دکوراسیون منزل مورد علاقه مردادماهی ها را بشناسید

متولدین مرداد ماه ویژگی­های شخصیتی جالبی دارند که سبب می‌شود دکوراسیون متفاوت و زیبایی را برای خانه‌شان در نظر بگیرند. اگر می‌خواهید با خصوصیات مردادماهی ها و همین‌طور دکوراسیون رایج خانه‌شان آشنا شوید، این مطلب را دنبال کنید.

دکوراسیون خانه یک مرداد ماهی عجیب و حساب‌شده است

خانه‌ای که در یک مرداد ماهی در آن زندگی می‌کند، قلعه شخصی اوست. متولد مرداد گاهی اوقات سعی می‌کند که این خانه را به‌طور اشرافی تزئین کند و برای کامل شدن دکوراسیون خانه‌اش گاهی اوقات از اشیای عجیب و غریب هم استفاده می‌کند. علاوه بر این از خصوصیات دیگر یک مرداد ماهی این است خانه‌اش را به‌طور حساب شده‌ای تزئین می‌کند و هنگام انتخاب دکوراسیون مناسب، جزئیات جالب را از قلم نمی‌اندازد.

دکوراسیون منزل یک مرداد ماهی

متولدین مرداد ماه نور طبیعی را به خانه راه می‌دهند

مرداد ماهی ها از طرفداران نور طبیعی هستند و تا آنجا که امکان داشته باشد خانه‌شان را طوری انتخاب می‌کنند که در طول روز نور طبیعی زیادی به داخل خانه بتابد. به دلیل داشتن نور خوب، گیاهان به‌خوبی در این خانه رشد می‌کنند؛ درنتیجه در خانه یک مرداد ماهی به احتمال زیاد گل­ها و گیاهان سرزنده و شادابی پیدا می‌شود که جذابیت خانه متولدین گرم‌ترین ماه سال را دوچندان می‌کند.

نور طبیعی و دکوراسیون خانه

مرداد ماهی ها از سبک زندگی لاکچری خوششان می‌آید

این‌طور نیست که مردادماهی ها ساده پسند باشند؛ برعکس، خصوصیات آنها نشان می‌دهد که از زندگی در خانه‌های لاکچری لذت می‌برند و اگر پول کافی داشته باشند، برای خانه‌ای با دکوراسیون لاکچری و گران قیمت خوب خرج می‌کنند! مرداد ماهی های ثروتمند بطور حتم از داشتن خانه‌ای شیک با حیاط بزرگ و استخر استقبال می‌کنند و حتی ممکن است در انتخاب مبلمان مناسب برای حیاط یا ویلاهای خارج از شهر، از رنگ‌های گرمی مانند نارنجی غافل نشوند!

متولدین ماه مرداد در چه خانه‌ای به آرامش بیشتری می‌رسند؟

از آنجا که هیجانات زیادی در خصوصیات شخصیتی یک مرداد ماهی موج می‌زند این احتمال وجود دارد که در تزئین و چیدمان خانه از عناصر شلوغ و طرح دار زیاد استفاده کند. همین موضوع گاهی اوقات سبب می‌شود که خانه متولدین مرداد مملو از طرح‌های شلوغ با رنگ های گرم باشد. درنتیجه این احتمال وجود دارد که به دلیل وجود گرما و هیجان بیش‌ازحد، آرامش در این خانه کمتر حکمفرما باشد. به نظرتان راه حل این مشکل چیست؟ طراحان مد به مرداد ماهی ها توصیه می‌کنند که برای داشتن دکوراسیون متعادل از رنگ‌های مختلف، تابلوها یا آثار هنری با موضوع آب و دریا را به در و دیوار آویزان کنند. در واقع عناصر دکوراسیونی مرتبط با آب، چوب و زمین سبب ایجاد تعادل در محیط زندگی و همین‌طور خصوصیات شخصیتی متولدین مرداد می‌شوند. ضمن اینکه اضافه کردن عناصر دکوراسیونی چوبی با رنگ های گرم هماهنگی خوبی دارد.

دکوراسیون با رنگ های گرم و شلوغ

رنگ‌های موردعلاقه مرداد ماهی ها کدام ها هستند؟

یکی از خصوصیات دیگر مرداد ماهی ها این است که به رنگ طلوع و غروب خورشید علاقه زیادی دارند، به همین دلیل هیچ عجیب نیست که در خانه‌شان از دکوراسیون زرد، نارنجی یا قرمز به‌تنهایی یا در کنار هم استفاده کنند. علاوه بر این متولدین ماه مرداد از رنگ طلایی هم خوششان می‌آید و در قسمت‌های مختلف خانه از ترکیب این رنگ به‌تنهایی یا در کنار سایر رنگ‌ها استفاده می‌کنند.

زن متولد دی را بر اساس چیدمان خانه‌اش بشناسید
مشاهده