دانلود فیلم لازانیا

دانلود فیلم لازانیا با کیفیت عالی + نقد فیلم منتشر شد.دانلود فیلم لازانیا

کارگردان : حسین قناعت

تهیه کننده : احمد احمدی

ژانر : کمدی، خانوادگی

سال تولید : 1396

تاریخ انتشار : سال 1397

مدت زمان : 90 دقیقه

حجم : متفاوت با هر کیفیت

بازیگران : جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، یوسف تیموری، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن…

به خلاصه داستان فیلم لازانیا بپردازیم:

خلاصه داستان : پارسیا که شِیطَنَت او همه مدرسه را عاصی کرده ، ناظم جدید در اولین روز کاری‌اش در مدرسه از او می‌خواهد مادرش را فردا به مدرسه بیاورد اما پارسیا که متوجه شرایط بحرانی زندگی مادرش در غیاب پدر هست ، دایی‌اش را راضی می‌کند تا با شکل و شمایل یک زن به مدرسه بیاید و قضیه را ختم به خیر کند، اما قضیه وقتی وخیم می‌شود که آقای ناظم عاشق مادر دروغین پارسیا می‌شود و…

⇓ دانلود فیلم لازانیا ⇓

دانلود download

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی، نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.
[دانلود نسخه 480p با حجم ۵۲۸ مگابایت – 5.050 تومان]
[دانلود نسخه 720p با حجم ۸۵۹ مگابایت – 5.200 تومان]
[دانلود نسخه 1080p با حجم ۱.۵ گیگابایت – 5.500 تومان]
[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم ۲.۳ گیگابایت – 6.000 تومان]

دانلود از سرور اول
(دانلود فیلم شکلاتی)
دانلود از سرور دوم

[دانلود نسخه 480p با حجم 533.08 مگابایت – 4.000 تومان]
[دانلود نسخه 720p با حجم 834.84 مگابایت – 4.500 تومان]
[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.48 گیگابایت – 5.000 تومان]
[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.28 گیگابایت – 6.000 تومان]

درباره فیلم لازانیا:

لازانیا (Lasagne) جدیدترین ساخته ی حسین قناعت، یک فیلم کمدی پر بازیگر برای اکران در سال ۱۳۹۷ بود که جواد رضویان بعد از سال‌ها دوری از سینما نقش اول این فیلم را ایفا می‌کند. پس از گذشت یک هفته از اکران این فیلم موفق به گذشت از مرز یک میلیاردی فروش فیلم خود شد و توانست وارد رقابت با دیگر فیلمهای یک میلیاردی باشگاه شود. از نکات جالب توجه این فیلم می توان به گریم زنانه ارژنگ امیرفضلی اشاره نمود که در روزهای اکران فیلم با حواشی مختلفی همراه بود.

بازیگران سینمایی لازانیا:

جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، یوسف تیموری، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی، آرین خلج، رضا ریاحی، اردشیر کاظمی، احمد یاوری شاد، سپهر سهرابی، قباد شاهپوری، مهدی حدادی، محمدرضا عرب، حسین روزبه، امیر علی صالح ، امیر علی محمودی، رادین صانعی، نعیم شیخ محبوبی و پارسا نژاد آذر

سایر عوامل فیلم:

نویسندگان فیلمنامه: حسین قناعت و احمد احمدی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، تدوین: محمد توکلی، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، دستیار و برنامه ریز: مهدی مطلبی، عکاس: اردلان آذرمی، طراح گرافیک و پوستر: بهزاد خورشیدی، سازنده آنوس: امیرشیبان خاقانی (حضور رضا عطاران در پشت صحنه لازانیا) دانلود فیلم لازانیا

دانلود فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه با کیفیت Full HD
مشاهده

