متولدین ماه اردیبهشت ویژگی‌های شخصیتی جالبی دارند که سبب می‌شود خانه­شان را زیبا و متفاوت تزئین کنند. با این ویژگی‌ها آشنا شوید و سبک دکوراسیونی موردعلاقه‌شان را بهتر بشناسید.

راحتی خانه برای اردیبهشتی‌ها اهمیت دارد

در خانه یک اردیبهشتی عناصر هنری و دکوراسیونی بانظم و ترتیب خاصی کنار هم قرار می­‌گیرند. اردیبهشتی‌ها به‌راحتی خانه اهمیت می‌دهند و به همین دلیل اگر می‌خواهید در کنار یک اردیبهشتی زندگی خوب و خوشی داشتی باشید، حواستان باشد که آرامش خانه را برهم نزنید و خانه را شلوغ و به‌هم‌ریخته نشان ندهید.

عاشق آشپزخانه هستند

یکی از بخش‌های موردعلاقه اردیبهشتی‌ها آشپزخانه است، چون عاشق غذاهای مختلف هستند و به‌طورمعمول از آشپزی لذت می‌برند. ازاین‌رو متولدین ماه اردیبهشت برای خرید وسایل آشپزی به‌خوبی وقت می‌گذارند، این وسایل را با چیدمان جالبی کنار هم می‌چینند و به‌این‌ترتیب از آشپزی و غذا خوردن در خانه لذت می‌برند.

از چه اشیایی خوششان می‌آید؟

فرش‌های ایرانی، نقاشی‌های هنری، کاناپه چرمی و تصاویری که قاب‌های هنری زیبایی دارند، ازجمله عناصر موردعلاقه بیشتر اردیبهشتی ها هستند که در گوشه و کنار خانه‌شان پیدا می‌شوند. درواقع خانه اردیبهشتی ها می‌تواند ذائقه درونی‌شان را به‌خوبی نشان دهد و برای مهمانان سرگرم‌کننده باشد.

پیشنهاد طراحان دکوراسیون به اردیبهشتی ها

طراحان مد به اردیبهشتی ها توصیه می‌کنند با توجه به ویژگی­های شخصیتی ماه تولدشان، در اتاق نشیمن فضای بسیار راحتی را برای استراحت و آرامششان در نظر بگیرند و آن را بارنگ‌های خنثی یا قهوه‌ای تزئین کنند.

بهترین رنگ‌ها برای دکوراسیون خانه یک اردیبهشتی

سبز کمرنگ، صورتی، قهوه‌ای یا کرم ازجمله رنگ‌های دکوراسیونی هستند که با سبک و سیاق دکوراسیونی دلخواه اردیبهشتی‌ها جور درمی‌آیند. علاوه بر این متولدین این ماه از داشتن شمع‌های معطر هم استقبال می‌کنند و محیط خانه برایشان مطبوع و دلپذیر تر می‌شود.

دکوراسیون سنتی، انتخاب متولدین اردیبهشت

بیشتر متولدین این ماه از داشتن اشیا ساخته‌شده با مصالح طبیعی خوشحال می‌شوند و هرچقدر محیط زندگی آن‌ها به طبیعت نزدیک‌تر باشد، شادی بیشتری را تجربه می‌کنند. ازاین‌رو به اردیبهشتی‌ها توصیه می‌شود تا جای ممکن به دنبال خرید عناصر دکوراسیونی ساخته‌شده با مصالح طبیعی و به شکل سنتی مانند کاشی‌های تزئینی، چوب یا پارچه‌هایی با الیاف طبیعی و نقوش سنتی باشند. به‌طور مثال ممکن است یک اردیبهشتی تصمیم بگیرید که یک گلیم زیبا را روی کاناپه راحت خانه‌اش پهن کند تا ظاهر سنتی‌تری را ایجاد کند.

چطور محل کار دلپذیرتری داشته باشید؟
مشاهده

خانه ییلاقی خارج از شهر

یکی از آرزوهای بیشتر متولدین اردیبهشتی این است که یک کلبه ییلاقی خارج از شهر داشته باشند که سراسر دیوارهایش پوشیده از پیچک باشد. اگر جزو اردیبهشت ماهی‌هایی هستید که این رؤیا را در سر دارید و البته می‌دانید که با توجه به شرایط موجود امکان تحقق رؤیایتان به این زودی‌ها فراهم نمی‌شود، تعداد زیادی گیاه سبز را در بخش‌های مختلف خانه قرار دهید تا خودتان را به فضای ایده آل ذهنی نزدیک­تر کرده و از بودن در خانه‌ای شبیه رؤیاهایتان خوشحال‌تر شوید.