10 اکتبر، روز جهانی کیف دستی است؛ وسیله‌ای که اگر پا به دنیای مد و لباس نمی‌گذاشت معلوم نبود باید با خرده‌ریزهایمان چه کار می‌کردیم. به همین مناسبت سراغ گران‌ترین کیف‌های دنیا رفته‌ایم تا ببینیم یک کیف دستی می‌تواند تا کجا پیش برود. این شما و این هشت مدل کیف که قیمت‌هایشان سر به فلک می‌گذارد.

8. لویی ویتون در دست بیانسه

این مدل کیف از برند «لویی ویتون»، 42000 دلار قیمت دارد و مجموعه‌ای است از تعداد زیادی کیف که همگی در یک مدل جمع شده‌اند. لویی ویتون این کیف را بر خلاف مجموعه کلاسیک و همیشگی‌اش تولید کرد تا نشان دهد می‌توان با کمی خلاقیت مرزهای محدودیت را از بین برد. از مدل LV Tribute Patchwork bag تنها 20 عدد تولید شده که یکی از آن‌ها متعلق به بیانسه، (Beyonce Knowles) است.

7. گل رزی از جنس یاقوت

مدل کیف Rose bag از برند لایبرا، (Leibra)، هفتمین کیف گران قیمت از مجموعه کیف‌های ماست که 92000  دلار قیمت دارد. دلیلش هم علاوه بر استفاده از بهترین مواد ممکن، به سنگ‌های قیمتی آن برمی‌گردد. فکرش را کنید 800 قطعه کهربا و 1196 قطعه یاقوت صورتی، روی این کیف به کار رفته‌اند.

6. برکین از هرمس

مدل‌های برکین، (Birkin) از مجموعه کیف‌های برند فرانسوی هرمس، (Hermes) آنقدر پرطرفدار هستند که لیست انتظار دارند، البته مدل‌های پنج هزار دلاری‌شان نه این مدل. این مدل هرمس به دلیل استفاده از چرم کروکدیل و به کار گرفتن یک قطعه جواهر 10 قیراطی 120 هزار دلار قیمت دارد.

5. درست شده از زباله

این مدل از دیگر کیف‌های مجموعه لویی ویتون است که به عنوان Urban Satchel شناخته می‌شود. این کیف رسما از زباله تهیه شده! از قوطی له شده گرفته تا جعبه آدامس روی این کیف از برند آوانگارد و پیشرو لویی ویتون قرار داده شده تا به قیمت 150 هزار دلار ناقابل به فروش برسد. این که می‌گویند زباله طلاست، حتما یکی از شعارهای لویی ویتون است.

صندلی ماشین کودک، راهنمای انتخاب و خرید
مشاهده

4. کلئوپاترا و الماس‌هایش

برند لانا مارک، (Lana Mark) هر سال یک مدل کیف تحت عنوان کلئوپاترا تولید می‌کند که با سال قبل متفاوت است. این مدل جزو گران‌ترین مدل‌های لانا مارک است با دسته‌ای از طلای 18 عیار و 1500 قطعه الماس سفید و سیاه که 250 هزار دلار قیمت دارد.

3. تا همیشه الماس، تا همیشه شنل

اسم این مدل کیف از برند فرانسوی شنل، (Chanel)، چیزی شبیه «تا همیشه جواهر» است. (Diamonds forever)
شنل، بند این کیف را با استفاده از طلای سفید درست کرده و 334 قطعه جواهر در ساخت آن به کار برده است. از این مدل تنها 12 عدد تولید شده که پنج عدد از آن‌ در آمریکا است. 261 هزار دلار قیمتی است که برای این کیف در نظر گرفته شده است.

2. کیف همه کاره

وقتی هرمس تصمیم گرفت با همکاری طراح ژاپنی، Ginza Tanaka کیفی متفاوت خلق کند، هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد چنین اثر خارق‌العاده به وجود بیاید. این مدل کیف هرمس از فلز کمیاب پلاتینیوم و 2000 قطعه جواهر تشکیل شده است. دسته‌اش که از جواهرات تهیه شده قابلیت جدا شدن و استفاده به عنوان دستبند یا گردنبند را دارد و الماس هشت قیراطی اشک شکلی که در تصویر می‌بینید به عنوان گل سینه به کار می‌رود. نتیجه این خلق شگفت انگیز، کیفی به قیمت 1.9 میلیون دلار شده است.

1 . کیفی برای شهرزاد

برند Moawed Vivian برای ساخت این کیف از 8800 ساعت وقت 10 هنرمند استفاده کرد. شاید به همین دلیل هم اسم مدل را هزار و یک شب گذاشته است. کیف از طلای 18 عیار تهیه شده، 56 قطعه یاقوت صورتی، 105 قطعه یاقوت زرد و 4356 عدد جواهر بی‌رنگ دارد. مجموعه‌ای که قیمت این کیف را به 3.8 میلیون دلار رسانده است.

لاک ناخن و انواع مدل های آن
مشاهده