دیدن مدل لباس بچه گانه پسرانه برای انتخاب یک استایل تابستانه خوش رنگ و هیجان‌انگیز لذت‌بخش است و به شما در انتخاب بهترین مدل‌ها کمک می‌کند. در این مقاله تعدادی از مدل‌های بامزه را انتخاب کرده‌ایم که به شما در ساختن استایل زیبای فرزندتان کمک می‌کنند و در همین حال نکاتی هم نوشته‌ایم که برای مراقبت از سلامت کودک در هوای گرم موثر هستند. در ضمن نگران نباشید اگر کوچولویتان دختر است ما به شما ست های لباس بچه‌گانه دخترانه معرفی کرده‌ایم.

مدل لباس بچه گانه پسرانه با المان تابستانی

عناصر تابستانی را بشناسید! معمولاً هر چیزی که به دریا مرتبط باشد، ربطی هم به تابستان پیدا می‌کند و یادآور خنکی آب خواهد بود. به همین دلیل اگر سراغ مدل‌هایی با طرح کشتی، قایق، ماهی و خلاصه هر عنصر مرتبط به آب بروید، استایل فرزندتان بانمک‌تر و تابستانه‌تر خواهد شد.

تی‌شرت و شلوارک، معمولی اما راحت

اولین و راحت‌ترین ست لباسی که می‌توانید برای روزهای گرم تابستان سراغ آن بروید، تی‌شرت و شلوارک یا حتی تاپ و شلوارک است. بسیار مهم است که در بافت پارچه این مدل لباس بچه گانه پسرانه به‌هیچ‌وجه از الیاف مصنوعی و نایلون استفاده نشده باشد. الیاف مصنوعی برای لباس بچه‌ها ممنوع هستند، به خصوص وقتی هوا گرم است و تعریق آن‌ها زیاد. این لباس‌ها منجر به عرق‌سوز شدن کودک و خارش و قرمزی پوست خواهد شد.

یک تیر و دو نشان

برای اینکه بتوانید در بودجه مربوط به خرید مدل لباس بچه گانه پسرانه صرفه‌جویی کنید، لباس‌هایی بخرید که قابلیت ست شدن با هم را داشته باشند. برای مثال یک شلوارک سرمه‌ای هم تی‌شرت سفید می‌آید و هم به سرهمی قرمز؛ بنابراین به جای اینکه برای هر تی شرت یک شلوارک بخرید با یک تیر دو نشان بزنید. این کار هم باعث پس‌انداز بیشتر می‌شود و هم ست‌های متنوعی به شما خواهد داد.

ست بلوز شلوارک پسرانه

سرهمی تابستانی

یکی از متداول‌ترین‌های مدل لباس بچه گانه پسرانه ، لباس سرهمی است. برای فصل تابستان می‌توانید با خیال راحت سراغ لباس‌های سرهمی خنک بروید که رنگ‌های شاد و طرح‌های بامزه دارند. بهتر است این مدل‌ها را کمی آزاد انتخاب کنید تا به بدن کودک نچسبند و باعث گرم شدنش نشوند.

مدل سرهمی پسرانه

پوشاندن پیش بندی پسرانه

یک شلوارک پیش بندی پسرانه یکی از بهترین‌های مدل لباس بچه گانه پسرانه است که در فصل تابستان می‌تواند استایلی شیک و جذاب برای فرزندتان بسازد. از آنجایی که تی‌شرت و شلوارک برای موقعیت‌های روزمره و ساده کاربرد دارد، داشتن پیش بندی پسرانه ، فرزندتان را برای موقعیت‌های نیمه رسمی مثل خانه دایی یا خاله‌هایش آماده می‌کند. این لباس را با تی‌شرت‌های آستین کوتاه ست کنید یا اگر خواستید ظاهر پسرتان رسمی‌تر باشد، سراغ یک پولوشرت پسرانه بچگانه بروید.

پیش بندی سرهمی پسرانه

نکات مهم برای انتخاب لباس تابستانه بچگانه

در کنار انواع مدل لباس بچه گانه پسرانه ، نکاتی هم هستند که توجه به آن‌ها بسیار مهم است:

  • مراقبت در برابر آفتاب: یکی از نکات مهمی که در راهنمای انتخاب کرم ضد آفتاب به آن اشاره می‌شود، استفاده از این کرم بعد از شش ماهگی کودکان است. تا قبل از شش ماهگی فرزندتان را از آفتاب دور نگه دارید و بعد از شش ماهگی هم به نقاطی از صورت و بدن که با لباس پوشیده نشده‌اند و در معرض نور خورشید هستند، کرم ضد آفتاب کودکان بزنید.
  • استفاده از رنگ‌های شاد: از رنگ‌های شاد و تند نهایت استفاده را ببرید. برای اینکه شیک بودن مدل لباس بچه گانه پسرانه فرزندتان را بیشتر کنید، می‌توانید از رنگ‌های مکمل یا متضاد استفاده کنید.
  • کلاه بپوشانید: استفاده از کلاه آفتاب‌گیر را نه برای خودتان فراموش کنید و نه برای فرزندتان. دقت داشته باشید هر چه لبه کلاه بلندتر باشد بهتر است. استفاده از کلاه‌های سرتاسر لبه‌دار برای محافظت از پشت گردن بچه‌ها هم مناسب است.
  • مراقبت در برابر حشرات: در فصل تابستان مراقب پشه‌ها باشید. اگر منطقه‌ای که در آن تردد دارید حشرات زیادی دارد، بهتر است از بلوزهای آستین بلند و شلوارهای نازک نخی استفاده کنید.
راهنمای خرید ملحفه برای نوزاد
مشاهده