مدل لباس دخترانه مناسب برای گذراندن یک تابستان هیجان‌انگیز کدام است؟ در مطلب قبلی ست لباس بچه گانه پسرانه مناسب تابستان به شما معرفی کردیم. حالا نوبتی هم که باشد نوبت دختر کوچولوهاست؛ در این مقاله برای انتخاب لباس تابستانه فرزندتان ایده بگیرید، راحت‌تر انتخاب کنید و یک تابستان رنگارنگ و شاد بسازید!

مدل لباس دخترانه آبی خنک

یکی از بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید موقع خرید مدل لباس دخترانه مورد نظرتان در تابستان سراغش بروید، آبی و زیرمجموعه‌های آن است. این رنگ خنک، جذاب و زیباست و بچه‌ها با پوشیدن آن احساس خنکی بیشتری خواهند کرد.

لباس تابستانی دخترانه خنک

سرزنده مثل خورشید

خیلی‌ها از رنگ زرد، تنها در فصول سرد سال استفاده می‌کنند؛ اما واقعیت این است که اگر روزهای تابستانی بچه‌ها را با مدل لباس دخترانه ای به رنگ زرد تند، روشن کنید، حال و هوای تابستانه فرزندتان را به مراتب بیشتر خواهید کرد. از مدل‌های ما الگو بگیرید و سراغ ترکیب رنگ‌های سرزنده و شاد بروید.

لباس تابستانی خنک دخترانه

خوراکی‌های پوشیدنی

مادرانی که دوست دارند مدل لباس دخترانه فرزندشان در تابستان خاص و متفاوت باشد، می‌توانند از خوراکی‌های تابستانه کمک بگیرند. کافی است پیراهن یا سرهمی دخترتان را طوری انتخاب کنید که تصویری از میوه‌های تابستانه یا سایر خوراکی‌های تداعی‌کننده این فصل مثل بستنی و آبمیوه را داشته باشد. اگر چنین لباس‌هایی پیدا نکردید، از اینترنت طرح مورد علاقه‌تان را پیدا کرده و آن را برایش روی یک تی‌شرت سفید چاپ کنید.

لباس با طرح خوردنی

شلوارهای پفکی راحت

وقتی قصد انتخاب ست بلوز و شلوارک به عنوان مدل لباس دخترانه تابستانی را دارید، خوب است از شلوارک‌های پفی و نخی راحت استفاده کنید. شلوارکی که در بافت پارچه‌اش از الیاف مصنوعی استفاده شده و تنگ است باعث عرق‌سوز شدن پای بچه‌ها می‌شود. وقتی شلوارک پفی یا پفکی را برای فرزندتان انتخاب کردید، حواستان باشد کش پایین آن آزاد باشد و روی پوست بچه جا نیندازد.

شلوارک راحتی برای دختران

گل‌هایی از جنس تابستان

استفاده از پارچه‌های گل‌دار برای تمام فصل‌های سال مناسب است؛ اما بهتر است برای فصل‌های گرم سال سراغ پارچه‌هایی با زمینه و گل‌های روشن بروید و از رنگ‌های سرد کمک بگیرید. در مقابل برای فصل‌های سرد سال از زمینه‌های تیره‌تر و گل‌هایی با رنگ گرم استفاده کنید. این قانون هم در مورد انتخاب مدل لباس دخترانه به کار می‌آید و هم در مورد انتخاب لباس خودتان.

مدل لباس دخترانه گلدار

شبیه ملوان‌ها

پوشاندن لباس‌های راه‌راه سفید و سرمه‌ای یا حتی سایر رنگ‌ها یکی از بهترین انتخاب‌های مدل لباس دخترانه تابستانی است. این مدل لباس دخترانه یادآور حال و هوای ملوانان و دریاست. به همین دلیل هم پوشیدن لباس راه‌راه با خطوطی به رنگ‌های سرد را توصیه می‌کنیم.

مدل لباس دخترانه راه راه

جین‌های راحت

اگر دوست دارید بتوانید خودتان و فرزندتان لباس‌هایتان را با هم ست کنید و این کار را با کمترین هزینه انجام دهید، برایش یک مدل لباس دخترانه جین انتخاب کنید. معمولاً همه بزرگ‌سالان لباس جین دارند و اگر یک پیراهن خنک و آزاد جین را به کمد دخترتان هم اضافه کنید، می‌توانید به صورت خانوادگی لباس‌هایتان را با هم ست کنید و لذت ببرید.

یک اقیانوس پر از ماهی

به خاطر داشته باشید هر چیزی که به دریا، مناطق استوایی و جزیره‌ها ربط داشته باشد، تابستان را هم به یاد خواهد آورد. به همین دلیل برای انتخاب مدل لباس دخترانه برای فرزندتان یکی از انتخاب‌ها این است که سراغ لباس‌هایی بروید که یا نوشته‌هایی با مضمون تابستان و دریا دارند یا طرح ماهی، صدف، ستاره دریایی و هر چیز دیگری را که به دریا ربط پیدا می‌کند، روی خودشان جا داده‌اند.

لباس دخترانه بچگانه

صندل‌های بامزه و کوچک

برای تکمیل مدل لباس دخترانه ای که برای فرزندتان انتخاب کرده‌اید، سراغ اکسسوری‌های تابستانه بروید. از کلاه یا کمربند حصیری استفاده کنید و به جای کفش سراغ صندل بروید. صندل‌های کوچک دخترانه نسبت به کفش‌های تابستانی بسیار خنک هستند و احساس بهتری به فرزندتان می‌دهند.

چگونه جذاب ترین هارمونی رنگ برای ست لباس بنفش را داشته باشیم؟
مشاهده

نکته تکمیلی نهایی

لباس‌های تابستانی بچه‌ها پارچه‌های ظریفی دارند و اغلب کوتاه یا باز هستند. این لباس‌ها درعین‌حال که نمی‌گذارند فرزندتان گرمازده شود، ممکن است باعث آفتاب‌سوختگی او شوند. به همین دلیل لازم است حتماً از چتر، کلاهی با لبه بلند یا سایه‌بان کالسکه استفاده کنید و مانع آفتاب‌سوختگی فرزندتان شوید.