دانلود فیلم دایره زنگی

دانلود سینمایی دایره زنگی

دانلود فیلم دایره زنگی با کیفیت عالی + نقد و بررسی منتشر شد.
کارگردان: پریسا بخت آور
نویسنده: اصغر فرهادی
ژانر(موضوع) : طنز اجتماعی
سال تولید: 1386
مدت زمان: 106 دقیقه
نوع فیلم: سینمایی    (دانلود فیلم دایره زنگی)
مخاطب: بزرگسال
بازیگران: مهران مدیری، امین حیایی، صابر ابر، نیما شاهرخ‌شاهی، باران کوثری…

خلاصه داستان دایره زنگی:

خلاصه داستان دایره زنگی: تهران جمعه؛ محمد و شیرین تنها تا بعد از ظهر فرصت دارند هزینه صافکاری ماشین تصادفی را که سوار آن هستند تأمین کنند، شیرین جرأت ندارد ماشین پدر را که یواشکی از خانه بیرون آورده و با آن تصادف کرده، با آن وضع به خانه برگرداند. آنها راهی خانه ای در شمال شهر می شوند تا با کاری که انجام می دهند، پول مورد نیاز را تأمین کنند…(دانلود فیلم دایره زنگی)

⇓ دانلود فیلم دایره زنگی (بزودی) ⇓

دانلود download

دانلود فیلم دایره زنگی با کیفیت 720p با حجم 1.8 گیگا بایت

دانلود فیلم دایره زنگی با کیفیت 360p با حجم 519 مگابایت

سایر عوامل سازنده:

کارگردان: پریسا بخت‌آور، تهیه‌کننده: سید جمال ساداتیان، نویسنده: اصغر فرهادی،عکاس: سروناز مستوفی، عبدالله عبدی‌ نسب، موسیقی: امیر توسلی، توزیع‌ کننده: هدایت فیلم، مدیر فیلم برداری: مرتضی پورصمدی، آهنگ ساز: امیر توسلی، سرپرست تدوین: هایده صفی‌یاری، سرپرست جلوه‌های ویژه بصری: کامران سحرخیز، امیر سحرخیز، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: کیوان مقدم، صدابردار: بهمن اردلان

بازیگران فیلم دایره زنگی:

بازیگران: مهران مدیری، امین حیایی، صابر ابر، نیما شاهرخ‌ شاهی، باران کوثری، محمدرضا شریفی‌ نیا، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما، نیلوفر خوش‌خلق، نگار فروزنده، اکرم محمدی، ملیکا شریفی‌نیا، امیر نوری، اردشیر کاظمی، شاهرخ سخایی، محسن قاضی مرادی، بهشاد شریفیان، کیانوش گرامی، آفرین چیت‌ساز، امید روحانی، حامد بهداد، مهدی پاکدل، رامین راستاد، منصور شهبازی(دانلود فیلم دایره زنگی)

 نقد و بررسی فیلم دایره زنگی:

نقد و بررسی فیلم دایره زنگی به قلم شهریار صیامی: فیلم دایره زنگی اولین کار سینمایی پریسا بخت آور به واقع آیینه زیبایی است از جامعه ی زشت مردم تهران! پریسا بخت آور با توجه به تجربه اش در ساختن سریال های تلویزیونی با استفاده از دیالگو ها و میزانسن رایج تلویزیونی و طنز تلخ عامه پسند و بازیگران این عرصه، هم گیشه را به دست آورده و هم با نگاهی عمیق و نو و البته ردپای طرز نگاه اصغر فرهادی، فیلمی درخور تعمق و تحسین آفریده است. فیلمنامه ای که بصورت دایره ای زندگی آفت زده ی اقشار مختلف را روایت می کند و به نظر می رسد شعاع این دایره بزرگ از دایره های کوچکتری تشکیل شده اند که هریک زندگی دایره ای شخصیت های داستان هستند. شما میتوانید برای دانلود فیلم دایره زنگی به بالای صفحه مراجعه نمایید.

