برای داشتن پیشرفت شخصی و موفقیت شما نیاز به یک رهبر و راهنما دارید تا در طول مسیر همراهتان باشد. قطعا کتاب بهترین مشاور در این راه خواهد بود. مطالعه پر فروش ترین کتاب‌های پیشرفت شخصی و موفقیت این امکان را به شما میدهد تا درصد رسیدن به اهداف شخصی و موفقیت‌های شغلی را بالا ببرید.در ادامه به معرفی کتاب‌های پیشرفت شخصی و موفقیت ۲۰۱۹ می پردازیم.

معرفی کتاب‌های پیشرفت شخصی و موفقیت ۲۰۱۹

شاید نتوانید به سادگی این کتاب‌ها را در کتابفروشی یا کتابخانه‌ها بیابید، زیرا اینها به تازگی به چاپ رسیده‌اند.اما با دانستن نام این کتاب‌ ها و خلاصه‌ای از مطالب موجود در آنها راحتتر می‌توانید کتاب مورد نظرتان در زمینه پیشرفت شخصی و موفقیت را خریداری کنید.

کتاب اهداف : چگونه می توان بیشترین بهره را از زندگی خود گرفت

۱. اهداف : چگونه می توان بیشترین بهره را از زندگی خود گرفت

کتاب تازه منتشر شده زیگ زیگلار با عنوان Goals: How to Get the Most Out of Your Life یک راهنمای عالی برای دستیابی به اهدافتان است. آیا در مورد اهدافتان گیج و سر درگم شده‌اید؟ در این کتاب، زیگ زیگلار، گوینده و نویسنده افسانه‌ای، خاطرنشان می‌کند که نمی‌توانید به هدفی که ندارید برسسید. او در این کتاب ۴ دلیل را که چرا مردم اهدافشان را تعیین نمی‌کنند به اشتراک می‌گذارد.

هر کسی می‌تواند جزء این دسته افراد باشد، اما شما نباید اینطور باشید و دچار سرگردانی شوید.شما باید اهدافتان را به درستی تعیین کنید. زیگ شما را از طریق ۹ مرحله تنظیم اهداف راهنمایی می‌کند. او شما را به این امر تشویق می‌کند: «وقتی هدفی به درستی تعیین شده باشد به نیمه راه رسیده است. »

زیگ نقل قول الیور وندال هولمز را به اشتراک می گذارد: « خیلی از مردم به صورت ناگهانی می‌میرند. چرا اینطور است؟ بیشتر اوقات به این دلیل است که آنها همیشه در حال آماده شدن برای زندگی هستند. در حالی که مرگ ‌شان نزدیک است و قبل از اینکه بدانند زمانشان تمام شده است.»

پس از آموزش مراحل تعیین اهداف، زیگ شما را مستقیماً به عمل می برد! زیگ ۱۳ متغیر در فرمول را برای دستیابی به اهداف خود شناسایی می‌کند. روز به روز اقدامات انجام می شود. «وقتی این ایده‌ها را در دست گرفتید و رویه‌ها را دنبال می‌کنید، اهدافتان را تعیین خواهید کرد.»

راهنمای نهایی تنظیم اهداف از نویسنده و سخنران مشهور زیگ زیگلار

«هنگامی که خودتان را به انجام کارهایی که باید آنها را انجام دهید، موظف می‌کنید، روزی فرا می‌رسد که می‌توانید کارهایی را که می‌خواهید انجام دهید انجام دهید.»

چرا بسیاری از افراد اهداف خود را تعیین می کنند ولی هرگز به آنها نمی‌رسند؟ در این راهنمای عملی برای موفقیت در هدف‌گذاری، سخنران و نویسنده مشهور زیگ زیگلار روند تعیین هدف را نمایان می‌کند و گام‌های اساسی را که بسیاری از افراد هنگام ایجاد اهداف از دست می‌دهند توضیح می‌دهد. زیگ همراه با حکایات قابل اعتماد خود و غافلگیر کننده، فرمول روزمره‌ای را برای پیاده سازی رویاهای شما فراهم می‌کند. یک روز دیگر منتظر نمانید تا از زندگی خود نهایت استفاده را ببرید!

اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال
مشاهده

معرفی کتاب‌های پیشرفت شخصی :بهتریت خود

۲. بهترینِ خود : تو باش، تنها بهتر

کتاب Best Self: Be You, Only Better اثری است از مایک بایر، همانطور که از نام کتاب پیداست موضوع آن در مورد رشد شخصیتی و کسب مهارتهای فردی است.

پیشگفتار دکتر فیل مک گراو : از خود بپرسید… آیا شما واقعاً کسی هستید که می‌خواهید باشید؟ آیا این زندگی واقعاً چیزی است که می‌خواهید؟ آیا شما هر روز به عنوان بهترینِ خود زندگی می‌کنید؟ امروز چه تغییری می‌توانید در خودتان داشته باشید؟

چگونه می‌توانید به این سؤالات پاسخ دهید؟ به زندگی روزمره خود بیاندیشید. آیا پیشرفت می‌کنید یا لحظات را پشت سر هم می‌گذرانید؟ آیا روزهای شما سرشار از کار، روابط و فعالیت‌هایی است که برای شما مهم است، یا احساس می‌کنید در تردمیل مسئولیت به دام افتاده‌اید؟ اگر در آرزوی زندگی بهتر هستید، اکنون زمان آن است که رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. و ابزارهای مورد نیاز شما برای طراحی زندگی که در عمیق ترین سطح‌ها انجام می‌شود، درک شما است.

مایک بایر که توسط هزاران مشتری شناخته شده است و زندگی خود را با عنوان مربی مایک تغییر داده است، از ستاره‌های پاپ گرفته تا مدیران کسب و کار و تا افراد دقیقاً مانند شما که دوست دارید به بهترینِ خود تبدیل شوید، کمک کرده است.

مشاوره کسب و کار میانبری برای رونق کار

با پرسیدن از آنها و مجبور کردن آنها که از خودشان یکسری سؤالات مهم اما دشوار را بپرسند مانند «ارزشهای اصلی شما چیست؟» « آیا شما هر روز با آگاهی بیشتری از خواب بیدار می‌شوید؟ » و «آیا من از بعضی چیزها غفلت می کنم؟»

او به آنها کمک می‌کند تا ببینند که واقعاً بهترینِ خود و ضد خودشان چیست. به عنوان یک متخصص بهداشت روان، مربی توسعه فردی و یک عامل تغییر همه جانبه ، مایک روشهای شگفت انگیزی را دیده است که در آن زندگی می تواند با صداقت و وضوح بهبود یابد. او مبارزات ما را از نزدیک درک می کند ، زیرا با چهره خود روبرو شده و غلبه کرده است. و او می داند که تغییر ممکن است.

با کار کردن درهر یک از هفت حوزه زندگی شامل اجتماعی، شخصی، بهداشت، آموزش، روابط، اشتغال و رشد معنوی.  Best Self کتابی در دسترس و تعاملی است که تمام خرد مربی مایک را به یک راهنمای جمع و جور و متمرکز تقسیم می‌کند که باعث تغییر در کسانی می‌شود که مشتاق آنند. با پرس و جوهای آشکار و پر از پرسشنامه‌های چالش برانگیز، کتاب بهترینِ خود به شما قدرت می‌دهد تا اصالت خود را در آغوش بگیرید، تصدیق کنید که چه چیزی شما را عقب می‌اندازد، و چه چیز شما را برای داشتن یک زندگی ایده‌آل سوق می‌دهد.

