نادر فلاحی صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص مرمت استان اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون 27 پروژه شاخص اردبیل مرمت و بازسازی می‌شود و هیچ پروژه راکدی در حال حاضر وجود ندارد که این مسئله در حال حاضر برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که در سه ماه گذشته مشکلات این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است بیان کرد: در این راستا بازدیدهای لازم صورت گرفته و مسئولان کشوری و استانی مشکلات این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داده‌اند که در این زمینه به دنبال تامین زیرساخت‌ها و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های لازم به مرمت طبق اصول و قانون خاصی مبنای کار قرار گرفته است که در این زمینه با رعایت اصول فنی در تمامی پروژه‌ها می‌توانیم شاهد اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها باشیم و مشکلات زیرساختی پروژه‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم.

فلاحی بیان کرد: جلب سرمایه‌گذاران در راستای اجرای پروژه‌های گردشگری، تفریحی و حتی تاریخی اولویت اساسی ما است و در این زمینه آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اعلام می‌کنیم تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن اجرای پروژه‌های ناتمام را به اتمام رسانده و شاهد توسعه و عمران استان باشیم.

وی اظهار کرد: بی‌شک مشارکت عمومی در اجرای پروژه‌ها می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود که در صورت استفاده از این ظرفیت‌ها شاهد اشتغال‌زایی مناسب و رفع معضل بیکاری خواهیم بود که تمامی این موارد می تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر نائل شود و مشکلات ما را برطرف کند.

تراویتسا: امیدوارم فدراسیون والیبال ایران، شهرداری ارومیه را مجاب به پرداخت دستمزد من و فرزندم کند
مشاهده