نقد و بررسی فیلم لازانیا

نقد فیلم لازانیا ، کودکانه‌ی بزرگسالانه

بررسی فیلم لازانیا ، بازگشت جواد رضویان به سینما پس از مدتها دوری چه شد ؟

به هیچ عنوان مشخص نیست که فیلم سینمایی لازانیا با بازی جواد رضویان و ارژنگ امیرفضلی یک طنز کودک است یا طنزی‌ست بزرگسالانه ؛ البته با قاطعیت میتوان گفت که این فیلم برای بچه‌ها محتوای مناسبی ندارد و ترجیحا کودکان را برای تماشای آن به سینما نبرید ! در ادامه این موضوع را بیشتر برای شما می‌شکافیم ؛ اما از این که بگذریم ، لازانیا به غیر از دو یا سه مورد مثبت ، هیچ چیز دیگری برای عرضه ندارد که البته نمیدانم چرا این روزها این نوع از کمدی بیش از پیش باب میل مخاطبان شده است . بازیگران در سطحی معمولی به ایفای نقش پرداخته‌اند اما در معدود نکات مثبت فیلم ، به هیچ عنوان نمیتوان از بازی بسیار خوب یوسف تیموری ( و در مواردی جواد رضویان ) غافل ماند ؛ مخصوصا یوسف تیموری که بعد از سالهای سال توانست نقشی متفاوت ایفا کند ؛ البته در بستری نامناسب ! دیگر نکته‌ی مثبت فیلم نیز پایه و بیس ایده ی فیلم است که اگر درست اجرا می‌شد ، شاید شاهد اثر بهتری بودیم ؛ اما مثل اینکه قناعت تصمیم داشته کیفیت کمدی‌اش را در حد فیلمهای کودک نگاه دارد . به هر حال ، دیدن نماهای رابطه‌ی جواد رضویان و ارژنگ امیرفضلی احتمالا ( به سختی ) شما را خواهد خنداند . (دانلود فیلم لازانیا)

شاید فیلم شما را نخنداند ؛ اما شخصیت یوسف تیموری در این کار ، از کل فیلم موفق‌تر خواهد بود !

بزرگسالانه‌ترین حالت کودکانه !

به شما درباره‌ی بزرگسالانه بودن کمدی لازانیا گفتیم ؛ بگذارید ابتدا داستان فیلم را برایتان شرح دهیم : لازانیا داستان ناظم تازه‌وارد یک مدرسه است که میخواهد یکی از دانش‌آموزان شر مدرسه را ادب کند ؛ بنابراین از او می‌خواهد که مادرش را برای جلسه‌ی اولیا مربیان به مدرسه بیاورد ؛ پسر که نمیخواهد مادر را ناراحت کند ، از دایی هنرمندش تقاضا می‌کند که خودش را شبیه یک زن کرده و به مدرسه بیاید ؛ ناظم مدرسه نیز در اولین نگاه عاشق مادر جعلی می‌شود ! تا به اینجا مشکلی نیست و همه چیز عادی و معمولی پیش می‌رود ؛ اما اگر دقت کنید ، متوجه می‌شوید که در جو حال حاضر سینما ، وقتی پای روابط عاشقانه در میان باشد ، فیلمها حالتی بزرگسالانه به خود میگیرند و مواردی را به نمایش می‌گذارند که مناسب کودکان و یا فیلمهای طنز نیست ؛ در این فیلم نیز اتفاق ذکر شده افتاده و حتی اتفاقی بدتر از آن که نشان دادن فساد در روابط آن هم در فیلمی تقریبا کودکانه است ‌. این موضوع قطعا بر روی ذهنیت بچه‌ها تاثیر منفی خواهد داشت و به یکی از معضلات بزرگ فیلم سینمایی لازانیا تبدیل شده است . (منبع دژم)

Download Film lazania

Download Film lazania

همچنین بخوانید:

