حشمت‌الله عسگری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار داشت: افزایش و توسعه صادرات یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های دولت در شرایط فعلی است و از این رو باید تلاش شود تا صادرات کالا از استان سمنان نیز نسبت به گذشته افزایش یابد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت ارز سبب شده تا جاذبه صادرات برای بخش خصوصی نیز افزایش یابد اضافه کرد: این مهم سبب شده تا درآمد ریالی بیشتری ناشی از صادرات عاید صادرکنندگان شده و از این رو ضروری است تا بسترهای لازم برای توسعه صادرات در استان سمنان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با اشاره به ضرورت مدیریت صحیح بر بازار گفت: برای جلوگیری از آشفتگی در بازار دستگاه‌های مرتبط نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.

عسگری با بیان اینکه باید با نظارت بیشتر بر بازار مانع افزایش قیمت نامتعارف کالاها شد تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار استان تلاش کند تا قیمت های مصوب شده فعلی کالاها را حفظ کند.

وی با بیان اینکه مصرف کنندگان می‌توانند نقش بسیار مهمی در تنظیم بازار داشته باشند از آنان خواست ضمن نظارت بر بازار با مدیریت صحیح و خرید کالاهای مورد نیاز خود مانع افزایش قیمت در بازار شوند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه باید نظارت بیشتری بر روند توزیع گوشت قرمز و سفید در استان انجام شود افزود: باید با نظارت صحیح مانع ایجاد خللل در توزیع این 2 کالای مورد نیاز مردم شد.

زنجیره تولید سیب در کشور ایجاد شد
مشاهده