با تورهای استانبول لحظه آخر به تنها شهر اوراسیایی جهان سفر کنید. نام قدیمی این شهر قسطنطنیه است که امروزه سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر نقاط جهان است. هموطنان ایرانی عزیز خودمان نیز با اهدافی همچون تفریح و گردش و اهداف تجاری به این شهر سفر می کنند. استانبول دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که در بازه هایی همچون عید نوروز و کریسمس گردشگران فراوانی به آنجا سفر می کنند.

سفری مقرون به صرفه به استانبول با آژانس‌های مسافرتی لحظه آخر

لحظه آخر به لطف همکاری با بهترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور استانبول، تمامی سعی خود را می کند تا بروزترین قیمت ها را از آژانس های مسافرتی همکار خود بر روی وبسایت خود را ارائه دهد. وجود تورهای مختلف آژانس های مختلف باعث شده تا کاربران لحظه آخر بتوانند با مقایسه قیمت تورهای مختلف بتوانند از بهترین آفر تور استانبول لحظه آخر استفاده کنند و مناسب ترین تور مسافرتی را برای خودشان و خانواده عزیزشان تهیه نمایند.

کدام هتل‌های استانبول را انتخاب کنیم؟

استانبول از آن شهرهایی است که برای سفر به آن باید به کیفیت و نوع هتل انتخابی خود، بسیار دقت کنید. حتما توصیه می کنیم اگر به دنبال خرید تور استانبول هستید، آن دسته تورهای استانبولی را انتخاب نمایید که هتل های 4 ستاره و یا 5 ستاره را جهت اقامت خدمت شما ارائه می دهند. چرا که هتل های 3 ستاره از کیفیت و امکاناتی که باید برخوردار نیستند. از جمله هتل های محبوب شهر استانبول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر
  • هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا
  • هتل سی‌وی‌کا پارک بسفر استانبول
  • هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول
  • هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

به چه روش هایی می توانیم به استانبول سفر کنیم؟

اگر تصمیم قطعی خود را مبنی بر سفر به استانبول با تور 10 روزه استانبول گرفته اید، پس بهتر است بدانید به دو روش زیر می توانید به این شهر جذاب گردشگری سفر کنید:

  • سفر با هواپیما

پرواز هوایی استانبول یکی از پرتردد ترین خطوط هوایی کشور ماست که به مقصد کشور ترکیه انجام می شود. با شرکت های هواپیمایی بسیاری این تور را ساپورت می کنند و همین موضوع دست مسافر را برای انتخاب پرواز بهتر و مناسب تر برای خود باز گذاشته است.

  • سفر زمینی به استانبول

با تور زمینی استانبول نیز می توانید این سفر تفریحی یا تجاری را انجام دهید. این سفر معمولا با اتوبوس انجام می گیرد و یکی از بهترین و ارزان ترین تورهای آن، تور استانبول از تبریز است که از شهر تبریز به مقصد استانبول برگزار می شود و به دلیل نزدیک بودن شهر تبریز به مرز ترکیه معمولا ارزان تر از دیگر شهرهاست.

آیا برای سفر به استانبول باید ویزا تهیه کنیم؟

یکی از دلایلی که سفر به کشور ترکیه و بخصوص شهر استانبول را مقرون به صرفه می کند این است که طبق توافقی که میان مسئولان ایران و ترکیه صورت گرفته، آن دسته از مسافرانی که قصد سفر تفریحی به شهرهای ترکیه را دارند، می توانند بدون اخذ ویزای کشور ترکیه وارد این کشور توریستی شوند. شما عزیزان گردشگر، می توانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر از بروزترین تورهای استانبول لحظه آخری و چارتری مطلع شوید و مناسب ترین آن را برای سفری گردشگری انتخاب نمایید.

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی بازدید-ایده در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.