پیچیدگی که در قصه «لازانیا» وجود دارد، یکی از جذاب‌ترین ایده‌های سینمای جهان است. از «خانم داوت فایر» با بازی رابین ویلیامز تا «آدم‌برفی» خودمان، مردی که در شمایل یک زن ظاهر می‌شود و تناقضات رفتاری و فرهنگی خاصی را برمی‌انگیزد، همیشه می‌تواند دستمایه آفرینش یک اثر کمدی یا اجتماعی قرار گیرد؛ اما همین پیچیدگی، در سینمای ایران، نه از نظر فرهنگی و نه از نظر خط قرمز های سینمایی، جایی برای مانور ندارد و دست و پای فیلم‌ ساز را می‌بندد. (دانلود فیلم لازانیا)
همان زمان که «آدم‌برفی» ساخته تحسین‌ شده داوود میرباقری به اکران درآمد و اکبر عبدی در شمایل یک زن ظاهر شد، سر و صدای اعتراضات از هر سو برخاست و کار تا جایی بالا گرفت که بعد از سه سال توقیف در یکی از نمایش‌های این فیلم، به سینما آفریقا حمله شد تا فیلم از اکران پایین کشیده شود.
تفاوت اصلی میان «لازانیا» و «آدم‌برفی» در رویکرد و زمینه‌های شکل‌ گیری قصه دو اثر است.

دانلود فیلم رحمان 1400
مشاهده

در «آدم‌برفی» با یک قصه اجتماعی جدی طرف هستیم و انتقادات تندی به میان کشیده می‌شود، مرد زن نمای «آدم‌برفی» فردی مستأصل است که برای مهاجرت از ایران دست به هر کاری میزند و یک عشق ناخواسته در این میان همه برنامه‌هایش را به هم می‌ریزد. در «لازانیا» اما این جبر اجتماعی و بستر فرهنگی وجود ندارد و حوادث به‌ مانند قطعات لگویی کودکانه روی هم چیده می‌شوند و بدون هیچ نظمی و هیچ انسجامی، فیلم فقط جلو می‌رود. شاید ایراد بگیرید که مقایسه «آدم‌برفی» و «لازانیا» اشتباه است.

درست هم میگویید، دنیای این دو فیلم زمین تا آسمان باهم متفاوت است، این مقایسه را صرفاً از این‌ جهت انجام دادم که نشان دهم تغییر جنسیت یک کاراکتر چگونه می‌تواند کنش بیافریند و قصه را تحت تأثیر قرار دهد به‌ جای آنکه فقط صرف پیشبرد قصه انجام شود. به‌ جای «آدم‌برفی» بیایید به تجربه‌های دیگری که از این جنس در سینمای خودمان اتفاق افتاده است نگاهی بیاندازیم؛ «خوابم میاد» از رضا عطاران و «خواب‌ زده‌ها» از فریدون جیرانی که در هر دو اکبر عبدی بار دیگر در شمایل یک زن ظاهر شده است؛ اما در این دو اثر، این مرد اساساً قرار است که زن باشد و فقط به دلیل توانایی طنز بازیگر و امکان برقراری ارتباط بازیگران چنین انتخابی انجام‌ شده است و مردی که در نقش یک زن بازی می‌کند، شیطنتی حاشیه‌ای در کنار قصه اصلی است. رویکردی که در «لازانیا» شاهدش هستیم، یک رویکرد متناقض است؛ از یک‌سو، زن شدن دایی پارسیا نقطه اوج روایت است و در روایت کنش ایجاد می‌کند، از سوی دیگر به دلیل محدودیت‌های رایج، این کنش‌ها فاقد علیت قابل‌ باور و قابل هم ذات پنداری برای بیننده هستند.
ایراد اصلی «لازانیا» هم در همین رویکرد متناقض نهفته است. (دانلود فیلم لازانیا)

در ادامه:

«لازانیا» شوخی‌هایی دارد که برای مخاطب کودک مناسب نیست و کودکان و ماجراهایشان اصلاً نقش اساسی در فیلم ایفا نمی‌کنند، اما اکثر شوخی‌هایی که کلیت فیلم را می‌سازند، زیادی دم‌دستی و سبک هستند تا مخاطب بزرگ‌سال را جذب کنند. اینکه مخاطب کودک و نوجوان را دست‌کم بگیریم و بازی‌های بد، فیلم‌نامه بی چفت‌وبست و اثری سطحی تحویلش دهیم، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اشتباه سینمای کودک است که باعث شده این سینما در کنار سینمای اجتماعی نتواند رشد چندانی کند.

