دانلود فیلم ثبت با سند برابر است

دانلود فیلم ثبت با سند برابر است

دانلود فیلم ثبت با سند برابر است با کیفیت عالی + تیزر و نقد منتشر شد.

موضوع (ژانر) : کمدی

کارگردان : بهمن گودرزی

تهیه کننده: مجتبی متولی

نویسندگان: بهمن گودرزی، یزدان فتوحی

مدت زمان: 90 دقیقه

مخاطب: بزرگسال

تاریخ اکران: آذر ماه 96

محصول کشور : ایران

بازیگران فیلم :  امین حیایی ، نیوشا ضیغمی ، مجید صالحی ، الهام حمیدی ، فرزاد حسنی ، سحر قریشی…

خلاصه داستان فیلم ثبت با سند برابر است:

خلاصه داستان: فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است، همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم. ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپُ کردن تو گُل؛ اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر بی یال.

⇓ دانلود فیلم ثبت با سند برابر است ⇓

دانلود download

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی، نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.
[دانلود نسخه 480p با حجم 788.28 مگابایت – 3.000 تومان]    ⇐  دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 720p با حجم 1.47 گیگابایت –  3.500 تومان]     ⇐  دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p با حجم 2.15 گیگابایت –  4.000 تومان]   ⇐  دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.99 گیگابایت – 4.500 تومان]    ⇐  دانلود از سرور 2

دانلود تمامی کیفیت های فیلم (ثبت با سند برابر است) – 10.000تومان  ⇐  دانلود از سرور 2

سایر عوامل سازنده ثبت با سند برابر است:

سایر عوامل این فیلم: کارگردان: بهمن گودرزی، تهیه کننده: مجتبی متولی، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: شهرام خلج، مدیر تولید: مهرداد متولی، سرمایه گذار: رضا چاوشی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، نویسندگان: بهمن گودرزی، یزدان فتوحی، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، طراح صحنه: رضا سلیمانی، تدوین: شاهین یاراحمدی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علی نوابی، منشی صحنه: بهناز تاجیک، تراولینگ و کرین: محسن بجنوردی، مدیر تدارکات: محمدعلی محمدی، عکاس: صبا سیاه پوش، تصویربردار پشت صحنه: فاطمه زارع، امور مالی: محمدرضا چاوشی، مهدی چاوشی، طراح بدلکاری و اجرا: امیرحسین خنجری.

درباره سینمایی ثبت با سند برابر است:

درباره فیلم: ثبت با سند برابر است سومین فیلم بلند سینمایی بهمن گودرزی محسوب می شود که اواخر سال 94 در تهران جلوی دوربین رفت. ثبت با سند برابر است فیلمی اجتماعی و شاد با ضرب آهنگ بالا، پر لوکیشن و پر بازیگر و همراه با عنصر غافلگیری است که همیشه تماشاچی به این موضوع روی خوش نشان داده است. این فیلم داستان پنج رفیق است که از جایی چند دختر هم به آن ها اضافه می شوند و فضای مفرح و سرحالی دارد و عنصر غافل گیری تا دقیقه نود در فیلم هست.

دانلود سریال مانکن قسمت بیست و یکم 21
مشاهده

بازیگران Sabt Ba Sanad Barabar Ast

بازیگران: امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، مجید صالحی، الهام حمیدی، فرزاد حسنی، محمدرضا شریفی‌ نیا، پوریا پورسرخ، سپند امیرسلیمانی، علی مسعودی، سیامک اشعریون، جواد زیتونی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی

نقد و بررسی فیلم دانلود فیلم ثبت با سند برابر است:

