دانلود فیلم چهار راه استانبول

دانلود فیلم سینمایی چهارراه استانبول

دانلود فیلم چهار راه استانبول با کیفیت عالی + تیزر و نقد منتشر شد.

کارگردان : مصطفی کیایی

موضوع (ژانر) : اجتماعی

نویسنده: مصطفی کیایی

کیفیت : عالی

سال ساخت : 1396

مدت زمان : 100 دقیقه

مخاطب : بزرگسال

محصول کشور : ایران

بازیگران : بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، ماهور الوند، مهدی پاکدل، مسعود کرامتی…

خلاصه داستان فیلم چهار راه استانبول:

خلاصه داستان : فیلم سینمایی چهارراه استانبول ، بهمن و احد یک تولیدی ورشکسته لباس در پلاسکو دارند . احد میخواهد با لادن ازدواج کند اما پدر لادن مخالف است . شبی لادن با پدرش درگیر میشود و از خانه فرار میکند و پیش احد میرود احد او را در تولیدی مخفی میکند و در را قفل میکند و همراه بهمن به دنبال جور کردن پول میروند فردای آن شب پلاسکو آتش میگیرد و…

⇓دانلود فیلم چهار راه استانبول⇓

دانلود download

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی، نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.

[دانلود نسخه 480p با حجم 606.3 مگابایت – 3.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 720p با حجم 815.24 مگابایت – 3.200 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.36 گیگابایت – 3.500 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.54 گیگابایت – 4.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

دانلود تمامی کیفیت های فیلم چهار راه استانبول – 5.000تومان ⇐ دانلود از سرور 2

برای مشاهده تیزر + مطالعه نقد و حواشی فیلم به پایین صفحه بروید

معرفی فیلم چهار راه استانبول:

معرفی فیلم : چهارراه استانبول فیلمی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی است، اولین نمایش این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بود. مصطفی کیایی دربارهٔ فیلم «چهار راه استانبول» گفت: «فکر می‌کنم هیجانش از تمام فیلم‌هایم بیشتر باشد.» نام قبلی این فیلم سینمایی «پلاسکو» بوده‌ است و با نگاهی متفاوت به حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در تهران می‌پردازد.

سایر عوامل سازنده:

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان : مصطفی کیایی. مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، تدوين: نيما جعفرى جوزانى، طراحى و تركيب صدا: عليرضا علويان، آهنگساز: آرمان موسى پور، صدابردار: امير نوبخت، طراح صحنه: حجت اشترى، طراح لباس: مارال جيرانى، طراح گريم: عباس عباسى، جلوه های ویژه رایانه ای : فرید فصیحی، مدیر تولید : سجاد رحیمی، دستیار اول کارگردان : هومن خواجه نوری، برنامه ریز : امید جزینی، عکاس : میلاد کیایی، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، مشاور رسانه اى: آريان اميرخان، جلوه های ویژه میدانی : آرش آقابیگ، مدیر تدارکات : محمد ابراهیمی، دانلود فیلم چهار راه استانبول

بازیگران : بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، ماهور الوند، مهدی پاکدل، مسعود کرامتی، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، سعید چنگیزیان، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی، کارن کیایی، باران صوفی، رضا شریف نژاد، علی گیل وری، شقایق جعفری جوزان

دانلود فیلم سینمایی چهارراه استانبول

چهارراه استانبول

حواشی فیلم «چهارراه استانبول»:

مصطفی کیایی درباره فیلم «چهار راه استانبول» گفت: “فکر می‌کنم هیجانش از تمام فیلم‌هایم بیشتر باشد.”

دانلود فیلم ساعت 5 عصر
مشاهده

سیدجمال ساداتیان از اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر درباره فیلم «چهار راه استانبول» گفت: “داستان حادثه پلاسکو را دستمایه قرار داده و در کنار آن قصه‌ای را روایت می‌کند و قصه بدی نیست و قابل قبول است.”

آرش آقابیک( طراح جلوه های ویژه میدانی ) درباره فیلم «چهار راه استانبول» گفت: “«چهارراه استانبول» از نظر طراحی جلوه های ویژه کار بسیار دشواری بود چرا که بایستی بازسازی صحنه آتش گرفتن ساختمان پلاسکو را انجام می دادیم و حجم وسیعی از آتش سوزی، آوار، دود و… را در این فیلم داشتیم اما ماحصل کار بسیار عالی شده و من اطمینان دارم که مخاطبان در جشنواره فیلم فجر استقبال خوبی را از فیلم به عمل می آورند.”

