فرض کنید که شما بر اساس ویژگی‌ های شخصیتی ماه تولدتان گرایش دارید که در یک‌خانه پرانرژی و شاد با رنگ‌های گرم و سرزنده ساکن شوید. این خانه را چطور باید بچینید؟ از چه عناصر دکوراسیونی کمک بگیرید؟ چه وسایلی را باید بخرید و از کدام دسته از عناصر دکوراسیونی دوری‌کنید؟ همه این‌ها سؤالاتی است که ممکن است قبل از شروع چیدمان خانه یا هنگام تغییر و بازسازی به سراغتان بیاید. درواقع زمانی که خانه را بر اساس ویژگی های شخصیتی تان می‌چینید از سکونت در خانه تان بیشتر لذت می‌برید و می‌توانید در چنین جایی به آرامش برسید. متولد خرداد هم از این قاعده جدا نیستند. اگر جزو متولدین این ماه هستید به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا خانه را مطابق ویژگی ماه تولد تان بچینید و از سکونت در چنین خانه ای خوشحال و راضی باشید.

خرداد ماهی ها مدام در فکر تغییر دکوراسیون هستند

یکی از ویژگی های متولدین ماه خرداد این است که نمی‌توانند به یک دکوراسیون ثابت پایبند باشند. این افراد مدام به فکر تغییر چیدمان خانه هستند و هیچ عجیب نیست که ببینید هرچند وقت یک‌بار عناصر دکوراسیونی تازه‌ای به اتاق‌های خانه اضافه کنند. این افراد از رنگ های خاص و متفاوت استقبال می‌کنند. به‌طور مثال احتمال دارد که ناگهان تصمیم بگیرند نارنجی را با بنفش هماهنگ کرده یا ترکیبی از سرخابی و سبز زیتونی را در کنار هم به کار ببرند. بااین‌وجود به متولدین خرداد توصیه می‌شود که از پراکندگی دکوراسیونی خودداری کرده و برای داشتن آرامش بیشتر یک یا چند عنصر دکوراسیونی را به‌عنوان مرکز توجه در نظر بگیرید و رنگ خاصی را برای این عناصر انتخاب کنند.

خلاقانه یا شلوغ و به‌هم‌ریخته؟

خانه متولدین خرداد به‌طورمعمول یا عناصر خلاقانه و جالبی دارد یا کلاً شلوغ و به‌هم‌ریخته است! حتی ممکن است تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن باشد؛ مثلاً احتمال دارد در قسمتی از خانه مبلمان و وسایل مدرن چیده شده و درجایی دیگر میز و تابلوهایی به سبک کلاسیک یا سنتی قرار داشته باشد. بااین‌وجود طراحان مد به خرداد ماهی ها توصیه می‌کنند که برای هماهنگی و هارمونی بیشتر یک سبک را برای خانه در نظر بگیرند و اگر در فکر تلفیق عناصر دکوراسیونی هستند، این ایده را در بخش‌ها یا اتاق های جداگانه‌ای اجرا کنند تا بین این سلیقه تلفیقی مرزی وجود داشته باشد و همه‌چیز به‌هم‌ریخته و نامرتب جلوه نکند.

ویژگی لباس های تابستانه
مشاهده

متولدین ماه خرداد اشیای گران‌قیمت نخرند

ازآنجاکه سلیقه شما مدام در حال تغییر است و از طرح‌های جدید و تازه خوشتان می‌آید بهتر است با توجه به ویژگی ماه تولدتان پول زیادی را برای خرید وسایل دکوراسیونی خانه خرج نکنید چون دیر یا زود دلتان را می‌زند و باید آن را با کالای تازه‌ای جایگزین کنید؛ درنتیجه ممکن است بعد از مدت کوتاهی مدیریت مالی از کنترلتان خارج شود یا با همسر محترم بر سر خرج و مخارج خانه بحث‌وجدل داشته باشید. درنتیجه پیشنهاد می‌کنیم که خرید وسایل مقرون‌به‌صرفه را در اولویت قرار دهید و دور وسایل گران‌قیمت را خط بکشید.

خرید نظم دهنده ­ها از واجبات است

ازآنجاکه داشتن یک خانه شلوغ و به‌هم‌ریخته برای یک خرداد ماهی چندان دور از ذهن نیست به متولدین این ماه توصیه می‌شود که خرید نظم دهنده ها را در اولویت قرار دهند. این نظم دهنده ها می‌توانند کشوهای کوچک و بزرگ، جعبه‌های فلزی، چوبی یا پارچه، آویزهای داخل کمد و… باشند. به کمک این وسایل، نظم و ترتیب در خانه یک خرداد ماهی ساکن می‌شود و انبوهی از لباس‌ها و وسایل، به‌هم‌ریخته آسایش متولدین خرداد و خانواده‌شان را برهم نمی‌زند.