دانلود فیلم شعله ور

سینمایی شعله ور با هنرمندی امین حیایی

دانلود فیلم شعله ور کیفیت عالی + تیزر و نقد قرار گرفت.

نام فیلم : شعله ور

ژانر (موضوع) : اجتماعی

زبان : فارسی

سال انتشار : 1395

محصول کشور: ایران

کارگردان : حمید نعمت الله

بازیگران : امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فربد قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی‌نیا، احمد پورخوش، شهریار ربانی

خلاصه داستان فیلم سینمایی شعله ور:

خلاصه داستان : فیلم شعله ور، فرید تازه اعتیاد را ترک کرده و همسرش او را رها کرده‌است. این فرد با خلق و خوی خاصی که دارد در تمام مدت با خود فکر می‌کند که چرا به جایی نرسیده و بقیه موفق شده‌اند. سفر ناگهانی او به زاهدان اما مسیر زندگی‌اش را تا حدی تغییر می‌دهد و…

⇓ دانلود فیلم شعله ور sholevar ⇓

دانلود download

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی، نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.

[دانلود نسخه 480p با حجم 629.58 مگابایت – 3.500 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 720p با حجم 921.08 مگابایت – 4.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.69 مگابایت – 4.500 تومان]   ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.34 گیگابایت – 5.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

دانلود تمامی کیفیت های دانلود فیلم شعله ور –  10.000  تومان  ⇐ دانلود از سرور 2

سایت بازدید ایده در پایین صفحه برای شما عزیزان تیزر و نقد فیلم سینمایی شعله ور را  قرار داده است.

سایر اطلاعات فیلم :
تهیه کنندگان : محمدرضا شفیعی
نویسندگان : هادی مقدم‌دوست، حمید نعمت‌الله
موسیقی : سهراب پورناظری
زمان فیلم : 102 دقیقه
دانلود فیلم شعله ور sholevar

معرفی فیلم شعله ور

شعله‌ور فیلمی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله محصول سال 1395 است. نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم از تاریخ 24 مرداد 1397 در سینماهای ایران اکران شده است. و به فروش کمی بیش از یک میلیارد تومان دست پیدا نمود.

مژگان صابری بازیگر نقش وحیده در نشست خبری فیلم شعله ور در جشنواره فجر ۱۳۹۶ مورد توجه خبرنگاران و عکاسان قرار گرفت و خبرساز شد. اولین کار این بازیگر باعث شد که در نشست خبری بسیار پر استرس وارد شود و عده‌ای با قضاوت اشتباه وی را به داشتن اوتیسم متهم کردند، اما حمید نعمت‌الله کارگردان این فیلم، آن را تکذیب کرد.مژگان صابری پیش از این دوره های بازیگری حمید سمندریان و امین تارخ را با موفقیت سپری کرد و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است. دانلود فیلم شعله ور

دانلود سریال هیولا (قسمت چهاردهم 14)
مشاهده

سایر عوامل تولید

کارگردان: حمید نعمت الله، تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده: حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، تدوین: مهدی سعدی، صداگذار: بابک شکیبا، امین شریفی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، تدوینگر: مهدی سعدی، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، دستیار اول کارگردان: سعید بیات،برنامه‌ریز: داوود باقری، عکاس: امیرحسین شجاعی، مشاور رسانه‌ای: ملیکا مومنی راد، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

Danlod Film Sholevar
جوایز:

. برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نفش اول مرد (امین حیایی)

. برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه (هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله)

. برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن (سهراب پورناظری)

. برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری (امین شریفی و بابک شکیبا)

. برنده سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس (سوسن نوروزی)

. برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی (مهرداد میرکیانی)  دانلود فیلم شعله ور

نقد و بررسی فیلم سینمایی شعله ور: Flaming 2018

نقد سلام سینما که در بازدید ایده برای شما عزیزان منتشر شد: نصبت به «شعله ور» فیلم جدید حمید نعمت الله پس از حواشی بسیار امسال در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.
«شعله ور» بسیار نزدیک به سینمای موردعلاقه نعمت الله است و مولفه های آشنای کارهای او در این فیلم هم دیده می شوند. فیلم، تا حد زیادی ضدداستان است و اگر به دنبال فیلمی می گردید که در آن روایتی طبق الگوهای آشنای کلاسیک طرح شود فیلم شعله ور انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود.
حمید نعمت الله سینمای قهرمان پروری دارد اما آنچه مسیر او را نسبت به بسیاری دیگر از فیلمسازان با شیوه مشابه تغییر می دهد، تفاوت قهرمان های او با الگوهای رایج در سینماست. قهرمان های نعمت الله اصولاً خصایصی نامتعارف و نامعمول دارند. آنها نه منفی اند نه مثبت بلکه در طیف پیچیده ای از خاکستری ها قرار دارند.

