مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم که عصر امروز در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید برای برون‌رفت از شرایط فعلی بخش دولتی و خصوصی همکاری‌های لازم را داشته باشند، امروزه هم‌صدایی درون بخش‌های خصوصی نیز بسیار مهم است و این اتحاد و هم‌صدایی به ما کمک می‌کند تا برای حل مشکلات تولید اقدامات بهتری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برای بهبود شرایط اقتصاد کشور نیازمند همراهی بخش خصوصی هستیم، افزود: برای تحقق درخواست‌های مستدل بخش خصوصی تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم، خوشبختانه افراد متصدی بخش خصوصی در استان قم اطلاعات و تجارب زیادی دارند و مدیران دستگاه‌های دولتی باید قدر دانش و تجارب این افراد را بدانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به بازدید معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از شهرک شکوهیه قم خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی که داشتیم بنا شد تخصیص سهمیه  مواد اولیه پتروشیمی‌ها به استان واگذار می‌شود.

وی به ارائه آمار صادرات استان قم پرداخت و عنوان کرد: در شش ماه اول سال آمار مناسبی در زمینه صادرات کالا داشتیم و بیش از 50 درصد تعهد صادراتی سال جاری استان قم انجام‌شده است.

غضنفری خاطرنشان کرد: بخش خصوصی تمام پیشنهاد‌ات مدنظر خود برای بهبود شرایط اقتصادی را به ما ارائه دهد زیرا این پیشنهادات می‌تواند سبب یک تحول بزرگ باشد و بخش عمده‌ای از تغییرات مثبتی  که امروز شاهد آن هستیم حاصل پیشنهادات خلاقانه بخش خصوصی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: از دستگاه‌های نظارتی، مدیریتی، امنیتی و اجرایی استان قم تشکر می‌کنم که تلاش‌هایی زیادی که داشتند مسئله حمل‌ونقل و اعتصاب کامیون داران برای استان قم مشکلات زیادی به بار نیاورد.

گلستان|مراکز اقامتی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس ایجاد می‌شود
مشاهده

وی با اشاره به افزایش 17 درصدی نرخ بارنامه‌ کامیون داران در استان قم نسبت به هفته گذشته عنوان کرد: باید مشکلات کامیون داران در نظر گرفته‌شده و در تأمین مواد و کالاهای موردنیاز آن‌ها بکوشیم تا برای حمل بار با هزینه‌های کمتری را متحمل شوند.