ادامه معرفی کتاب‌های پیشرفت شخصی

پرفروش ترین های موفقیت : نسخه شخصی خود مراقبتی

۳. نسخه شخصی خود مراقبتی : راه حل‌های قدرتمند برای مدیریت استرس، کاهش اضطراب و افزایش رفاه

به عنوان سومین کتاب پرفروش در زمینه پیشرفت شخصی و موفقیت کتاب The Self Care بهترین زندگی خود را تصور کنید. کجا کار خواهید کرد؟ وضعیت اجتماعی شما چگونه خواهد بود؟ به دنبال چه علایق شخصی خواهید بود؟ این کتاب نسخه شما برای تبدیل آن تصورها به واقعیت است، با راهبردهای اثبات شده مراقبت از خود برای هر مرحله از زندگی شما.

روش‌های تسهیل پروسه بازخورد
مشاهده

نسخه مراقبت از خود به شما این امکان را می‌دهد تا تعادل و هدف را در روابط، کار و زندگی خود بیابید. از ایجاد طرحی برای گذراندن وقت بیشتر با خانواده و دوستان گرفته تا موفق بودن در شغلی که می‌توانید در مورد آن احساس خوبی داشته باشید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا یک برنامه شخصی‌سازی ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید تکنیک‌های عملی را برای مقابله با اضطراب، خلع سلاح یا هر چیز دیگری که از ساختن زندگی رویایی‌تان جلوگیری می‌کند بیاموزید.

نسخه مراقبت از خود شامل موارد زیر است:

خود مراقبتی ۱۰۱: بیاموزید که «مراقبت از خود» به معنای واقعی چیست و چگونه می‌توانید هر روز تمرین آن را شروع کنید.
برنامه‌ای با طیف کامل: مراقبت از خود را در زمینه‌های جسمی، معنوی، عاطفی، فکری، حرفه‌ای و اجتماعی زندگی خود به ارمغان بیاورید.
بهترین راهکارهای زندگی : با روش‌های آزادسازی ذهن آشنا شوید و با برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی سالم شروع به خوردن کنید. هزاران تکنیک مراقبت از خود را برای یافتن اهداف خود پیدا خواهید کرد.
دوستی باشید که می‌خواهید در کنار خود و دیگران باشید. با آنچه انجام می‌دهید درگیر شوید. هرچه مراقبت از خود برای شما معنی داشته باشد، تمرین شخصی خود را در این کتاب خواهید یافت.

چگونگی مالکیت جهان

۴. چگونگی مالکیت جهان : راهنمای ساده انگلیسی برای تفکر جهانی و سرمایه گذاری عاقلانه: نسخه جدید سال ۲۰۱۹ پرفروش ترین کتاب امور مالی شخصی در حال تغییر

کتاب How to Own the World اثری است از Andrew Craig که به تازگی منتظر شده و عنوان پرفروش‌ترین‌ها را درسته کتابهای رشد شخصی و موفقیت از آن خود کرده است. کتاب پرفروش مالی شخصی که برای زندگی در حال تغییر است که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از طریق سرمایه خود درآمد کسب کنید، اکنون در نسخه ۳ بازبینی شده.

راز پولی را که تقریباً توسط هر فرد ثروتمند در تاریخ درک می‌شود، کشف کنید. صدها نفر را از طریق قدرت منافع به میلیون ها تبدیل کنید.این کتاب به شما نشان می دهد که :

* هیچ کس بهتر از شما این جایگاه را ندارد تا از پول خود استفاده کند.
* شما می‌توانید بهتر از بسیاری از متخصصان امور مالی این کار را انجام دهید.
* کسب درآمد از پول شما آسانتر از چیزی است که فکر می‌کنید.
* می‌توانید خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید با پول خود درآمدزایی کنید.
* می‌توانید از شغل خود درآمد بیشتری کسب کنید.
* همه اینها مهم نیست چقدر در حال حاضر درآمد دارید.
* امروز راحت تر از همیشه است.
* اکنون زمان شروع آن است.

برای شما کاملاً واقع بینانه است که بتوانید ثروت خود را کنترل کنید، درآمد زیادی کسب کنید و در نتیجه از نظر مالی آزاد شوید. کتاب این نویسنده به شما نشان می‌دهد که چگونه فقط با کمی دانش می‌توانید دوره ثروت مالی خود را تغییر دهید و زندگی خود را تغییر دهید.