نقد فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است : هوش فیلم‌ساز، هوش مخاطب
(ثبت با سند برابر است) ساخته جدید بهمن گودرزی، یکی از فیلم‌های جریان اصلی و بیبُخار سینمای ماست که این روزها شاهد نمایش آن در سالن‌های سینما هستیم. اگر با بهمن گودرزی آشنا باشید و فیلم‌های دیگر او مانند «شیش و بش» یا «به دنبال خوشبختی» را دیده باشید به خوبی می دانید از کدام سینما حرف می‌زنیم. سینمایی که قرار است جریان بدنه‌ای باشد و مخاطبان عام سینما را صرفاً سرگرم کند و مطابق با اصولی که بعد از انقلاب در سینمای ایران بنا بر تکرار ساخته‌شده، ادامه‌ای بر شکل فیلم‌سازی فیلم فارسی‌ها باشد که خیل عظیم مردم را پیش از انقلاب به سالن‌های سینما می‌کشاند؛ اما به‌راستی کیفیت فیلم‌سازی ما در جریان اصلی و سرگرم‌کننده در چه حدی است و آیا واقعاً می‌تواند پای شمار زیادی از مخاطبان را به سالن‌های سینما باز کند؟
اگر «ثبت با سند برابر است» را دیده باشید مطمئناً پاسختان به این سؤال یک «نه» محکم خواهد بود و البته حسرت برانگیز از اینکه جریان اصلی سینمای ایران آنقدر از جریان جهانی‌اش عقب است، یا اگر بخواهیم بی‌تعارف بگوییم عقب‌مانده است! «ثبت با سند برابر است» یا «آینه‌بغل» که دو فیلم کمدی مطرح پرده‌های سینماست هرکدام داعیه‌ای بر این عقب‌ماندگی هستند. فیلم‌هایی که نشان می‌دهد هوش کارگردانان سینمای بدنه‌ای ما و مهم‌تر از آن شناختشان از روحیه و ذائقه مردم ایران در فیلم‌سازی بسیار پایین است.
این فیلم‌ها نه‌تنها توانایی این را ندارند که مخاطب را به سالن بکشانند که حتی آن‌ها را فراری می‌دهند. بعید است کسی بعد از دیدن فیلم به دوستان و اطرافیانش توصیه اکید نکند که وقت خود را با دیدن «ثبت با سند برابر است» تلف نکنند!«ثبت با سند برابر است» نمونه یک فیلم پیش‌پاافتاده و سخیف است که حتی در تنها چیزی که دلیل ساخته‌شدنش است، یعنی خنداندن تماشاگران هم عملکرد موفقی ندارد و به‌سختی در چند صحنه کوتاه می‌تواند لبخندی بر لبانشان بنشاند. در سال‌های اخیر کمتر فیلم سینما بدنه ایران بوده است که در عین اینکه متعلق به جریان اصلی باشد و هدفش تنها سرگرم ساختن مخاطبان در عصرهای گرفته جمعه، نبوده باشد و به خود سینما هم اهمیت بدهد و فیلم خوب ساختن در کنار فتح گیشه در اولویت‌های کارگردانش بوده باشد.
Download Film Sabt Ba Sanad Barabar Ast                                           Danlod Film Irani                                      Sabt Ba Sanad Barabar Ast

