همه ما دوست داریم ، روش صحیح آرایش چشم و ابرو را بدانیم تا ارایش چشم و ابروهایمان  به گونه ‌ای ترسیم شود، که زیبایی صورتمان را دو چندان کند و با زیبایی هر چه تمام‌ تر در مجالس و مهمانی‌ها حضور پیدا کنیم. در واقع عیوب چشم و ابروها را به راحتی می‌توان با آرایش درست برطرف کرد و آن ‌ها را به مدل دلخواه حالت داد.

اما اساس کار آرایش چشم و ابرو چیست؟ ابتدا باید ابزارهای آرایش چشم و ابرو را تهیه کنید . برای داشتن یک آرایش زیبا و جذاب شناخت یک فروشگاه لوازم آرایشی معتبر ضروری است. فروشگاه لوازم آرایشی که بهترین پیشنهادها را برای شما داشته باشد، بی‌شک به زیبایی و سلامتی پوست ‌تان اهمیت می‌دهد.

ابزارهای آرایش چشم و ابرو :

بهتر است ست لوازم آرایشی لازم برای آرایش ابرو و چشم را  بشناسیم وچگونگی  نحوه استفاده از هرکدام را یاد بگیریم . زیرا داشتن ابزار های مناسب بخشی از روش صحیح آرایش چشم و ابرو به حساب می آید.سپس با توجه به نیاز خود ، راحتی استفاده  و… نسبت به خریداری  این لوازم اقدام نماییم :

مداد ابرو : از مداد ابرو برای کشیدن خطوط و پر کردن جای خالی ابرو استفاده می‌شود. برای نتیجه بهتر باید مداد ابرویی انتخاب کنید که هم خوش‌دست و هم نرم باشد.

ژل ابرو : این محصول جدید لوازم آرایشی باعث می‌شود ابرو از حالت افتاده به ابروهای لیفت شده به سمت بالا تبدیل شود که چهره را بازتر نشان خواهد داد. ژل ابرو تاثیر بسزایی بر روی ظاهر صورت و شاداب کردن آن دارد.این محصول معمولاً به صورت رنگی و بی‌رنگ تولید می‌شود. ژل ابرو بی‌رنگ برای کسانی که فقط می‌خواهند ابروهایشان مرتب به نظر برسد، مناسب است.

سایه ابرو : سایه ابرو یکی از محصولات پرطرفدار لوازم آرایشی است. که کمک می‌کند ابروهایتان را بدون خارج شدن از حالت طبیعی آرایش کنید. با استفاده از برس مخصوص سایه ابرو، پودر فشرده شده را در قسمت‌های خالی ابرو برس می‌زنید.

ماژیک ابرو : از این محصول بیشتر برای فصل تابستان استفاده می‌شود. چرا که ماژیک ابرو نسبت به دیگر لوازم آرایشی ابرو دوام بیشتری دارد و به سادگی پاک نمی‌شود. هنگام استفاده از ماژیک ابرو می‌توانید به صورت خطی لابه‌لای موهای ابرویتان هاشور بزنید.

راهکارهای طلایی برای مرتب‌ کردن زیورآلات
مشاهده

خط چشم : این محصول آرایشی بسیار محبوب در انواع مختلفی مانند ژل‌های جامد، مدادی ، ماژیکی و مایع ساخته می‌شود، که شما با توجه به نیاز و سلیقه ‌تان می‌توانید هر کدام از انواع خط چشم‌ها را برای  روش صحیح آرایش چشم و ابرو انتخاب کنید.

سایه چشم : سایه چشم به زیباتر شدن چشم‌ها بسیار کمک می‌کند و اگر به صورت حرفه‌ای انواع رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید، مطمئنا زیبایی چشم‌ها یتان دو برابر خواهد شد.

