“چه رنگی بهم میاد؟” بزرگترین سوالی است که بانوان حین انتخاب لباس با آن مواجه می‌شوند. واقعا چه چیزی سبب می‌شود مردم کشش بیشتری نسبت به برخی رنگ‌ها برای رنگ پوست خود داشته باشند و چگونه می توان تعیین کرد که کدام رنگ برای شما بهتر است؟ در ادامه شما را با رنگ لباس متناسب با رنگ پوست تان آشنا خواهیم کرد.

 

در این مطلب سعی داریم به شما بگوییم که چه رنگ لباسی متناسب با رنگ پوست شماست، اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که به قول انگلیسی ها، این قوانین روی سنگ حک نشده است! یعنی اگر شما رنگی را دوست دارید، ولی متناسب با رنگ پوست شما نیست، به این معنی نیست که شما به هیچ وجه قادر به استفاده از آن نخواهید بود. شما می توانید از تنالیته های مختلف آن رنگ به عنوان یک کمربند، روسری، کفش، کیف دستی و یا حتی کراوات استفاده کنید.

 

رنگ لباس متناسب با رنگ پوست, انتخاب رنگ لباس مناسب با رنگ پوست

اگر رنگی را دوست دارید، ولی متناسب با پوست شما نیست از تنالیته های مختلف استفاده کنید

 

آماده شدن برای آزمایش تعیین رنگ پوست

برای تشخیص تن رنگ پوست واقعی خود، شما باید نگاه عمیقی به ماجرا کنید. در حالی که رنگ سطحی پوست شما می‌تواند با قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا با نشان دادن واکنش به دارو یا شرایط پزشکی خاص تغییر کند، رنگ پوست شما در واقع با توجه به تغییراتی که بر اثر این عوامل بوجود آمده است، متغییر خواهد بود. حتما تاکنون برای شما پیش آمده است که کرم پودری با رنگ دلخواه و نزدیک به پوست خود خریده باشید، ولی زمانی که آن را روی پوست خود امتحان کردید، متوجه شدید که آن رنگ در واقع با رنگ پوست شما همخوانی لازم را ندارد.

 

ابتدا این اطمینان حاصل کنید که پوست شما تمیز و بدون هر گونه لوازم آرایشی و یا لوسیون است چرا که می‌تواند نتیجه را تحت تاثیر قرار دهد. اگر چهره خود را تازه شسته اید، حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید تا قرمزی ناشی از شستشو کاملا محو شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که از نور طبیعی برای تست پوست خود استفاده می کنید، چرا که نور مصنوعی می تواند رنگ پوست شما را تغییر دهد.

بعد از زایمان هم بدنتان را دوست داشته باشید
مشاهده

 

انتخاب لباس,راهنمای انتخاب رنگ لباس

از نور طبیعی برای تست پوست خود استفاده می کنید

 

تعیین لحن رنگ پوست شما (تن رنگ)

روش اول: راحت ترین روش استفاده از یک کاغذ سفید ساده است.

کاغذ را نزدیک چهره خود نگه دارید و مقایسه کنید که پوست شما در مقایسه با کاغذ چطور به نظر می رسد. اگر پوست شما به رنگ زرد، سبز یا قهوه ای مایل به زرد باشد، احتمالا تن پوست شما گرم است. اگر پوست شما صورتی و یا آبی رنگ باشد، تن پوست شما سرد خواهد بود. و اگر پوست شما خاکستری به نظر می رسد، تن پوست شما خنثی یا طبیعی (بی رنگ) است.

 

اگر وضعیت پوستی مثل آکنه، روتسیا (نوعی بیماری پوستی) و یا بر اثر آفتاب تغییر رنگ داده‌اید و برنزه شده اید، از دوست خود بخواهید تا تست کاغذ را بر روی پشت گوش شما امتحان کند، که کمتر احتمال دارد تحت تاثیر این گونه تغییرات باشد.

 

در روش دوم، کف دست خود را بالا ببرید و نگاهی به رگ های دست و مچ خود بیندازید.

اگر رگ های شما آبی یا بنفش باشد، پوست شما سرد است. اگر آن ها به رنگ سبز متمایل باشند، پوست شما گرم است؛ و اگر تشخیص این که رنگ رگ ها آبی است یا سبز، برای شما سخت باشد، این به این معنی است که شما دارای رنگ پوست خنثی هستید.

 

پوست شما چطور به نور خورشید واکنش نشان می دهد؟ افرادی که به راحتی برنزه می شوند، معمولا دارای پوست های گرم هستند. افرادی که به جای برنزه شدن دچار سوختگی به رنگ قرمز می شوند، معمولا دارای پوست های خنثی هستند. گاهی افراد دارای پوست تیره و به اصطلاح سیاه پوست هستند که در برابر آفتاب نمی سوزند این دسته از افراد نیز در دسته پوست های سرد قرار می گیرند. افرادی که دارای رنگ پوست های خنثی هستند ممکن است در این تست در هر دو گروه قرار گیرند.