sabt ba sanad barabar ast

sabt ba sanad barabar ast

«دایره‌زنگی» که نام اصغر فرهادی را به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس با خود یدک می‌کشید، «دختر آدم، پسر حوا»، «آتش‌بس» و یا «زاپاس» در سال‌های متأخرتر بوده‌اند که در کنار پرفروش بودنشان فیلم‌های معقولی هم محسوب می‌شدند. حتی آثاری مانند «پنجاه کیلو آلبالو» یا «من سالوادور نیستم» هم که از پرفروش‌ترین‌های دوران اکران خود بوده‌اند هم چیز خاصی برای ارائه نداشته و بیش از آنکه خود فیلم‌ها باشد که پرفروش باشد، نام ستاره‌های پشت فیلم یا لوکیشن‌های هیجان‌انگیزی مانند سائوپائولو بوده‌اند که این فیلم‌ها را پرفروش کرند، نه سینما. متأسفانه کارگردانان جریان اصلی و حتی بسیاری از مخاطبانی که روحیه سینمایی‌شان توسط همین فیلم‌ها تربیت‌شده است، فیلم کمدی ساختن و خنداندن تماشاگر را با لودگی و ابتذال اشتباه گرفته‌اند و اصلاً همین لودگی‌ها را طنز می‌دانند.
«ثبت با سند برابر است» یکی از لوده‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است. فیلمی که از داستانش گرفته تا جنس شوخی‌های کلامی و بزن دررویی‌هایش همگی در کمال ساده‌لوحی و لودگی طراحی‌ شده‌اند و نتیجه‌اش فیلمی ست که باید مایه شرمساری عوامل سازنده‌اش باشد. داستان فیلم ازاین‌قرار است که امین حیایی که مبلغ زیادی را کلاه‌برداری کرده و متوالی شده به دلیل مرگ پدرش به تهران باز می‌گردد و در پی آن است که خانه‌ای کلنگی را بفروشد و با پولش بدهی‌های خود را صاف کند؛ اما آن‌طور که قدیم‌تر در یک شرط‌ بندی متوفی شرط گذاشته است که خانه از بین یک سری رفیق به کسی برسد که آخر همه ازدواج می‌کند یا به عبارتی وقتی همه ازدواج‌ کرده‌اند او مجرد باقی‌مانده باشد، مجبور می‌شود نقشه بریزد تا بقیه ازدواج کنند و خانه را صاحب شود. داستان از اینجا وارد خط اصلی‌ اش می‌شود.

دانلود فیلم سد معبر blockage
مشاهده

درحالی‌که همه می‌خواهند سر همدیگر را شیره بمالند تا خود خانه را تصاحب کنند یک قایم‌ موشک بازی پیچ‌درپیچ شکل می‌گیرد که البته در انتهایش همه از زنی که یکی از این رفقا یعنی مجید صالحی نقشش را وارد بازی کرده رکب می‌خورند و او همه پول‌ها را بالا می‌کشد و می‌رود. زنی که با بازی نیوشا ضیغمی هیبتش به هر چیزی می‌خورد جز یک بدمن درست حسابی باهوش منفی که توان پیچاندن همه آن جماعت را داشته باشد!
سازندگان «ثبت با سند برابر است» خیال می‌کنند که این قایم‌موشک بازی پیچ‌ در پیچشان می‌تواند سر تماشاگر را گول بمالد و در انتها وقتی‌ که می‌فهمیم همه کاسه کوزه‌ها زیر سر کیست او را شگفت‌زده کند اما دستشان بسیار پیش‌تر از این‌ها رو شده. تماشاگری که به تربیت سینمایی این آثار لوده عادت نداشته باشد از همان نیم ساعت ابتدایی فیلم می‌تواند حدس بزند که گرگ اصلی ماجرا کدام است و درنتیجه حنای فیلم‌ساز برایش رنگی ندارد.

در ادامه نقد:

«ثبت با سند برابر است» بسیار متأثر از فیلم‌های مصطفی کیایی است. همین پیچاندن‌های متعدد، فاز تعقیب و گریزی فیلم، روابط میان آدم‌ها و جنس تیزهوشی یا آب‌زیرکاهی‌شان همه یادآور آثار کیایی ست که البته حتی سرسوزنی هم به کیفیت آن‌ها نزدیک نمی‌شود. در این شکل از فیلم‌سازی، یعنی کمدی‌های ماجرایی که متعلق به بدنه سینمای ایران است، کیایی را می‌توان از معدود کارگردانان درست‌ودرمان دانست که سینما را می‌فهمد و فیلم‌ساز خلاقی ست. ای‌کاش کارگردانان دیگر به‌جای کپی کاری ضعیفی مانند این از سبک‌کار کارگردانی موفق در گیشه بتوانند شکل مواجهه‌اش با سینما و مهم‌تر از آن باهوش تماشاگرانی را بسنجند و دریابند که اطرافشان پر است از بهترین آثار سرگرم‌کننده هالیوودی و پرفروش‌های باکس آفیس سینمای آمریکا.
منبع: بلاگ نماوا

دانلود سریال مانکن قسمت نهم 9
مشاهده