ریمل : ریمل یک محصول آرایشی پرکاربرد است که می‌توان هم به صورت تکی برای آرایش چشم از آن استفاده کرد و هم در کنار سایه و خط چشم تاثیر بسزایی برای آرایش چشم‌ خواهد داشت.

ابزارهای آرایش چشم و ابرو

ویژگی های یک فروشگاه لوازم آرایشی خوب :

خرید لوازم آرایشی یکی از کارهای هیجان‌انگیز است، که بطور ویژه برای  ارایش چشم و ابروهایمان بسیار حائز اهمیت می باشد . اما این روزها تنوع بسیار بالای محصولات آرایشی در بازار انتخاب را کمی سخت کرده است. با این حال جای نگرانی نیست! ما به شما می‌گوییم که چطور یک فروشگاه لوازم آرایشی مطمئن انتخاب کنید :

تنوع بالای محصولات : از یک فروشگاه لوازم آرایشی معتبر انتظار می‌رود تمام برندها و محصولات خوب را پوشش دهد. به طوری که از بین لوازم آرایشی متنوع بتوان نوع دلخواه را با قیمت مناسب انتخاب کرد.

ارتباط خوب با مشتریان : یک فروشگاه لوازم آرایشی معتبر باید توانایی برقراری ارتباط با مشتریان را داشته باشد ، تا مشتریان برای همیشه به فروشگاه اطمینان کنند و خاطره خوبی از برخورد پرسنل فروشگاه داشته باشند.

ارائه اطلاعات دقیق و کامل : هر فروشگاه لوازم آرایشی باید بتواند در مورد تمام محصولات خود اطلاعات دقیق و کامل در اختیار مشتریان قرار دهد تا مشتری محصول دلخواه خود را با آگاهی کامل خریداری کنند.

دسترسی آسان به محصولات آرایشی : هر فروشگاه لوازم آرایشی برای فروش بهتر باید تمام محصولات آرایشی و بهداشتی خود را در دید مشتریان قرار دهد،  تا آنان به راحتی به محصولات مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند و یا ببینند محصولی که به دنبال آن هستند، در فروشگاه موجود هست یا نه.

فرصت های ویژه : یکی از ویژگی‌هایی که با استقبال مشتریان روبرو می‌شود، ارائه فرصت‌های ویژه و بسته‌ های تخفیفی است. آنان در دوره‌های تخفیفی لوازم آرایشی مورد نیاز خود را با قیمت مقرون‌به‌ صرفه خریداری می‌کنند. همچنین فروشگاه در صد فروش خود را افزایش می‌دهد.

بعد از زایمان هم بدنتان را دوست داشته باشید
مشاهده

 راهکارهای صحیح ارایش چشم و ابرو :

قبل از این که راهکارهای اصلی برای آرایش چشم و ابرو را برای شما بیان کنیم، باید نکات زیر را برای زیبایی طبیعی چشم و ابرو رعایت کنید.

با رعایت کردن نکات زیر، از زیبایی طبیعی چشم‌هایتان محافظت کنید:

سعی کنید به میزان کافی آب بنوشید.
خواب کافی داشته باشید.
از غذاهای سالم و دارای ویتامین مصرف کنید.
ابروهایتان را همیشه تقویت کنید.
بیش از اندازه موهای ابروهایتان را برندارید.
برای اصلاح ابرو از متخصص حرفه ‌ای کمک بگیرید.
با رعایت نکات گفته شده پیش زمینه  ارایش چشم و ابروهایمان مهیا می‌شود.

