دانلود فیلم دم سرخ ها

دانلود دم سرخ هادانلود فیلم دم سرخ ها با کیفیت Full HD + نقد و بررسی فیلم منتشر شد.

تهیه کننده: سعید سعدی

موضوع (ژانر): کمدی، اجتماعی

سال تولید: 1396

محصول کشور: ایران

مدت زمان: 90 دقیقه

کارگردان: آرش معیریان

بازیگران: جواد رضویان، رضا شفیعی جم، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند…

به خلاصه داستان فیلم دم سرخ ها بپردازیم:

خلاصه داستان: فیلم سینمایی دم سرخ ها ، دو جوان که برای انجام معاینات مربوط به معافی از سربازی به مرکز نظام وظیفه رفته‌اند با هم آشنا می‌شوند و این آشنایی پیش‌ درآمد اتفاقات بسیاری برای آنها می‌شود…

⇓ دانلود فیلم دم سرخ ها ⇓

دانلود download

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی، نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.

[دانلود نسخه 480p با حجم 451 مگابایت – 5.050 تومان]

[دانلود نسخه 720p با حجم 805 مگابایت – 5.200 تومان]

[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.42 مگابایت – 5.500 تومان]

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.29 گیگابایت – 6.000 تومان]

⇑ دانلود از سرور اول

(دانلود فیلم دم سرخ ها)

⇓ دانلود از سرور دوم

[دانلود نسخه 480p با حجم 594.14 مگابایت – 4.000 تومان]

[دانلود نسخه 720p با حجم 933.1 مگابایت – 4.500 تومان]

[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.66 گیگابایت – 5.000 تومان]

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.3 گیگابایت – 6.000 تومان]

دانلود تمامی کیفیت های فیلم دم سرخ ها–  10.000 تومان

معرفی فیلم دم سرخ ها:

معرفی فیلم دم سرخ ها: این فیلم به کارگردانی آرش معیریان، تهیه‌کنندگی سعید سعدی و نویسندگی ناصر مولوی وردنجانی محصول سال 1396 است. فیلمبرداری دم سرخ ها از تیرماه 1396 آغاز و در اواخر تابستان به پایان رسید. در این فیلم جواد رضویان و رضا شفیعی جم ایفاگر نقش های اصلی فیلم بوده اند و در کنار آنها بازیگرانی همچون بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، مجید یاسر، علی صادقی و … نقش آفرینی کرده اند.
هفدهمین فیلم آرش معیریان در تاریخ 10 مرداد ماه 97 در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی رسیده است و در مدت اکران خود توانسته به فروشی معادل 2 میلیارد و 511 میلیون تومان فروش داشته باشد. این فیلم اکنون با کیفیت های مختلف و نسخه بدون رمز جهت خریداری و دانلود شما کاربران گرامی در سایت قرار داده شده است. (دانلود فیلم دم سرخ ها)

دانلود سریال هیولا (قسمت چهارم 4)
مشاهده

سایر عوامل تولید سینمایی دم سرخ ها:

سایر عوامل تولید: کارگردان: آرش معیریان، تهیه کننده: سعید سعدی، نویسنده: ناصر مولوی وردنجانی، مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان زاده، آهنگساز: محمد فرشته نژاد، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: سعید نقدزاده، تدوین: مهدی سعدی، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: عباس عباسی، فیلمبردار: احمد کاووسی، دستیار دوم کارگردان: افشین آقایی، جانشین تولید: جواد سلیمانی، عکاس: پویا شاه جهانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، جلوه های ویژه بصری: حسن ایزدی The Redtails

درباره فیلم دم سرخ ها:

درباره فیلم: کمدی دم سرخ‌ها فیلمی به کارگردانی آرش معیریان، تهیه‌کنندگی سعید سعدی و نویسندگی ناصر مولوی وردنجانی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم چندمین همکاری مشترک رضا شفیعی جم و جواد رضویان است. آرش معیریان از جمله کارگردانان کمدی ساز سینمای ایران است که سال گذشته فیلم سینمایی “آس و پاس” را در چرخه اکران داشت. این کارگردان در کارنامه خود ساخت فیلم های “کما”، “چپ دست”، “احضار شدگان”، “ساعت شلوغی”، “کالسکه”، “شانس، عشق، تصادف” و “دریا کنار” را دارد. (دانلود فیلم دم سرخ ها) Download Dom Sorkh Ha Full Movie

نقد و بررسی فیلم دم سرخ ها:

کسی در فیلم حضور دارد  که من بشناسم؟
اگر پیش از این کمدی های سوپرمارکتی را تهیه کرده باشید، تمام بازیگران فیلم را خواهید شناخت از جمله جواد رضویان، رضا شفیعی جم ، علی صادقی و بهنوش بختیاری. (دانلود فیلم دم سرخ ها)
داستان فیلم درباره چیست ؟
یک ملغمه ای از فرار از سربازی و چندتایی داستانک بی خاصیت دیگر.
کارگردان کیست ؟
آرش معیریان که بیش از یک دهه است چنین آثاری را روانه سینما می کند و در این حوزه یکه تاز است. از ساخته های پیشین این کارگردان می توان به « خالتور » و « آس و پاس » اشاره کرد.
نکات مثبت فیلم ؟
شوخی می کنید؟
نکات منفی فیلم ؟
هر نکته منفی که در فرم و محتوا در سینما به آن اشاره شده را می تون در « دم سرخ ها » یافت! فیلمنامه کاملاً بی سر و ته و شوخی های به شدت سطحی که از خود کارهای قبلی معیریان هم پائین تر است!
به نظر می رسد که آرش معیریان عزمش را جزم کرده تا هربار تعریف و معیاری جدید از سینمای نازل را ارائه دهد و در این خصوص رقابتی نزدیک و فشرده را با خودش آغاز کرده است.
در فیلم اندیشه فولادوند هم حضور دارد. بازیگر خوبی که زمانی به نظر می رسید یکی از آینده داران سینمای ایران باشد اما حالا به نظر می رسد پیش بینی ها در این خصوص کاملاً اشتباه بوده است!
بیش از یک دهه است که زوج شفیعی جم و جواد رضویان در آثارشان نقش زنانه ایفا می کنند و ادا و اطوار در می آورند. یعنی یک دهه زمان کافی برای تغییر سطح این شوخی ها نبوده و یا سلیقه مخاطب هنوز از ده سال پیش بروز نشده!؟

دانلود سریال مانکن قسمت بیست و دوم 22
مشاهده

عامل تاثیرگذار برای تماشای فیلم:
یافتن یک عامل برای تماشای « دم سرخ ها » یک شوخی ترسناک است و باید کیلومترها از آن دوری جست!
حرف آخر :
آنچه که عیان است این مسئله است که سازندگان « دم سرخ ها » خیلی دغدغه سینما ندارند و با یک نگاه کاملاً تجاری به این عرصه وارد شده اند و هرچیزی که بتواند اندکی فروش اثر را افزایش ببخشد در آن می گنجانند. در « دم سرخ ها » نیز وضعیت به همین شکل است. ابتذال در اینجا در اوج خود قرار دارد و شعور مخاطب بی ارزش ترین مسئله برای سازندگان محسوب می شود. یکبار برای همیشه باید از تماشای آثاری مانند « دم سرخ ها » اجتناب کرد.منبع مووی مگ (دانلود فیلم دم سرخ ها)