توزیع سیلندر گاز مایع خانگی در بوشهر به حالت عادی برگشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت توزیع سیلندر گاز مایع خانگی در بوشهر با تاکید بر برخورد با متخلفان اقتصادی اظهار داشت: برای کنتزل قیمت کالا و اجناس به صورت مستمر بر بازار نظارت می‌شود و در این راستا گشت‌های مشترکی فعالیت می‌کنند.

سیدحسین حسینی محمدی افزود: برای  کنتزل و تنظیم بازار گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان با تعزیرات حکومتی افزایش یافته و اولویت با کالاهایی است که جزء کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم است.

وی از تشکیل پرونده ویژه متخلفان صنفی متخلف خبرداد و تاکید کرد: در برخورد با متخلفان صنفی و اقتصادی،  با تشکیل پرونده تخلف، سازمان تعزیرات حکومتی در اولویت به این تخلفات رسیدگی می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برگشت توزیع سیلندر گاز مایع خانگی به حالت عادی خبرداد و بیان کرد: در پی کمبود سیلندر گاز مایع خانگی به سبب  مشکلات کامیون‌داران ، مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری نیروی انتظامی و انجمن صنفی کارفرمایان گاز مایع استان بوشهر، نسبت به رفع این مشکل ظرف 48 ساعت اقدام کردند و شرایط توزیع را به حالت عادی مبدل  کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود:طبق آخرین گزارش رسیده از انجمن مربوطه تاکنون 350 تن گاز مایع معادل 15 کامیون وارد استان و مراکز توزیع شده و بیش از 15 کامیون دیگر از پالایشگاه‌های آبادان و ماهشهر بارگیری کرده‌اند که با این میزان شرایط به حالت عادی برگشته و کمبود کاملا برطرف شده است .

ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره باشگاه استقلال به وزیر ورزش و جوانان
مشاهده

بر اساس این گزارش نیاز سالانه استان بوشهر به انواع سیلندر گاز مایع خانگی بیش از 60 هزار تن است که عمدتا از دو پالایشگاه آبادان و ماهشهر تامین می‌شود.