فرید ناظرفصیحی( مدیر جلوه‌های ویژه بصری ) درباره فیلم «چهار راه استانبول» گفت: ” در فیلم «چهارراه استانبول» آتش گرفتن پلاسکو موضوع اصلی فیلم نیست اما نکته حایز اهمیت در فیلم این است. شبیه‌سازی عین به عین در فرمت کاری و جنسی که کار می‌کنیم بسیار تاثیرگذار است. این فیلم دقت بسیار بالایی را در تصویرسازی فریم به فریم می طلبد. آتش سوزی پلاسکو در این فیلم قبل از ریزش، زمان ریزش و بعد از آن دیده می‌شود و کار ما را به سه فصل تبدیل می‌کند. فتورئال بودن اتفاقات تراژدی، کار را بسیار سخت می‌کند. یک وجه کار تکنیکال و آرتیستیک است و یک بخش خانواده‌های آتش نشانان و مخاطبان جدی سینما است که باید به خوبی از عهده کار برآییم.” دانلود فیلم چهار راه استانبول

فیلم «چهار راه استانبول» ابتدا «پلاسکو» نام داشت.

مصطفی کیایی درباره فیلمنامه «چهار راه استانبول» گفت:

“قبل از اینکه ساخت «چهارراه استانبول» را شروع کنم، فیلمنامه دیگری در دست داشتم و 70 درصد آن را هم نوشته بودم که اتفاق پلاسکو رخ داد. آن زمان احساس کردم جوی ایجاد شده است که همه به این موضوع توجه دارند و شرایط طوری بود که آن جو را با توجه به اهمیت اتفاق خیلی تجربه نکرده بودیم بنابراین سعی کردم همین موضوع را کار و قصه‌ام را بر اساس این اتفاق روایت کنم که بخشی از آن به حادثه فرو ریزی ساختمان پلاسکو مربوط می‌شود. ”

مصطفی کیایی درباره ساخت فیلم «چهارراه استانبول» و همکاری ارگان ها گفت :“وضعیت طوری پیش رفت که انگار در خیلی از ارگان‌ها رغبت زیادی برای همکاری و همراهی در این موضوع وجود نداشت و تنها جایی که به کار ما اضافه شد و حمایت کرد خودِ سازمان آتش‌نشانی بود، یعنی چون می‌دانستند این فیلم درباره قضیه پلاسکو ساخته می‌شود به ما کمک کردند. در این میان خیلی از آتش‌نشانانی که سر صحنه فیلمبرداری بودند، در صحنه واقعی نیز حضور داشتند و کار برایشان خیلی درد آور بود. ”

دانلود سریال رالی ایرانی 2 (قسمت ششم 6)
مشاهده

کارن کیایی، پسر مصطفی کیایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

مصطفی کیایی، فیلم های «بارکد»، «بعد از ظهر سگی سگی»، «ضد گلوله»، «خط ویژه» و «عصر یخبندان» را کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

مصطفی کیایی در فیلم «چهار راه استانبول»، ششمین همکاری خود را برادرش، محسن کیایی و سومین همکاری خود را با بهرام رادان و سحر دولتشاهی تجربه کرده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چهار راه استانبول بعد از پنجاه جلسه به پایان رسید. دانلود فیلم چهار راه استانبول

نقد و بررسی فیلم:

در نقدی که از سلام سینما منتشر شد، اشاره میشود که بعد از آثار مختلفِ مصطفی کیایی، که هم با استقبال مردم و هم استقبال منتقدان روبرو شد. این صف های طویل برای تماشای فیلم جدید این کارگردان تعجب برانگیز نیست. که قطعا یکی از فیلم های قلقلک دهنده جشنواره امسال، «چهار راه استانبول» است. و می‌توان گفت تقریبا در لیست “باید دید” هر کسی، اسم این فیلم به چشم می‌خورد. و خب بدون شک هم باید همینطور باشد. با توجه به حادثه غم انگیز دی ماه سال گذشته، باید ایده ساختن فیلم، درباره پلاسکو از ذهن هر سینماگری عبور کرده باشد. اما اولین کسی که پا به عرصه عمل گذاشت مصطفی کیایی بود. که با گذشت یکسال از حادثه پلاسکو، حالا فیلم در جشنواره فجر آماده اکران است. و همین نام و موضوع فیلم یک تنه بزرگترین تبلیغ برای فیلم محسوب می‌شود.

