امیری: دلخوری صنیعی فر به دلیل عدم حمایت مسئولان از نساجی بود

علی امیری در رابطه با غیبت فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه خونه به خونه در این بازی، اظهار داشت: مشکل صنیعی‌فر در هفته گذشته نبود جای نشستن در VIP نبود و این مسئله ناشی از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی بود.

وی افزود: تیم‌داری با هزینه شخصی بسیار مشکل است و اگر حمایت نشوند به مشکل می‌خورند؛ با شناختی که از صنیعی‌فر دارم، آدمی نیست که باری به هر جهت بخواهد تیم‌داری کند و بدهی برجای بگذارد.

امیری بیان داشت: در سال گذشته همه بدهی‌ها را تقریباً صفر کردیم و انتظار صنیعی‌فر به‌حق است و همه مسؤولان استانی باید حمایت کنند، او توقع شخصی از کسی ندارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در رابطه با بالا رفتن قیمت دلار و سخت شدن خرید بازیکن خارجی برای باشگاه خاطرنشان کرد: تیم‌داری در این وضعیت و با هزینه شخصی بسیار دشوار است.

وی بیان کرد: صنیعی‌فر و حدادیان با هم رفاقت دیرینه دارند ولی 60 درصد سهام باشگاه متعلق به صنیعی‌فر و 40 درصد آن مربوط به حدادیان و شرکت هواپیمایی وارش است.

امیری گفت: با صنیعی‌فر صحبت‌هایی شد و امیدواریم قانع شود ولی فعلاً ارتباط خود را با تیم قطع کرده و دلخور است، چرا که فوتبال امروز درآمدزا نیست.

۲۷ پروژه شاخص میراث فرهنگی اردبیل مرمت و بازسازی می‌شود
مشاهده