنیا

“جادا دبی” همچنین مجموعه جدیدی شامل صندل های الماس مرواریدی با قیمت 25000 دلار به فروش می رساند. رابی استیلتوس که دارای سنگ های قیمتی طلا و الماس است و به ارزش 27000 دلار به فروش گذاشته شده و جواهرات الماس و طلا که به ارزش 17000 دلار در دسترس خواهند بود.

کفش طلا و الماس