اول بهمن روز جهانی شلوار راحتی است؛ لباسی که گویا فقط ما آن را دست کم می‌گیریم اما کل دنیا برایش جشن می‌گیرند! ازآنجایی‌که این شلوار یکی از راحت‌ترین گزینه‌ها برای خانم‌های باردار است و از سال 2010 به بعد هم به روز جهانی تبدیل شده، دیدیم خوب است چند ست لباس راحتی به شما معرفی کنیم و دعوتتان کنیم به برپایی یک دورهمی زنانه به صرف چای و شلوار راحتی!

شلوار راحتی زنانه در جواب حالا چی بپوشم

پوشیدن شلوار جین و لگینگ در دوران بارداری برای خانم‌ها به کار سختی تبدیل می‌شود. در عوض شلوار راحتی زنانه امکان حرکت آسان را به شما می‌دهد و درعین‌حال هم به‌اندازه کافی گرم‌ونرم هست تا به شما احساس آرامش بیشتری بدهد. برای همین هم از همین تریبون اعلام می‌کنیم پوشیدن شلوار راحتی زنانه در مهمانی‌ها یا حتی بیرون از خانه کار بدی نیست به شرطی که بدانید آن را با چه چیزهایی ست کنید. گزینه‌های زیر به شما ایده می‌دهند.

شلوار راحتی زنانه را با چه بپوشم؟

برای خلق ست‌های جدید باید قوانین قبلی را بشکنید. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید همراه کردن شلوار راحتی زنانه با یک کت تک زنانه است که از نظر رنگ به آن شبیه باشد. زیر کت یک تاپ یا تی‌شرت زنانه بپوشید که رنگی متضاد رنگ کت‌وشلوار داشته باشد. مثلاً اگر رنگ شلوار راحتی‌ و کت تک زنانه‌تان صورتی روشن است، رنگ تاپ را مشکی انتخاب کنید. کفش تخت بارداری را به این ست لباس راحتی زنانه اضافه کنید و برای مهمانی آماده شوید.

شلوار راحتی یا رسمی؟

اگر دوست دارید شلوار راحتی بخرید اما بتوانید آن را بیرون از خانه بپوشید سراغ مشکی یا طوسی بروید. به‌خصوص مشکی می‌تواند یک تیپ اسپرت شیک برایتان بسازد. به شلوار راحتی مشکی یک پالتوی مشکی راحت اضافه کنید و نیم‌بوت‌هایتان را بپوشید. اگر قدتان کوتاه است تمام اجزای ست را مشکی انتخاب کنید اما اگر قدبلند هستید می‌توانید سراغ رنگ‌های دیگر هم بروید. درنهایت یک شال رنگی زیبا را به این مجموعه اضافه کنید و رهسپار منزل دوستتان شوید که شرایط بارداری شما را درک می‌کند.

خاص برای مهمانی

فرض کنیم به یک مهمانی خودمانی دعوت شده‌اید و به خاطر بارداری‌تان نمی‌توانید سراغ شلوار جین یا لگینگ بروید. پوشیدن دامن هم با توجه به سرد بودن هوا انتخاب ایده آلی نیست. در این شرایط یک شلوار راحتی طوسی تیره با مدل اسلش انتخاب کنید. یک پلیور یقه‌اسکی مشکی بپوشید و یک کت جین زنانه را روی آن اضافه کنید. کفش زنانه راحت با پاشنه کوتاه آخرین گزینه‌ای است که می‌تواند برای شما یک تیپ خاص اما راحت بسازد.

همراهی شلوار راحتی با ژاکت آزاد

یک جفت کتانی زنانه، یک شلوار راحتی زنانه طوسی روشن، ژاکت بافتنی آزاد و گشاد و شال پشمی اجزای ستی هستند که می‌توانند راحتی را به شما برگردانند. این ست در عین راحتی زیبا هم هست و کسی نمی‌تواند به شما برچسب بی‌سلیقگی بزند.

گران‌ترین کیف‌های دنیا را بشناسید
مشاهده

چطور روز شلوار راحتی را جشن بگیرم؟

خیلی راحت سری بزنید به یک فروشگاه معتبر و سراغ شلوار راحتی زنانه ای بروید که جنس نخی دارد و روی قسمت کمرش کشی است. ترجیحاً برای داخل خانه رنگ‌های شادی انتخاب کنید که با پوشیدنشان سر ذوق بیایید و روحیه‌ خسته از بارداری‌تان بهتر شود. شلوارتان را با یک بلوز راحت بپوشید. تلفن را بردارید و به دوستانتان بگویید می‌توانند با ست لباس راحتی زنانه به شما بپیوندند. برای خودتان چای گرم درست کنید، روی مبل لم بدهید و کنار هم یک فیلم خنده‌دار ببینید.