آموزش دوخت کیسه های پارچه ای
مشاهده

 

بهترین لباس برای انواع پوست,رنگ لباس های مناسب پوست های مختلف

افرادی که به راحتی برنزه می شوند، معمولا دارای پوست های گرم هستند

 

رنگ‌ لباس مناسب با رنگ پوست گرم

اگر پوست شما مانند، کیم کارداشیان، بیانسه، جسیکا آلبا و کلایر دنیز تن گرم داشته باشد، رنگ های طبیعی بهترین رنگ ها برای شما هستند. بنابراین بهتر است به قسمت گرم چرخه رنگ مراجعه کنید و به رنگ هایی مانند قرمز، هلویی، نارنجی، کهربایی، طلایی و زرد روی بیاورید. شما همچنین باید طیف های گرمتر از رنگ های سرد، مانند زیتونی، ارغوانی و قرمز بنفش را بپوشید. رنگ های خنثی ای که برای شما مناسب است شامل خاکستری مایل به قهوه ای، کاپوچینویی و کرمی هستند. از رنگ های سرد مانند آبی یخی یا آبی یاقوتی (کبود) یا بنفش آمیتیس استفاده نکنید، زیرا آن ها پوست شما را خاکستری می کنند.

 

مناسب ترین لباس های رنگی,نکاتی برای پوشش لباس های رنگی

رنگ پوست گرم رنگ هایی مانند قرمز، هلویی، نارنجی، کهربایی، طلایی و زرد بپوشند

 

رنگ‌ لباس مناسب برای رنگ پوست سرد

اگر شما مانند کیت بلانشت، نیکول کیدمن، مندی کالینگ و لوپیتا نیونگو پوست سردی دارید، بهترین رنگ ها برای شما در طیف سرد هستند و از عمق اقیانوس و عمق زمستان الهام می گیرند. برای این منظور آبی روشن، سبز زمردی و بنفش تیره و روشن، آبی یخی و صورتی برای شما به نظر عالی می رسند. برای استفاده از طیف های گرم رنگی، شما می توانید از قرمز یاقوتی، قرمز روشن (rosy)، و یا زرد بسیار کمرنگ استفاده کنید. طیف های خاکستری قابل استفاده برای شما، خاکستری روشن، سفید و سرمه‌ای خواهند بود. سعی کنید از پوشیدن رنگ های نارنجی، قرمز گوجه ای و زرد پررنگ، که به طور کامل با پوست شما تقابل دارند خودداری کنید.

 

انتخاب رنگ لباس مناسب با رنگ پوست, همخوانی رنگ لباس با رنگ پوست

رنگ پوست سرد از قرمز یاقوتی، قرمز روشن، و یا زرد بسیار کمرنگ استفاده کنید

 

رنگ‌ لباس متناسب با رنگ پوست خنثی یا بی‌ رنگ

رنگ پوست خنثی، شما را در گروه منحصر به فردی با جولیان مور، آنجلینا جولی، جولیا رابرتز و کری واشنگتن قرار می دهد. به عنوان شخصی با رنگ پوست خنثی، می توانید هر رنگی را روی چرخه رنگی بپوشید، اما معمولا بهتر است به جای رنگ های جیغ و شارپ از رنگ های لطیف یا خاموش استفاده کنید. برای این منظور رنگ هایی مانند صورتی چرک، سبز یشمی، زرد مایل به قرمز، آبی دریایی را انتخاب کنید.

7 پیشنهاد برای ساماندهی کیف‌های بی‌سامان
مشاهده

 

راهنمای انتخاب رنگ لباس,رنگ لباس متناسب با رنگ پوست

افرادی با رنگ پوست خنثی، می توانید هر رنگی را روی چرخه رنگی بپوشید

 

برای استفاده از رنگ‌های خنثی به سراغ، سفید، قهوه ای، طیف های میانه از خاکستری و سیاه بروید. رنگ های اشباع مانند آبی پررنگ و قرمز مجنتا می توانند رنگ پوست شما را تغییر دهند، اما یک استثنای بزرگ برای استفاده شما از رنگ های اشباع وجود دارد: هرگز از پوشیدن لباسی به رنگ قرمز شفاف (قرمز اصلی در چرخه رنگ) نترسید، چرا که برای رنگ پوست شما شگفت انگیز است.

 

رنگ های متناسب با همه رنگ پوست ها

برخی از رنگ ها هستند که با هر رنگ پوستی عالی به نظر می رسند، زیرا آن ها تعادل کامل گرم و سرد را دارا هستند که با پوست شما در تضاد نخواهند بود. سفید خالص با پوست هر فرد عالی به نظر می‌رسد. اگر احساس می کنید که لباس سفیدی به پوست شما نمی‌آید، بهتر است نگاهی در نور طبیعی روز به آن بیندازید و اطمینان حاصل کنید که، تنالیته سرد یا گرمی در آن وجود ندارد.

 

همخوانی رنگ لباس با رنگ پوست, بهترین لباس برای انواع پوست

برخی از رنگ ها هستند که با هر رنگ پوستی عالی به نظر می رسند

 

صورتی ملایم نیز، هر رنگ پوستی را روشن می کند و بر‌افروختگی طبیعی آن را از بین می برد. رنگ آبی مایل به خاکستری به شرطی که با ترکیبی مناسب از آبی و سبز باشد می‌تواند توسط هر کسی پوشیده شود و یک رنگ تابستانی یا زمستانی مناسب باشد. اگر می‌خواهید به سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروید، بنفش بادمجانی را امتحان کنید، که مانند یک رنگ خنثی عمل می‌کند و پوست شما را بدون غلبه بر آن، جان‌دار‌تر خواهد کرد.

کرد.