عینک آفتابی یک اکسسوری کاملاً کاربردی است، چه زمانی که خورشید بالا می‌آید و نیاز به محافظت شدن در برابر آفتاب دارید، چه زمانی که به مسافرت می‌روید و چه زمان‌هایی که از خواب با چشمانی پف‌کرده بیدار می‌شوید و باید بدون فوت وقت برای کاری بیرون بروید.
با توجه به مدل‌های زیاد عینک آفتابی که در بازار موجود است؛ مهم است که کدام مدل عینک آفتابی را انتخاب کنید چون این انتخاب می‌تواند چیزهایی در خصوص شخصیتتان بگوید.

  • عینک آفتابی‌های ری بن کلاسیک

اگر از بین انواع مدل عینک آفتابی، همیشه سراغ مدل‌های کلاسیک ری بن Ray Ban می‌روید، احتمالاً شخصیت شما کاملاً مثبت و ستودنی است. این مدل‌های کلاسیک ری بن، به خاطر طراحی نمادینی که داشتند همیشه و همه‌جا مورد تحسین بودند. انتخاب این مدل، نشان می‌دهد که شما به چیزهای اصیل علاقه‌مندید و معتقد به طرح‌های کلاسیکی هستید که با گذر زمان کهنه نمی‌شوند.

مدل عینک ری بن کلاسیک
  •  عینک آفتابی‌های خلبانی

اگر افسر پلیس یا خلبان نیستید و همچنان سراغ این مدل عینک آفتابی می‌روید، احتمالاً دوست دارید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. بیشتر کسانی که عاشق شیشه‌های درخشان بزرگ و فریم‌های فلزی هستند، با انتخاب این سبک عینک آفتابی عملاً به اطرافیانشان می‌گویند: «من خاص و متفاوت هستم.»
مدل خیلی تأثیرگذارتر این نوع از عینک‌ها شیشه‌های درخشان آینه مانند دارند و میزان خاص بودنشان بیشتر است!

عینک آفتابی مدل خلبانی
  •  عینک آفتابی‌های گرد

این مدل عینک آفتابی‌ها به خاطر «جان لنون» معروف شده‌اند و یادآور روح بی‌پروا و هنر خاص او هستند. افرادی که به این سبک گرایش دارند، غالباً افراد هنری با لباس‌های خاص هستند. آن‌ها گاهی این عینک‌ها را با بوت‌های کابویی سِت می‌کنند و از کیف‌دستی‌هایی استفاده می‌کنند که قابل بازیافت هستند. این افراد اصولاً برای طبیعت اهمیت ویژه‌ای قائل‌ هستند و روح آزادی دارند.

مدل عینک آفتابی گرد
  • عینک آفتابی‌های چشم‌گربه‌ای

دخترهای جسور معمولاً عاشق این مدل عینک آفتابی‌ها هستند. کسی که از چنین عینکی استفاده می‌کند به‌هیچ‌عنوان خجالتی و درون‌گرا نیست. این مدل معمولاً انتخاب خوبی برای تعطیلات است. اصولاً برای زیبایی بیشتر این عینک را با یک روسری گل‌دار سِت می‌کنند. این عینک‌ها به دلیل ظاهر خاصشان به عینک چشم‌گربه‌ای معروف شده‌اند؛ چون گوشه‌های بالای فریم به سمت بیرون کشیده شده است و تداعی‌کننده چشمان کشیده گربه است.

  •  عینک آفتابی‌های سایز بزرگ

حتماً قرار نیست یک عینک آفتابی منحصراً برای مبارزه با نور آفتاب انتخاب شود؛ چون گاهی ما به دلایل دیگری هم از این عینک‌ها استفاده می‌کنیم. برای مثال تصور کنید قرار است صبح زود برای انجام کاری از خانه بیرون بروید. این عینک‌ها بهترین راه برای پنهان کردن چشمان پف‌آلود شما پشت شیشه‌هایشان هستند. مدل عینک آفتابی‌های سایز بزرگ ناجی شما در چنین مواقعی هستند.

عینک سایز بزرگ مناسب پوشاندن پف چشم ها
  •  عینک آفتابی‌های دو در یک

ما شما را تحسین می‌کنیم چراکه به‌طور مشخص اهمیت نمی‌دهید دیگران درباره شما چطور فکر می‌کنند. این مدل عینک آفتابی‌های علمی_تخیلی این قابلیت را دارند که در نور خورشید رنگشان تغییر کرده و تیره می‌شود و به‌این‌ترتیب از چشمان شما محافظت می‌کنند. می‌توانید به‌جای داشتن یک عینک طبی و یک عینک آفتابی، تنها از همین مدل عینک‌ها استفاده کنید. این مدل عینک‌ها بیشتر مناسب والدین پرکار و کودکانی هستند که مدام عینکشان را گم می‌کنند.

مدل عینک طبی و آفتابی
راهنمای انتخاب شلوار بارداری شیک
مشاهده