تعمیر صدای زیاد لباسشویی یکی از موارد پرکاربرد در تعمیر لباسشویی می باشد. با توجه به اینکه بسیاری از ما در حین تعطیلات وقت بیشتری را در خانه می گذرانیم، هرگونه صداهای عجیب و غریب یا بلندی که از ماشین لباسشویی شما می آید، مورد توجه قرار می گیرد. اگر ماشین لباسشویی شما اقدام به ایجاد صدا می کند، توصیه های متخصص ما می تواند به شما کمک کند تا قبل از سردرد، آرامش را به خانه خود بازگردانید. برای تعمیر صدای زیاد لباسشویی هفت نکته کلیدی را بخوانید.

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی بازدید-ایده در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تعمیر صدای زیاد لباسشویی

۱) پیش از انجام هر نوع کاری در ماشین لباسشویی، پای ماشین لباسشویی خود را متعادل کنید، آن را خاموش کرده و آن را جدا کنید. اگر دستگاه شما هنگام شروع به کار چرخه میانی است، در دستورالعمل مربوط به دستورالعمل ماشین لباسشویی خود برای متوقف کردن و تخلیه آن، از راهنمایی های لازم پیروی کنید.

حال پایه را بررسی کنید: آنها باید در تماس محکم با کف باشند. برای تنظیم پایه ها ابتدا باید مهره های قفل را خنثی سازی کنید، سپس پایه را باز کنید. ماشین لباسشویی باید کاملاً سطح باشد، بنابراین از یک سطح روح استفاده کنید و تا زمانی که راضی نیستید، تنظیم پا را ادامه دهید. پس از اتمام، باید به یاد داشته باشید که قبل از انجام شستشوی بعدی، مهره های قفل شده را محکم در مقابل محفظه دستگاه قرار دهید.

تعمیر صدای زیاد لباسشویی

تعمیر صدای زیاد لباسشویی

۲) از بارهای نامتعادل خودداری کنید شستن یک ماده سنگین، مانند یک حوله پنبه ای به خودی خود، یا فقط با پوشاک سبک ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. حوله باعث جذب آب و افزایش وزن می شود. اگر این مورد به سمت دیگ بچسبد، بار نامتعادل ایجاد می کند. برخی از ماشین های لباسشویی مدرن می توانند این موضوع را تشخیص دهند و تلاش می کنند بار را دوباره متعادل کنند یا اینکه وارد چرخه چرخش نشوند. اگر ماشین لباسشویی شما با یک بار نامتعادل وارد چرخش شود، می تواند به شکلی پر سر و صدا و خشونت آمیز به اطراف بچرخد، احتمالاً به خود آسیب می رساند یا باعث می شود که چرخه چرخش در نیمه راه قرار بگیرد. شما می توانید با شستن وسایل سنگین، مانند حوله یا لباس راحتی، از بارهای نامتعادل جلوگیری کنید تا بار موجود در درام را متعادل کنید.

۳) برای تعمیر لباسشویی بوش وجود سکه یا هر جسم دیگری را در دیگ بررسی کنید. یکی از عوامل سر و صدا وجود وسیله در دیگ است.

علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی

علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی

۴) برای تعمیر صدای زیاد لباسشویی پیچ و مهره را به خوبی بررسی کنید. این که تمام اجزای لباسشویی را به خوبی بررسی کنید کار خوبی می باشد.

۵) فیلتر موجود در قسمت جلو را تمیز کنید برخی از اجزای موجود در دستگاه می توانند راه خود را به سمت پایین فیلتر کنند. معمولاً فیلتر را در قسمت جلوی دستگاه، در سمت راست و نزدیک به کف، پیدا خواهید کرد. در برخی مدل ها فیلتر در کنار هم قرار دارد. دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنمای خود را برای بررسی و تمیز کردن فیلتر دنبال کنید. مطمئن شوید که سینی فر یا ظرف را برای گرفتن آب قرار داده اید، زیرا وقتی درپوش را روی شلنگ می زنید، هر آب گیر افتاده در دستگاه در غیر این صورت روی زمین می ریزد.

تعمیر صدای زیاد لباسشویی

تعمیر صدای زیاد لباسشویی

۶) برای تعمیر صدای زیاد لباسشویی یاطاقان درام را بررسی کنید اگر مراحل بالا کمک نمی کند، و فکر نمی کنید چیزی در طبل گیر کرده باشد، دستگاه شما ممکن است دچار خرابی شده است. این یک عیب نسبتاً متداول است و به احتمال زیاد به تعمیرکار لباسشویی حرفه ای احتیاج دارد. درام را خالی کنید تا بررسی شود که یاتاقان های درام از بین رفته است یا خیر. در صورت احساس مقاومت، یاتاقان دستگاه ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. یکی دیگر از علائم این است که طبل فلزی ممکن است کمی افت کرده و دیگر مطابق با مهر و موم لاستیکی در اطراف بازوی درب نباشد.

برای تعمیر انواع ماشین لباسشویی مانند تعمیر لباسشویی بوش ، تعمیر لباسشویی آریستون و …… با تاپ امداد تماس بگیرید.