دانلود سریال مانکن قسمت بیست و دوم 22
مشاهده

در ادامه بخوانیم:

این دایره از سرقت یک اتومبیل آغاز می شود. خانواده ای از کمک به مرد دزد زده امتناع می کند و کروات مرد این خانواده نیز سرقت می شود! در انتهای فیلم سارق کراوات و اتومبیل روبرو می شوند. درحالی که بیننده نمی توانست تصور کند سارقان این افراد باشند. فیلم تلاش می کند نشان دهد جامعه به قدری معیوب است که هر کسی ممکن است آلوده شده باشد و پیرامون این دایره را بی هدف طی کند. همان چیزی که مرد خانواده اول می گوید: هرکسی ممکن است دزد باشد. من، او و …
در ابتدا به نظر می رسد گرفتار یک فیلم خاله زنکی از نوع سریال های تلویزیونی شده ایم. اما فیلم به آرامی بیننده را از گفتگو های طنز آمیز و رفتارهای مبتذل شخصیت ها دور می کند و به عنوان ناظری از بیرون دایره می فهمد این زندگی جامعه ماست که این گونه مبتذل شده است و شاید برای گروهی هم این شبهه را ایجاد کند که آیا ما هم در این دایره گرفتار شده ایم؟!؟(دانلود فیلم دایره زنگی ، به همراه نقد در سایت بازدید ایده)
بیشتر اتفاقات در یک آرپاتمان که سمبل زندگی مدرن و امروزی تهران است رخ می دهد و جالب اینجا است که پشت بام محل برخوردها و رویارویی اهالی ساختمان است. جایی که همه نگران یک چیز هستند؛ دایره ی زنگی یا همان بشقاب ماهواره ای که ارتباط آنان را با جهان بیرون برقرار می کند. پنهانی بودن این ماجرا عجیب است چون هیچ خطری برای حاکمان وجود ندارد و تا کسی از اهالی ساختمان آدم فروشی نکند اتفاقی برای دایره زنگی نخواهد افتاد. اما در حقیقت دغدغه های اصلی آنان رفع کمبودها و عقده های درونی آنهاست. صحنه های پورنو هدف بینندگان مرد و شهرت و توجه دغدغه ی بینندگان زن این دایره زنگی است!

دانلود سریال مانکن قسمت دوم 2
مشاهده

گویا همه ی شخصیت ها عقده های روانی حادی دارند که در شرایط بحران این عقده ها سر برمی آورد و چالش هایی را ایجاد می کند. از مردانی که هر جنس مخالفی را شکار خود می دانند تا زنانی که به شدت دچار کمبود توجه هستند. هریک از شخصیت های فیلم نماد یک قشر و یک نوع زندگی است اما همه گرفتار این عدم تعادل هستند و براحتی به یکدیگر دروغ می گوید و متظاهرانه مهربان می شوند. نسل گذشته نیز در میان این دروغ ها، حیران منتظر بازگشت شرایط از دست رفته است. (دانلود فیلم دایره زنگی)
به نظر می رسد همه از قشر مرفع یا به عبارتی بالای شهر نشین هستند اما پایینی ها هم خواه ناخواه وارد زندگی آنان می شوند. جالب است که اوج بحران در خانواده ی مذهبی و متظاهر وجود دارد. آنچه که همه را نگران کرده است دیدن صحنه های خلاف اخلاق در این دایره زنگی است. چیزی که گویا به آنان تحمیل شده است. اما این صحنه ها ی خلاف اخلاق دقیقاٌ در کنار آنها وجود دارد. آنان همیشه چشم در بیرون از خانه دارند. حتی فیلم مستندی که پسر خانواده ی مذهبی از دختران خیابانی ساخته است تا در جشنواره ها مشهور شود کاملاً بازسازی است و همه ی اهالی ساختمان صورت پنهان شده خواهر او را که نقش دختر خیابانی را بازی می کند، تشخیص می دهند! اما کسی به هویت دختری که با پسر ماهواره ای وارد ساختمان شده است سوءظن ندارد.
این افراد به راحتی یکدیگر را متهم می کنند و دنبال مچ گیری هستند و هیچ چیز دیگر را نمی بینند. حتی نیروی انتظامی نیز گرفتار این دایره ی بیهوده است و پسر ماهواره ای را به عنوان متهم اصلی جلب می کند. داخل اتومبیل پلیس تلویحاً به او تذکر داده می شود که مجبور به اعتراف است و در کلانتری همه چیز معلوم خواهد شد!!! حال آنکه مجرم اصلی آزادانه پیرامون دایره را طی می کند، اگرچه اتومبیل هم به صاحب اول خود باز می گردد.(دانلود فیلم دایره زنگی) تلخ ترین پیام فیلم کودکانی هستند که تمام این رفتارهای غیر اخلاقی مقابل آنان صورت می گیرد و حتی دختر سارق از دختر کوچک داخل اتوبوس بلیت نمی گیرد و به او می آموزد که می توان در این دایره ، زنگی بود هرچند دوربین های کنترل کننده که به نظر می رسد برای ترافیک نصب شده اند تمام این داستان ها را می بینند!!!!  این فیلم را ببینید و از نمایش زیبای زشتی لذت ببرید! Download Film dayere zangi

دانلود سریال مانکن قسمت هفدهم 17
مشاهده