تفاوت شارژر اصلی و تقلبی هواوی در چیست؟ برای تشخیص این مسئله دانستن چه اطلاعاتی لازم است؟ این پرسش ها و سوالات دیگری از این دست همگی ابهاماتی هستند که حین خرید شارژر برای گوشی هواوی خود در سر دارید، چرا که پر واضح است اگر دارای پیش زمینه ی مناسبی در راستای این موضوع باشید می توانید به راحتی شارژر اصلی را از تقلبی بشناسید و دیگر فریب فروشنده های سود جو را نخورید.

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی بازدید-ایده در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تفاوت شارژر اصلی و تقلبی هواوی می تواند موارد گوناگونی باشد که در گام اول مستلزم دقت، توجه و حافظه ی شماست تا این موارد را یک به یک به خاطر سپرده و در مواقع لزوم از آن ها بهره مند شوید. شارژر هواوی امداد موبایل www.emdadmobile.net قیمت بسیار خوبی دارد.

حال در این جا عمده ترین تفاوت های نمونه های اصل از فیک را نام برده ایم که لازم است با دقت بخوانید و یاد بگیرید:

  • در نگاه اول باید کیفیت ساخت شارژر مربوطه را بررسی کنید. شارژر هایی که پلاستیکی و نسبتاً سبک می باشند، بدون شک تقلبی هستند. پس این مورد را به خوبی بررسی نمایید. گفتنیست در بعضی از مواقع کیفیت ساخت یک شارژر به قدری پایین و غیر استاندارد است که تقلبی بودن آن با یک نگاه فهمیده می شود.
  • بسته بندی نیز عامل مهمی در تشخیص این مسئله می باشد، به نوعی که شارژر های اصل و اورجینال دارای بسته بندی های ساده و باکیفیت هستند، در حالی که نمونه های فیک معمولاً یا بسته بندی ندارند و یا در غیر این صورت دارای پک بندی هایی شلوغ، بی کیفیت و زرق و برق دار می باشند.
  • لبه های شارژری که فیک و غیر استاندارد است نسبت به نمونه های اصل دارای انحنای بیشتر و چشمگیر تری هستند و از مواد پلاستیکی زیاد تری در آن ها استفاده شده است، در حالی که شارژر های اصلی منحنی کمتر داشته و به مراتب تمیز تر هستند.
  • از دیگر تفاوت های عمده ای که نمونه های اصل و فیک با یک دیگر دارند، قسمت دو شاخه ی شارژر هاست. به گونه ای که دو شاخه ی شارژر های اورجینال همواره دارای برآمدگی ریزی هستند که در نمونه های فیک این برآمدگی وجود نداشته و دو شاخه ها کاملاً صاف می باشند.
  • در قسمت اتصال کابل به آدابتور یک فرو رفتگی کاملاً محسوسی در بخش متصل کننده ی کابل شارژر وجود دارد که نمونه های فیک فاقد آن هستند.
  • نمونه های اورجینال همواره دارای جلوه ی براقی هستند و همانند نمونه های فیک جلوه ی ماتی ندارند.
  • قیمت شارژر ها نیز عامل تشخیص دهنده ی مناسبی محسوب می شوند، چرا که ارزان بودن قیمت همواره نشان دهنده ی فیک بودن محصول مربوطه است. البته این موضوع را فراموش نکنید که هر شارژر گران قیمتی لزوماً اصل نیست، در واقع شارژر اورجینال علاوه بر این که باید دارای ویژگی هایی باشد که در موارد قبلی ذکر کردیم، می بایست قیمت معقولانه ای هم داشته باشد.
  • همان طور که می بینید مورد های فوق پارامتر های واضحی برای تشخیص این مسئله نیستند و همگی دارای نکات ریز و در عین حال پر اهمیتی می باشند‌. از این رو دقت و توجه در این مسئله بسیار مهم است تا قادر به تشخیص درستی بوده و مرتکب اشتباه نشوید.

علت حائز اهمیت بودن خرید شارژر اصل چیست؟

شارژر تقلبی هواوی

شارژر تقلبی هواوی

تکنولوژی و امکانات ناشی از آن، امروزه جا پای پررنگ و قابل توجهی در زندگی تمام اشخاص جامعه به جای گذاشته است، به اندازه ای که ادامه ی حیات انسان ها در گرو آن و امکاناتی می باشد که برای بشر به ارمغان آورده است.

گوشی های موبایل که امروزه عضو دائمی و جدا نشدنی تمام افراد جامعه هستند را می توان از آن دست امکاناتی معرفی کرد که وجود خود را تماماً مدیون پیشرفت تکنولوژی و گسترش روز افزون آن می باشند.