روش صحیح آرایش چشم و ابرو :

ابروهایتان را نازک نکنید.
از مدادهای خیلی تیره استفاده نکنید.
در استفاده از رنگ‌های تیره برای سایه چشم زیاده روی نکنید.
حتما به درشت یا ریز بودن چشم‌ها توجه داشته باشید.
برای شروع، ابروها را با براش ابرو به سمت بالا شانه کنید.
اگر دیدید قسمتی از ابرو بیش از اندازه بلند و موجب نامرتبی ابروها شده است، آن را کوتاه کنید.
با مداد، سایه و هاشور ابرو از قسمت پایین ابرو برای پر کردن نواحی خالی شروع کنید.
برای کشیدن ابرو در قسمت بالا و تاج ابرو از مداد پر رنگ استفاده نکنید.
برای کشیده نشان دادن چشم‌های درشت از مداد و سایه تیره در قسمت داخل چشم استفاده کنید.
استفاده از پرایمر کمک می‌کند خطوط و لکه‌های روی پوست پلک و زیر چشم پوشانده شود.
اگر چشم‌های درشتی دارید از سایه‌های تیره استفاده کنید و برای خانم‌هایی که چشم‌های ریزی دارند، سایه‌های روشن و براق گزینه بهتری است.

نکات مهم روش صحیح آرایش چشم و ابرو :

ابروها را به سمت بالا شانه بزنید

با شانه ابرو( از ابزارهای آرایش چشم و ابرو )، ابروهایتان را رو به بالا شانه بزنید. این کار جاهای خالی داخل ابرو را نمایان می کند و شما متوجه می شوید کجاها درابرویتان کم مو است و باید آن را پر کنید. در صورتیکه ابروهایتان بلند است کمی آنها را قیچی کنید تا مرتب شود.

طرز تهیه ماسک صورت خانگی با هلو
مشاهده

رفع تیرگی های دور چشم

اکثراً در اطراف چشم های ریز و گود، دایره ی تیره رنگی وجود دارد. برای از بین بردن این حلقه ی سیاه، بهتر است از کانسیلر روشن استفاده کنید. برای جذب بهتر، کانسیلر را روی پوست اطراف چشم ماساژ دهید.

کشیدن خط چشم متناسب با مدل های مختلف چشم

هر فرم چشم، تکنیک آرایشی مخصوص به خود را دارد تا به زیباترین شکل ممکن به نظر برسد. برای درشت ترنشان دادن چشم های ریز در بالای خط مژه پلک بال ا، با خط چشم مشکی مایع برای درشت تر نشان دادن چشم ها، خط چشم بکشید.

برای چشم های خیلی ریز بهتر است از خط چشم سفید استفاده شود. رنگ روشن چشم ها را بازتر و درشت تر می کند. اگر مجبور به استفاده از خط چشم مشکی هستید، پس از کشیدن خط چشم مشکی، خط مشکی را با براش پخش کنید.

برای بهره بردن از روش صحیح آرایش چشم و ابرو بهتر است خط چشم را از قسمت داخلی پلک بکشید (کنار مجاری اشک). قسمت ابتدایی خط چشم باید باریک و قسمت انتهایی خط چشم می بایست ضخیم تر باشد. خط چشم را بلندتر از چشم بکشید. برای قسمت زیر پلک پایین چشم ها بهتر است از خط چشم استفاده نکنید.

برای درشت تر نشان دادن چشم ها به قسمت داخل چشم، مداد سفید مخصوص چشم بکشید. هرگز برای قسمت داخل چشم های ریز و گود، از مداد مشکی استفاده نکنید.

اگر به درستی از سایه چشم استفاده کنیم ، شاهد چهره شاداب ترخواهیم بود و ارایش چشم و ابروهایمان جذاب تر می شود.  در مقابل، استفاده نادرست از سایه می توان چشمان شما را غیرطبیعی و کوچک تر از آن چه هست نشان دهد.

ریمل بزنید

از یک سایه رنگ متوسط برای پوشاندن چین روی استخوان زیر ابرو استفاده کنید. از گوشه بیرونی چین شروع کنید و سایه را با حرکتی جارو مانند (مثل حرکت برف پاک کن ماشین) به سمت گوشه درونی چین (نزدیک‌بینی) بمالید. آنقدر این کار را تکرار کنید ، تا رنگ کاملا با پوست مخلوط شود.