چیدمان خانه هر فردی با ویژگی‌های ماه تولدش کم وبیش در ارتباط است. البته ممکن است شرایط محیطی طوری باشد که امکان تجلی این ویژگی‌ها فراهم نشود اما به هر حال خانه‌ ایده‌آل متولدین این ماه شرایط کم و بیش یکسانی دارد. با مرور این ویژگی‌ها با خصوصیات شخصیتی متولدین آذر بیشتر آشنا شوید و خانه دلخواه‌شان را بهتر بشناسید.

در خانه‌ بزرگی ساکن می‌شود

خانم‌های متولد این ماه بیشتر تمایل دارند که در خانه‌های بزرگ و جادار ساکن شوند و اسباب و اثاثیه زیادی اطرافشان باشد. علاوه‌بر‌این خانه برای این افراد بازتابی از دنیای درونی‌شان است و حتی می‌تواند از علایق باطنی‌شان حکایت کند. به همین دلیل هر چقدر خانه بزرگ‌تر باشد بهتر می‌تواند کتاب‌های مورد علاقه، خاطرات سفر و دلبستگی‌ها را درون خودش جای دهد.

از سوغاتی‌ها برای تزئین کمک می‌گیرد

نماد آذر ماهی‌ها تیر و کمان یا مرد کماندار است که در تعیبر بین‌المللی نشان‌دهنده سفر است. از این رو متولدین ماه آذر به سیر‌و‌سیاحت علاقه زیادی دارند و یکی از بخش‌های موردعلاقه آنها هنگام سفر، خرید کردن است. آنها هنگام خرید بطور معمول برای تزئین خانه هم وسایلی را در نظر می‌گیرند و وقتی به خانه می‌رسند به کمک این ره آوردها خانه را تزئین می‌کنند و از این بابت احساس رضایت و خرسندی وجود‌شان را فرا می‌گیرد.

عاشق باغبانی در خانه است

وقتی به خانه یک متولد آذر قدم می‌گذارید بطور حتم می‌توانید ردپایی از طبیعت را در این خانه پیدا کنید؛ چرا که متولدین آذر عاشق طبیعت هستند و از باغبانی، کاشت گل و پرورش گیاهان آپارتمانی لذت می‌برند. رایحه گل‌های زیبا به راحتی می‌تواند یک روز بد را برای این افراد دگرگون سازد و در بهبود روحیه‌شان تأثیرگذار باشد. اگر در خانه‌شان باغچه داشته باشند می‌توانند به یکی از شادترین زنان دنیا تبدیل شوند، در غیر اینصورت تلاش می‌کنند تا با داشتن یک تراس، پاسیوی کوچک یا حتی یک ردیف گلدان کوچک آپارتمانی این نشاط را از خودشان دریغ نکنند.

 

خانه‌شان بطور معمول عطرآگین است

در صورتیکه امکان ورود گل و گیاه به خانه یک آذر ماهی وجود نداشته باشد او بیکار نمی‌نشیند و دست روی دست نمی گذارد. آذر ماهی‌ها سعی می‌کند تا به کمک شمع، عود، میوه‌های تازه یا سایر خوشبوکننده‌های هوا، فضای داخلی خانه را دلپذیر می‌سازند.

از یکنواختی دوری می‌کند

یک آذر‌ماهی در هر شرایطی سعی می‌کند که خانه‌ای گرم و الهام‌بخش داشته باشد. خانه برای او به قدری مهم است که شاید تصمیم بگیرد کار تمام وقتش را رها کرده و خودش را وقف خانه و خانواده کند. در چنین شرایطی ممکن است یک دفتر کوچک خانگی برای خودش راه‌اندازی کند. علاوه‌بر‌این نظم و ترتیب هم برای یک آذر ماهی‌ اهمیت دارد و سعی می‌کند در چیدمان خانه خلاقیت به خرج دهد چون تکرار برایش کسل‌کننده و ملالت‌بار است. از رنگ‌های روشن مانند گل‌بهی، زیتونی و صورتی پررنگ خوشش می‌آید و این رنگ‌ها را در گوشه و کنار خانه یک آذرماهی پیدا می‌کنید.

همسایه مهربانی است

اگر در همسایگی شما یک آذرماهی زندگی می‌کند باید بدانید که بخت یارتان بوده؛ چرا که این افراد بسیار مهربان و سخاوتمند هستند و سعی می‌کنند با همسایه‌ها ارتباط خوب و صمیمانه‌ای برقرار کنند. علاوه بر این وظیفه‌شناسی آنها سبب می‌شود که در آپارتمان‌نشینی به عنوان مدیر ساختمان هم خوب ظاهر شوند و به مشاعات خانه به خوبی رسیدگی کنند. در فضای داخلی خانه یک آذرماهی نظم و ترتیب خوبی حکمرفاست که نشان می‌دهد یک کدبانوی باوقار مدیریت چنین مکانی را برعهده دارد و همه امور را جزئیات زیر نظر می‌گیرد.

چطور برای چند فرزند اتاق بچینیم؟
مشاهده