استفاده از گوشی های موبایل در حال حاضر به اندازه ای متداول و معمولی شده است که در دست تمام افراد جامعه وجود دارند، به طوری که نبود آن دیگر غیر قابل تصور و نشدنی است.

شارژر ها نیز ملزوماتی هستند که استفاده از گوشی های موبایل در گرو آنهاست، تا جایی که یک موبایل بدون شارژر قطعاً بلا استفاده و بی فایده می باشد. زیرا گوشی موبایل زمانی روشن شده و قابل استفاده می شود که از نظر تغذیه ای که نیاز دارد، تامین شده باشد؛ تغذیه ای که تامین آن بر عهده ی شارژر هاست.

پس شارژر را باید عضو جدایی ناپذیری از گوشی های موبایل معرفی کرد، از این رو اهمیت بالایی داشته و بسیار مهم شمرده می شوند. موضوع تاسف باری که در این راستا وجود دارد، وجود شارژر های تقلبی و ارزان قیمت در بازار است.

اما سوال این جاست مگر عملکرد شارژر های تقلبی چه تفاوتی با نمونه های اورجینال دارند و زمانی که می توانیم با پرداخت بهای کمتر شارژری با عملکردی مشابهِ نمونه های اورجینال تهیه کنیم، چرا باید بهای بیشتری بپردازیم؟

در پاسخ به این سوال لازم است تاکید شود خرید شارژر های تقلبی به هیچ وجه توصیه نمی گردد، چرا که عواقب نا مطلوبی به همراه دارد. عواقبی که همگی بر اثر متریال نا مناسب و تولید غیر استاندارد شارژر های تقلبی می باشند‌.

به بیانی دیگر خرید شارژر اصل و با کیفیت بسیار حائز اهمیت است به طوری که اصلاً نباید فریب قیمت ارزان نمونه های فیک را بخورید و از خرید نمونه های اورجینال غافل شوید.

در واقع با خرید شارژر تقلبی شاید بهای کمتری پرداخت خواهید کرد اما ضرر و زیان به مراتب بیشتری متحمل خواهید شد، ضرر و زیانی که سلامت موبایل را به خطر انداخته و منجر به کوتاهی عمر باتری می شوند.

لازم است بدانید استفاده از شارژر های فیک و غیر اورجینال مخارج مضافی به ارمغان می آورند، برای مثال بعضاً منجر به خرابی باتری شده و باید باتری تازه ای خریداری کنید در حالی که رخداد چنین اتفاقی در استفاده از نمونه های اصل پیش نمی آید.

از این رو با این که بهای مورد نیاز شارژر های اصل به نسبت بیشتر است اما در عین حال بسیار مقرون به صرفه تر می باشند، چرا که با بهره مندی از آن ها از بروز مخارج مضافی چون تعمیر خرابی موبایل بر اثر تقلبی بودن شارژر، خرابی زود هنگام شارژر و خرید نمونه ی جدید، خرابی باتری و خرید نمونه ای نو و … جلوگیری می شود. با توجه به این مخارج و بازدهی به مراتب بالا تری که شارژر های اصلی از تقلبی دارند، خرید آن ها به صرفه تر است.

بهترین اقدام در راستای خرید شارژر اصلی هواوی

شارژر هواوی

شارژر هواوی

اگر هنوز نگران تشخیص شارژر اصلی هواوی هستید و می خواهید در این راستا بهترین اقدام ممکن را انجام دهید بهتر است بدانید که انتخاب مرجع خرید، تاثیر کاملاً مستقیم و زیادی در این قضیه دارد. به طوری که اگر از اعتبار مرجع مربوطه مطمئن باشید، دیگر به دانستن پارامتر های تشخیص دهنده ی شارژر اصل و تقلبی هواوی نیازی نخواهید داشت و می توانید با اعتماد به فروشنده به خرید بپردازید.

زیرا مراکزی قادر به کسب اعتبار بالا و جلب اطمینان مشتریان خود هستند که توانسته اند بهترین محصولات را ارائه دهند، محصولاتی که نه تنها کاملاً اورجینال می باشند بلکه مستلزم پرداخت بهای منصفانه ای هستند.

پس گفتنیست بهترین اقدام در راستای خرید شارژر اصلی هواوی مراجعه به فروشندگان معتبر و ثابت شده ای همچون وب سایت ماست، فلذا اگر نظر سنجی ها را بررسی کنید شاهد رضایت مطلوب تمام خریداران خواهید شد.