رابطه‌ پدر و پسري آنقدر مهم است كه اگر از اول درست شكل بگيرد، مي‌شود با خيال راحت روي آينده‌ي خوب پسر بچه‌ها حساب باز كرد. يكي از كارهايي كه مي‌تواند احساس علاقه و نزديكي بين پدر و پسر را بالا ببرد، ست كردن لباسشان است. ست كردن را با توجه به اين قوانين انجام دهيد:

رايج‌ترين اشتباه را انجام ندهید:
يكي از كارهايي كه ممكن است باباها، موقع ست كردن لباس با پسرها انجام دهند اين است كه تلاش مي‌كنند تيپ آن‌ها را شبيه خودشان كنند. رنگ‌هاي تيره، كراوات‌ و كت‌هاي رسمي چيزهايي هستند كه در وهله‌ي اول به ذهن پدرها مي‌رسد. در حالي كه اولين و مهم‌ترين نكته توجه به شاد بودن ست لباس‌ و رعايت حال و هواي بچه‌هاست.

*توجه به رنگ‌بندي:
رنگ‌هاي شادي كه بين پدر و پسر مشترك هستند و به هر دو مي‌آيند را شناسايي كنيد. اين رنگ‌ها را مي‌توانيد از بين گزينه‌هاي شادي مثل آبي ملايم، صورتي و حتي رنگي خنثي مثل طوسي روشن انتخاب كنيد.

 *اهميت پيراهن و كت:
يادتان باشد رنگ پيراهن، حرف اول را در اين ست مي‌زند و خوب است با توجه به رنگ پوست، انتخاب شود. اگر رنگ پوست پدر و فرزند، روشن است سراغ رنگ‌هاي گرم برويد كه به صورت انرژي بيشتري مي‌دهند و اگر پوستي با تناژ گرم دارند با خيال راحت سراغ رنگ‌هاي روشن‌تر برويد كه پوست را روشن نشان مي‌دهند.اگر هم يكي روشن و يكي تيره است مخرج مشترك بگيريد و رنگي خنثي انتخاب كنيد، مثلا سفيد و طوسي خنثي هستند. كت را هم با توجه به رنگ پيراهن و متناسب با آن انتخاب كنيد.

ایده‌های سیسمونی پسر به رنگ زرد
مشاهده

*كراوات یا پاپیون رنگارنگ:
پسرها دوست دارند در جشن‌ها و مهماني‌ها كپي برابر اصل باشند به همين دليل انتخاب كراوات مشترك با پدر، مي‌تواند دنيا را به آن‌ها ببخشد. توجه داشته باشيد كه بين رنگ كراوات و یا پاپیون با پیراهن بايد هماهنگي وجود داشته باشد.

*شلوار هماهنگ:
موقعي كه تيپ نيمه رسمي را انتخاب مي‌كنيد براي انتخاب شلوار، سراغ جنس كتان و رنگ‌هاي مكمل پيراهن و كراوات برويد. مثلا ممكن است رنگ پيراهن سفيد باشد و كراوات تركيبي از آبي سير و روشن. در اين شرايط براي شلوار، سراغ يكي از رنگ‌هاي به كار رفته در كراوات برويد. آبي روشن براي فصل‌هاي گرم بهتر است و آبي تيره براي فصل‌هايي كه نورشان كمتر است.

*ست كردن كفش:
معمولا پيدا كردن كفشي كه مدلي يكسان براي پدر و پسرها داشته باشد كار آساني نيست، با وجود اين چند قانون وجود دارد كه مي‌تواند براي ايجاد شباهت مناسب عمل كنند:

  • رنگ كفش‌ها را هماهنگ با هم انتخاب كنيد. به عنوان مثال براي ستي با مايه‌هاي سفيد و آبي، كفش طوسي روشن انتخاب خوبي محسوب مي‌شود.
  • جنس كفش‌ها هم بايد به هم شباهت داشته باشد. اگر كفش پدر از جير تهيه شده كفش پسر هم بايد از جنس جير باشد.
  • كفش پدر و پسر بايد هر دو يا بندي باشد يا چسبي. هماهنگي در نوع كفش، ركن آخر ست كردن پاپوش‌هاست.

*قانون موها:
آخرين قانوني كه بايد به آن توجه كنيد مدل موهاست. اگر بتوانيد در مدل موهايتان هماهنگي ايجاد كنيد تاييد نهايي را گرفته‌اید.