آذربایجان شرقی|کمبود تجهیزات ایستگاه‌های آتش نشانی توسط شهرداری و دولت تأمین شود

آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در دیداربا کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که به مناسبت روزجهانی آتش نشانی  برگزار شد با اشاره به ضرورت تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی درکشوراظهارداشت: تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی به تجهیزات بروز امری ضروری بوده و باید دولت با مشارکت شهرداری‌ها توجه ویژه‌ای به این مرکز خدماتی در کشور داشته باشد.

وی افزود: تامین تجهیزات بروز آتش نشانی باید در اولویت کاری دولت و شهرداری ها قرار گیرد چراکه این مرکز تأمین کننده امنیت جانی مردم در شهرها و روستاها را برعهده دارد.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به بلندمرتبه سازی های انجام شده در این شهرستان خاطر نشان کرد: باگسترش بلندمرتبه سازی تجهیزات آتش نشانی نیز باید بروز رسانی شده و کمبودها و نیازهای ایستگاه‌ها مرتفع شود.

وی گفت: رواج آپارتمان نشینی در شهرها به ویژه مراغه خدمات رسانی به شهروندان را در مواقع اظطراری سخت کرده و از این رو یک آتش نشان درطول سال برای شهروندان تأمین امنیت جانی او را تأمین می‌کند.

امام جمعه مراغه در ادامه با تاکید برحفظ آمادگی کارکنان آتش نشانی تصریح کرد: یک آتش نشان همواره باید از آمادگی بدنی برخورردار باشد.

پورمحمدی با اشاره به خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی درکشور یادآور شد: آتش نشانی شغلی خطیرو در حقیقت مجاهدتی برای خدمات به مردم و حفظ از جان و مال خانواده‌ها بوده و تکریم آنها یکی از مهم‌ترین وظایف شهروندان و مسئولان است.

وی در پایان گفت: دولت باید با مشارکت شهردای ها در کشور زمینه را برای توسعه و تجهیز مراکز و ایستگاه‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی را فراهم کند.

شرایط تبلیغات برای کاندیداهای انتخابات در رسانه ملی تغییر کرد
مشاهده