خود کارگردان نیز قبلا اعلام کرده بود که موضوع اصلی فیلم پلاسکو نیست، حادثه پلاسکو در کنار موضوع اصلی اتفاق می‌افتد و موضوع اصلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما متاسفانه بسیاری از مخاطبان با دید مستندی درباره پلاسکو به پای فیلم می‌نشینند، که در آخر نیز ناراضی از سالن خارج می‌شوند. و بسیاری از مخاطبان نیز ناراضی‌اند که چرا فیلم به رفتگان حادثه پلاسکو یا آتشنشانان و… تقدیم نشد. اما اتفاق مهمی بود که جریان اصلی فیلم پلاسکو نباشد. چون اینگونه می‌توان از شعار دادن و تحمیل کردن غم و غصه و به زور تحت تاثیر قرار دادن مخاطب جلوگیری کرد. فیلم قصه‌ای دارد که روند طبیعی خود را طی می‌کند و در کنارش حادثه پلاسکو نیز رخ می‌دهد. و مصطفی کیایی اینگونه توانسته حادثه پلاسکو را برای مخاطبش قصه گویی کند. و حادثه را به گونه‌ای با قصه همراه کند، که بتواند از طریق قصه تاثیر گذاری ایجاد کند. اما باز هم فیلم دچار تحمیل کردن احساسات به مخاطب شد. که ایکاش این سکانس ها از فیلم حذف می‌شدند. مانند خدا خدا گفتنِ آتش نشان(مهدی پاکدل)، یا چند باره تکرار کردن جمله “ایکاش بجای جنگ و دعوا، بغلش میکردم”. این سکانس‌ها فقط تاثیر گذاری تحمیلی به همراه دارند و کلیشه‌شان در ذوق می‌زند.

دانلود سریال مانکن قسمت هشتم 8
مشاهده

در این کنار طعنه‌های سیاسی نیز کاملا به اندازه هستند و به دل می‌نشینند. که اگر خدا بخواهد در اکران عمومی زیر تیغ سانسور نمی‌روند. دانلود فیلم چهار راه استانبول

«چهار راه استانبول» از فیلمنامه پیچیده‌ای برخوردار است. فیلمنامه‌ای شلوغ و پر از هرج و مرج. اما خوشبختانه انسجام در فیلم حفظ شده. و باعث کج فهمی مخاطب نمی‌شود، تا مخاطب خط روایی را گم کند. و این یکی از مهم ترین نکات مثبت فیلم است. مانند همیشه با فیلمی خوش ساخت از مصطفی کیایی روبرو هستیم، که از نظر ساختاری تفاوتی با کارهای قبلی این کارگردان ندارد. اما سبک کار کمی متفاوت است، و نزدیک می‌شود به سبک حادثه‌ای. اما متاسفانه، مصطفی کیایی ژانر خود را گم می‌کند و بیش از حد چاشنیِ طنز را زیاد می‌کند. این طنز بیش از حد و کنترل نشده به باور پذیری و تاثیر گذاری فیلم آسیب زده است. در حساس ترین لحظات فیلم طنز هایی اضافه شده، که مهم ترین سکانس های فیلم را نابود کرده است. و قطعا این طنز کنترل نشده، بزرگترین نقطه ضعف این فیلم محسوب می‌شود. و متاسفانه بازی بهرام رادان و مصطفی کیایی کاملا یادآور «بارکد» است.

فیلم از جلوه های بصری زیادی استفاده کرده است، که متاسفانه خیلی زود لو می‌روند. البته با توجه به امکانات، فیلم از جلوه‌های ویژه بصری مناسبی برخوردار است.

«چهار راه استانبول» همانطور که انتظارش می رفت، اثری قابل قبول است. اثری که مخاطبان خود را ناراضی روانه منزل‌هایشان نمی‌کند. اما غافلگیر کننده نبود، و می‌توانست تبدیل به اثری دلنشین تر شود. دانلود فیلم چهار راه استانبول

4 Rah Istanbul 2018                     ***                       Istanbul Four Way Movie                      ***                         Istanbul Crossroads Movie