آذربایجان‌شرقی|محموله لاستیک خارجی قاچاق یک میلیارد ریالی در مراغه کشف شد

به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مراغه، سرهنگ رضا اصلانی فر امروز در بازدید از کالاهای کشف شده توسط پلیس مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان با اشاره به کشف یک محموله لاستیک خارجی قاچاق اظهارداشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف محموله لاستیک خارجی قاچاق به ارزش 1 میلیارد ریال شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف این محموله قاچاق از یک دستگاه کامیون شدند.

فرمانده انتظامی مراغه در ادامه خاطر نشان کرد:در بازرسی از این خودرو، تعداد 36 حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف و به همراه خودروی حامل آن توقیف شد.

وی اضافه کرد: یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و به همراه محموله توقیف شده تحویل دستگاه قضائی شد.

اصلانی عنوان کرد: پلیس آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه‌های مختلف از طریق سامانه 110 و همچنین گزارش نظرات، پیشنهادات، انتقادات و تقدیرهای آنها در خصوص عملکرد پلیس از طریق شماره 197 است.

فرمانده انتظامی مراغه در ادامه با تاکید برضرورت مبارزه با کالای قاچاق اظهارداشت:یکی از مهم ترین ماموریت های پلیس مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان برخورد با کالای قاچاق بوده و در این راستا طرح های مختلفی از سوی پلیس شهرستان اجرایی می شود.

واردکنندگان لاستیک سنگین تأییدیه مکتوب توزیع دریافت کنند
مشاهده