یک مقام رژیم صهیونیستی گفته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص ادعاهای مطرح شده توسط نخست‌وزیر این رژیم درباره «تورقوزآباد» اقدام

یک مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرده این رژیم، اطلاعات مربوط به ادعاهای «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل را در اختیار دولت آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار داده است.

نخست‌وزیر نتانیاهو در نطق روز پنجشنبه خود در مجمع عمومی مدعی شده بود ایران یک انبار مواد و تجهیزات اتمی در روستای «تورقوزآباد» واقع در جنوب تهران دارد که تا کنون مخفی بوده است.

اندکی بعد از سخنرانی نتانیاهو، روز پنجشنبه یک مقام اطلاعاتی دولت آمریکا ادعاهای مطرح‌شده توسط او را «تا حدی گمراه‌کننده» توصیف کرد.

یک مقام رژیم صهیونیستی هم امروز، شنبه بدون افشای نام در مصاحبه با کانال 10 تلویزیون اسرائیل گفته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اقدامی در خصوص اطلاعاتی که این رژیم در اختیارش قرار داده، انجام نداده است.

ادعاهای نتانیاهو، با تمسخر کاربران در رسانه‌های اجتماعی مواجه شده است. برخی از کاربران، تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد ساختمان محل ادعای نتانیاهو، قالیشویی است.

برنامه دفاعی در شرایط جنگ اقتصادی امروز لازم داریم
مشاهده