دانلود مستقیم سینمایی شعله ور

دانلود فیلم شعله ور

قهرمان «شعله ور» مردی شکست خورده است که در موقعیتی بحرانی گیر افتاده و به طرز “حمید هامون”واری از تمامی جوانب زندگی خود را از دست رفته می بیند. او به دنبال مأمنی ست تا خود را بازیابد.عنصر “سفر” موتور محرک فیلمنامه نعمت الله است تا بتواند اندکی از سکون موجود در فیلم بکاهد و داستانِ یکنواخت آن را به سمت و سویی بکشاند و مقدمات نمایش درونیات پیچیده ی شخصیت اصلی فیلم خود را فراهم آورد.
این سفر کاراکتر را به موقعیت مکانی جدیدی وارد می کند که چه برای خود او و چه برای مخاطب هیجان انگیز است. فیلم شعله ور از اقلیم استان سیستان و بلوچستان چه به لحاظ روایی و چه به لحاظ تصویری بهره درستی می برد. توجه دوربین به سنن خاص آن اقلیم و بومی گرایی از ویژگی های مثبت کار است. فیلمبرداری خوب کار، زوایای درست دوربین و بهره گیری از نماهای ناب و بکر باعث می شوند «شعله ور» به لحاظ تصویری در زمره آثار شاخص جشنواره امسال قرار گیرد.
فیلم، ناخودآگاه من را به یاد نقاشی های سبک آبستره می اندازد. ترکیب متنوعی از تصاویر و رنگها و نقش های در هم و بر هم که در عین حال پوچی و بی داستانی قابل درکی را تعمداً به ذهن مخاطب تزریق می نمایند.نعمت الله همچون همیشه در دیالوگ نویسی ماهرانه عمل می کند. طنز خفیف و فانتزی گونه ای که در لحن کلی فیلم دیده می شود به دیالوگ ها نیز منتقل شده اند. دیالوگ ها کلیشه ای نیستند و در لایه های زیرین آنها اطلاعات قابل استفاده ای به مخاطب داده می شود. دانلود فیلم شعله ور

دانلود فیلم سد معبر blockage
مشاهده

به شخصه، یکی دیگر از مؤلفه های آثار نعمت الله یعنی بهره گیری از نریشن را می پسندم. سینمای نعمت الله سینمایی عمدتاً شخصیت محور است و طبیعتاً این تک گویی های درونی تا حد زیادی مخاطب را به دنیای درونی و ذهنی کاراکتر نزدیک می کنند و نقش موثری در همذات پنداری بیشتر مخاطب با کاراکتر ایفا می نمایند.امین حیایی، برگ برنده فیلم است و اگر همه چیز به درستی پیش برود او می تواند یکی از مدعیان سرسخت نامزدی سیمرغ بلورین باشد زیرا نقش او نقشی طاقت فرساست و همانند نقش لیلا حاتمی در «رگ خواب» بار اصلی فیلم را بر دوش می کشد که این اتفاق به واسطه شخصیت محور بودن فیلم رخ می دهد و فرصت درخشانیست برای بازیگر تا توانایی های خود را هرچه بیشتر در معرض دید قرار دهد.

علاوه بر امین حیایی، بازیگران فرعی فیلم خصوصاً دارا حیایی، زهرا خوشکام و مژگان صابری نیز بازی های خوبی دارند. موسیقی متن قوی که مشخصات فولکلور و بومی فیلم را در خود حمل می کند از بخش های قابل توجه «شعله ور» محسوب می شود.
«شعله ور» فیلم خوبی است اما حیرت انگیز نیست. شاید اگر کارگردان دیگری جز نعمت الله آن را ساخته بود می توانست توجه بیش تری را به خود جلب کند اما حمید نعمت الله آن قدر فیلم های خوش ساخت در کارنامه اش دارد که مقایسه هر فیلم او با فیلم دیگر قضاوت را درباره آن اثر دشوار می کند. به عقیده من «شعله ور» فیلم خوبی ست که سر و گردنی از ساخته قبلی نعمت الله پایین تر است و شاید به جهت بی داستانی اش، من آن را کم تر از بسیاری از فیلم های مهم این کارگردان دوست داشتم. شما میتوانید هم اکنون برای دانلود فیلم شعله ور به بالای صفحه بخش دانلود مراجعه نمایی.

دانلود سریال مانکن قسمت دوم 2
مشاهده

Download Sholevar 2018 Full Movie