انتخاب لباس مناسب برای کودکان علاوه بر سلیقه به مهارت زیادی احتیاج دارد. لباس مناسب باید علاوه بر ویژگی های ظاهری،راحتی  کودک را نیز فراهم کند. برای خرید زیباترین مدل های پیراهن دخترانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟ برای انتخاب انواع پیراهن بچگانه مناسب درادامه با ما همراه باشید.

پیراهن دخترانه برای دختربچه های کوچک انواع متنوع دارند و معمولا در رنگ و طرح های شاد و دوست داشتنی تولید میشوند.توجه به فرم اندام و رنگ پوست بچه ها درهنگام انتخاب لباس های کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین بهتر است لباس های کودکان را با توجه به ویژگی های ظاهری آن ها انتخاب کنید تا کودک تان شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

پیراهن بچگانه آستین کوتاه

پیراهن کودک از انواع لباس های پرکاربرد و زیبا برای دختر بچه ها محسوب می شود.پیراهن هامعمولا در انواع مدل های ساده و طرح دار و کار شده موجود هستند. شما می توانید از بین این طرح ها پیراهن با تن پوشی مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

انتخاب رنگ مناسب برای زیباترین مدل های پیراهن دخترانه

پیراهن دخترانه مجلسی

انتخاب رنگی مناسب برای انواع پیراهن بچگانه  نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به اینکه رنگ های روشن روی روحیه کودکان دارای تاثیر مثبتی هستند. بنابراین بهتر است رنگ پیراهن فرزند خود را از بین رنگ هایی نظیر طوسی،سفید، قرمزروشن ،صورتی، سبز روشن و … انتخاب نمایید.نکاتی برای انتخاب رنگ پیراهن بچگانه :

رنگ های شاد انتخاب کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که موقع انتخاب مدل جدید لباس دخترانه باید به آن توجه کنید؛ مسئله انتخاب رنگ است. به خاطر داشته باشید دنیای بچه ها باید شاد و رنگی باشد تا بتواند خاطره های خوبی برای آن ها به یادگار بگذارد .این کار باعث می شود از کودکی چشم آن ها را به رنگ های شاد عادت دهد. بنابراین وقتی می خواهید برای دختر کوچولویتان لباس انتخاب کنید، سراغ رنگ های شاد بروید تا روحیه فرزندتان شاد بماند.

چگونه در خرید لباس بارداری صرفه‌جویی کنید؟
مشاهده

انتخاب رنگ لباس متناسب یا روحیه دختر بچه ها

رنگ هایی متناسب با روحیه دخترتان انتخاب کنید

یکی دیگر از نکاتی که خوب است موقع انتخاب رنگ لباس برای،  انواع پیراهن بچگانه به آن دقت کنید؛ نوع روحیه فرزندتان است. به خاطر داشته باشید رنگ ها می توانند تاثیرات شدیدی روی روحیه داشته باشند. آزمایش های نشان داده اند رنگ هایی مثل زرد و قرمز می توانند سرعت عمل را بالا ببرند.در حالی که آبی ملایم می تواند باعث آرام بیشتر و پایین آمدن سرعت عمل شود.

از این ترفند برای تعدیل روحیه فرزندتان استفاده کنید. اگر دخترتان بیش فعال است و استراحت کردن را بلد نیست؛ به جای استفاده از رنگ هایی مثل قرمز، زرد، نارنجی و سرخابی سراغ طیف های ملایم آبی، سبز و صورتی بروید تا آرامش بیشتری را به او منتقل کنید. برعکس این قضیه هم صدق می کند؛ اگر فرزندتان بیش از اندازه آرام است و دوست دارید کمی تحرک بیشتری داشته باشد؛ موقع انتخاب لباس هایش سراغ رنگ های تند و پر انرژی بروید.

انتخاب رنگ لباس دختربچه ها

ترکیب رنگ ها را یاد بگیرید و از کودکی به فرزندتان هم یاد دهید. داشتن سلیقه فارغ از جنسیت برای تمام بچه ها لازم است و یکی از مواردی که می تواند باعث شود سلیقه بچه ها بهتر شود، اصول ترکیب رنگ است. این آموزش را از لباس های بچه ها شروع کنید. وقتی شما بتوانید رنگ های زیبا را در بلوز و دامن، بلوز و شلوارک و پیراهن فرزندتان کنار هم بنشانید، بچه ها ناخودآگاه از کودکی یاد می گیرند چطور با رنگ ها بازی کنند و از ترکیب کردنشان با هم لذت ببرند.

بیشتر کارشناسان برای لباس مجلسی کودکان و لباس های معمولی بچه گانه رنگ های خنثی را ترجیح می دهند. رنگ هایی نظیر سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای، قهوه ای و سرمه ای جزو رنگ های ظریف، کلاسیک و جذاب هستند و علاوه بر کاربردی بودن، هیچ‌وقت از مد نمی افتند.