چرا در دنیای کسب و کار نباید به همه اعتماد کرد؟
مشاهده

« برای هر کسی که می‌خواهد بفهمد چگونه به بهترین وجه از ابزارهای موجود در دنیای مدرن استفاده کند تا درمورد سرمایه گذاری موفق بیاموزد» مترو مایکل ماینلی، استاد اقتصاد: « اگر می‌خواهید فقط یک کتاب در زمینه سرمایه گذاری بخوانید، نمی‌توانید بهتر از این پیدا کنید.»

اما کین، مدیر عامل شرکت ارتباطات نیوگیت: « بدون شک بهترین کتابی که در پنج سال گذشته خوانده ام.»

خود تخریبی را متوقف کنید

5. خود تخریبی را متوقف کنید : شش قدم برای باز کردن انگیزه واقعی، قدرت اراده خود را مهار کنید و از وضعیت کنونی خارج شوید.

یکی از کتاب هایی که قصد معرفی آن را در مقاله معرفی کتاب‌های پیشرفت شخصی و موفقیت داریم ،کتاب Stop Self-Sabotage نوشته Phd jody ho برنده جایزه روانشناسی بالینی در برنامه تلویزیونی است. دکتر جودی هو به شما کمک می‌کند تا چرخه خرابکاری‌هایتان را متوقف کنید، مسیری را برای خوشبختی پایدار ایجاد کنید و زندگی خود را بر اساس راهنمائی لازم انجام دهید که بهترین راه حل برای زندگی شماست.

آیا تاکنون فرصت انجام یک پروژه بزرگ کاری را داشته‌اید، شاید تنها کاری که کرده‌اید لم دادن روی مبل و نشستن طولانی پای اینترنت و گوشی و شبکه‌های اجتماعی بوده؟ یا از ملاقات با یک فرد جدید هیجان زده شده‌اید و این حس گذرا بوده؟ چند ماه به خودتان قول داده‌ای رژیم را شروع کنید، تنها در چند هفته رژیم خود را رها کنید؟ اگر این سناریوها آشنا به نظر می‌رسند، شما در چرخه‌ای از خود تخریبی گیر کرده‌اید.

در یک لحظه یا یک آن، همه ما کاری انجام داده‌ایم که بهترین منافع و اهداف ما را تضعیف کرده است. حتی غالبا موفق‌ترین افراد به روش خودشان پیش می‌روند، بدون اینکه متوجه شوند. در Stop Self-Sabotage، روانشناس بالینی، استاد سخنوری و شخصیت تلویزیونی دکتر جودی هو نگاهی تازه به خرابکاری می‌اندازد تا به ما در پاسخ به دو سؤال اساسی کمک کند: چرا ما این کار را می‌کنیم؟ چگونه متوقف شویم؟

کتاب خود تخریبی را متوقف کنید

دکتر جودی با ترکیب استراتژی های اثبات شده درمانی با ابزارهای عملی و ارزیابی خود، به شما می‌آموزد که چگونه محرک‌های خود را شناسایی کنید، افکار و رفتارهای خود را تغییر دهید، انگیزه واقعی خود را بیابید و قدرت اراده خود را برای متوقف کردن این چرخه شرور در مسیرهای خوب بیاموزید. عملی و تحول گرا، کتاب Stop Self-Sabotage راهنمای نهایی شما برای شروع پایدار، تغییر مثبت و شروع زندگی‌ای است که می‌خواهید.

با توجه به اهمیت پیشرفت شخصی در زندگی فرد و در حوزه شغلی در این مقاله به معرفی کتاب‌های پیشرفت شخصی و موفقیت پرداختیم.امیدواریم که این کتاب ها راه گشای شما در مسیر رسیدن به اهدافتان باشند . برای مطالعه سایر مقالات ما به مجله اینترنتی بازدید ایده مراجعه نمایید.