دانلود سینمایی لازانیا

دانلود فیلم لازانیا

پرداخت یک فضای فانتزی به‌ واسطه عناصر بی‌ربط به فیلم‌نامه مثل، تست خوانندگی و محیطی که دایی و پدربزرگ پارسیا در آن کار می‌کنند، وقتی هیچ سنخیتی با بقیه اثر ندارد و فقط صرف موسیقی شادی که کودکان را به وجد آورد اما کارکرد دراماتیکی نداشته باشد نه فانتزی می‌آفریند، نه کمدی و نه باعث می‌شود مخاطب کودک با اثری که کمترین توجهی در ساختش به او نشده است ارتباط برقرار کند. وقتی خیلی از کاراکترها و حوادث را از «لازانیا» کم کنید، تازه متوجه می‌شوید چقدر از عناصر دراماتیک فیلم بیهوده و زائد است و هیچ نقشی در روایت ندارد؛ آن‌ وقت چیزی که باقی مِهم‌اند یک ایده جالب است که دیگر پرستاره‌ترین کمدی سال‌های اخیر نخواهد بود، یک فیلم کودک نخواهد بود، یک فیلم کمدی نخواهد بود، فقط یک ایده یک خطی جالب مِهم‌اند و همه آسمان‌ و ریسمانی که فیلم‌ساز بافته است.
«لازانیا» که گفته می‌شود یکی از پر ستاره‌ترین فیلم‌ های چند سال اخیر است، تیم اصلی بازیگرانش را چهره‌هایی می‌سازند که بیشتر به‌ واسطه همکاری با مهران مدیری و آن‌ هم در «شب‌های برره» شناخته می‌شوند. جواد رضویان بعد از سال‌ها نقش اصلی یک اثر سینمایی را بر عهده گرفته است و بازیگرانی که زیاد به دیدنشان در آثار سینمایی عادت نداریم در این فیلم حضور دارند. (دانلود فیلم لازانیا)

دانلود سریال هیولا (قسمت هفدهم 17)
مشاهده

دلیل و توضیح این مسئله هم ساده است. رضویان تا یک دهه پیش نقش اول عمده کمدی‌های مبتذل دهه هشتاد بود و حتی پایش به «اخراجی‌ها»ی مسعود ده‌نمکی هم باز شد، به‌ واسطه تغییر جریان فیلم‌ سازی، دیگر در آثار کمدی جایی نداشت تا الآن که این موج دوباره بر خواسته است و طبیعی است که ستاره آشنای این سبک هم مجدداً احیا شود. در این میان، ارژنگ امیر فضلی، نقشی متفاوت و چند وجهی (متناسب با فیلم‌ نامه و تعریف ضعیف فیلم‌ساز) ایفا می‌کند.

امیرفضلی از ستاره‌های کمدی است که در اوایل دهه هفتاد همراه چهره‌هایی چون مهران مدیری با «نوروز ۷۲»، «پرواز ۵۷» و «ساعت خوش» مطرح شد. امیرفضلی که آن سال‌ها در کنار بازیگری، کار نویسندگی چند اپیزود از این مجموعه‌ها را بر عهده داشت، سال‌ها در نقش‌های فرعی تلویزیونی و سینمایی محو شده بود. «لازانیا» اگر یک نکته مثبت داشته باشد بازی ارژنگ امیرفضلی است که نشان می‌دهد اگر فضای مناسبی در اختیار داشته باشد می‌تواند یک کمدین خوب و حرفه‌ای باشد و افسوس و صد افسوس که چنین فرصتی در اختیارش قرار نمی‌گیرد و باید به آثاری چون «لازانیا» بسنده کند؛ درست مثل مخاطب کودک و نوجوان که در سینمای ایران کاملاً نادیده گرفته می شوند و باید به آثاری چون «لازانیا» بسنده کنند. Lasagna 2018