مدل لباس بارداری تابستانی
مشاهده

جنس مناسب برای انتخاب زیباترین مدل های پیراهن دخترانه

جنس مناسب برای لباس کودک

برای دوخت پیراهن های کودک از پارچه های ضد حساسیت زا و مناسب استفاده می شود.فارغ از اين ‌كه در چه فصلي هستيد و مي‌خواهيد چه مدل لباسي را براي كودك‌تان انتخاب كنيد، فراموش نكنيد كه مهم‌ترين اصل درباره لباس كودكان، جنس سالم ‌آن است. سالم بودن جنس پارچه لباس كودك،‌ به چند معناست؛ اول اين‌كه لباس كودكان بايد حتما ضدحساسيت باشد.

اصولا پارچه‌هايي كه پلاستيك يا پلي‌استر دارند، كمي ايجاد حساسيت مي‌كنند. همان‌طور كه بافتني‌هاي موهردار، ممكن است ايجاد حساسيت تنفسي كنند.

مدل لباس کودک

این طرح لباس ها به صورت گلدار و ساده و کار شده موجود می باشند. انتخاب هر یک از آن ها سلیقه ای است . همچنین اگر کودک شما به سنی نرسیده است که بتواند از خودش محافظت نماید بهتر است، پیراهن های ساده و بدون زیپ و تزیینات خاص را برای او انتخاب نمایید.

از پیراهن های ساده کودک می توانید در مکان های عمومی استفاده نمایید.همچنین فرزند شما می تواند این طرح پیراهن ها را برای شرکت در مهمانی و مجالس مختلف بپوشد.برای تزیین پیراهن های مجلسی کودک از وسایل تزیینی خاص نظیر گل و گلدوزی و پاپیون های برجسته و … استفاده می شود، که هر یک از این تزیینات اگر بدرستی روی لباس به کار برده شوند ،می توانند زیبایی لباس انتخابی شما را تکمیل نمایند.

لباس دخترانه برای مهمانی

طرح مناسب برای انواع پیراهن های دخترانه

اصلی ترین طرح های پارچه ای خال خالی، راه راه و گل دار هستند. درست است که بزرگترها می توانند به راحتی از هر سه طرح استفاده کنند؛ اما برای دختر بچه ها بهتر است اولویت بندی داشته باشید و اولویتتان به ترتیب گل دار، خال خالی و راه راه باشد.

ست لباس زن وشوهری
مشاهده

لباس گلدار برای دختربچه

به خاطر داشته باشید پارچه هایی با طرح های خطوط معمولا جدیت بیشتری دارند و پارچه هایی با طرح های منحنی انعطاف بیشتری نشان می دهند؛ بنابراین لباس های خال خالی و گل دار برای بچه ها به مراتب کارکرد بهتری خواهند داشت و تاثیر بهتری روی روحیه آن ها خواهند گذاشت.

نکات انتخاب زیباترین مدل های پیراهن دخترانه

لباسی بخرید که دقیقا سایز دخترتان باشد، وقتی سایز فرزندتان را میدانید ،میتوانید به راحتی لباسی که دقیقا اندازه او باشد بخرید. اگر اقتصادی فکر کنید و لباس بزرگ برای دختربچه تان بخرید مطمئن باشید پشیمان میشوید. زیرا لباس بزرگ بچه ها را شلخته نشان میدهد و حسابی دست و پا گیر است. همچنین لباس تنگ هم بچه ها را کلافه میکند پس سایز فرزندتان را بدانید.

مدل های پیراهن دخترانه

برای خرید لباس بچه گانه ” مد ” آخرین چیزی است که باید مد نظر بگیرید.لباس بچه ها باید زیبا و راحت باشد. طوری که کودک با پوشیدن آن احساس راحتی کند. اشتباه برخی از والدین این است که برای فرزندشان لباس های مد روز میخرند بدون اینکه به فکر راحتی فرزندشان باشند.

بری خرید لباس کودک و البته انتخاب انواع پیراهن بچگانه  بهتر است از قبل بودجه تعیین کنید.سعی کنید بیشتر از آن بودجه هرگز خرید نکنید. زیرا اگر بدون در نظر گرفتن بودجه معین به بازار بروید با کلی لباس گرانقیمت و غیر ضروری به خانه بازمیگردید.

لباس مهمانی برای دختربچه ها - انواع پیراهن بچگانه

لباس مهمانی برای دختربچه ها – انواع پیراهن بچگانه

برای بچه ها همیشه لباس باکیفیت بخرید و سمت لباس های به درد نخور و ارزان قیمت نروید. زیرا بچه ها در حال بازی و جنب و جوش هستند که این باعث میشود ،خیلی زود لباس های بی کیفیت را پاره کنند.در این صورت مجبورید دوباره برای آن ها لباس بخرید.

حواس تان باشد لباسی که میخرید قابل شستشو با ماشین لباسشویی باشد وگرنه باید زمان زیادی را صرف شستن لباس های فرزندتان با دست بکنید.