دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

سینمایی یک کیلو و بیست و یک گرم

دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم + تیزر و نقد قرار گرفت.

نویسنده : لیلا نیک زاد

موضوع (ژانر) : اجتماعی

سال تولید : 1396

محصول کشور : ایران

مدت زمان : 90 دقیقه

حجم: متفاوت با هر کیفیت

کارگردان : رحیم طوفان

فرمت: MP4

بازیگران : لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری…

به خلاصه داستان دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم:

خلاصه داستان : فیلم سینمایی یک کیلو و بیست و یک گرم ، داستان مردی تعمیرکار به نام بابک (با بازی سعید آقاخانی) است که به همراه همسر خود (با بازی لیلا زارع) منتظر به دنیا آمدن فرزند سومشان هستند. بابک زمانی که به منزل یک مادر و دختر می‌رود تا لوله کشی آنها را سرویس کند، نامزد دختر به نام سامان که مردی پولدار و البته عصبی و دمدمی مزاج است سر می‌رسد و با دختر دعوای شدیدی می‌کند. او نسبت به اینکه دختر در حال خیانت به اوست، شک دارد و از تعمیرکار می‌خواهد که در دعوا دخالت کند و با امتناع او، درگیری بین آنها ایجاد می‌شود که در همین گیرودار، دست بابک به صورت سامان می‌خورد؛ دستی که درون آن یک پیچ گوشتی وجود دارد و به چشم سامان فرو می‌رود و او را کور می‌کند که…

⇓دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم⇓

دانلود download

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی، نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.

[دانلود نسخه 480p با حجم 528.41 مگابایت – 3.500 تومان]  ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 720p با حجم 769.75 مگابایت – 4.000 تومان]  ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.41 گیگابایت – 4.500 تومان]   ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 1.91 گیگابایت – 5.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

دانلود تمامی کیفیت های فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم – 10.000تومان ⇐ دانلود از سرور 2

برای مشاهده تیزر و مطالعه نقد فیلم به پایین بروید

معرفی فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم:

یک کیلو و بیست و یک گرم فیلمی به کارگردانی رحیم طوفان، نویسندگی لیلا نیکزاد و تهیه‌کنندگی وحید نیکخواه آزاد محصول سال 1396 است. این در سومین دوره جشنواره فیلم سلامت نیز با استقبال مخاطبان همراه شد. در این فیلم ترکیبی از بازیگران جوان و با تجربه همچون سعید آقاخانی، لیلا زارع، فرشته صدرعرفایی، روشنک گرامی، آناهیتا افشار ایفای نقش کرده اند.

دانلود سریال مانکن قسمت نوزدهم 19
مشاهده

نخستین فیلم بلند سینمایی رحیم طوفان در مقام کارگردان او پیش از در زمینه تصویربرداری فعالیت داشته است در شهریور ماه 97 اکران عمومی شده است و در مدتی که روی پرده بوده است توانسته به فروشی معادل 61 میلیون تومان دست پیدا نماید.

درباره فیلم:

سینمایی ۱ کیلو و ۲۱ گرم یک اثر اجتماعی است که اولین ساخته بلند سینمایی رحیم طوفان که سالهاست در بخش فیلمبرداری و طراحی جلوه های ویژه در سینمای ایران فعالیت می کند و فیلمهای کوتاه فراوانی را نیز کارگردانی کرده، به شمار می رود. به علت اینکه فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر برای اولین بار در نمایش آمد، نام انگلیسی آن به قلبی به جای یک چشم (A Heart for an Eye) تغییر نام یافت تا شباهت اسمی‌اش با فیلم جهانی بیست و یک گرم کمتر مشهود باشد. 1 کیلو و 21 گرم یک اثر اجتماعی است و سه قشر از طبقه فرهنگی را کارشناسی و روایت میکند.

سایر عوامل تولید:

نویسنده: لیلا نیکزاد، کارگردان: رحیم طوفان، مدیر فیلمبرداری: شاهین توفان، مدیر تولید: مجید گودرزی، دستیار و برنامه‌ریز: علی تهرانی، صدابردار: هادی افشار، صداگذار: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، گریم: رضا عربی، طراح لباس و صحنه: علی نصیری‌نیا، عکاس: امید صالحی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، فیلمبردار پشت صحنه: نگار نیکخواه آزاد، تهیه‌کننده: وحید نیکخواه آزاد، سرمایه‌گذاران: سید مهدی نریمانی، بنیاد سینمایی فارابی. دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم + دانلود سایر فیلم های ایرانی در سایت بازدید ایده در دسترس شماست.

بازیگران: لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی، سحر ذکایی، ساغر کیان راستی و مانلی اصفهانی…

download movie yek kilo bisto yek geram

download movie yek kilo bisto yek geram

نقد و بررسی سینمایی ۱ کیلو و ۲۱ گرم:

به گزارش سلام سینما منتقدان در مورد فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» اولین ساخته سینمایی رحیم طوفان نظرات خود را منتشر کردند. دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

دانلود سریال هیولا (قسمت یازدهم 11)
مشاهده

‎جعفر گودرزی ، منتقد سینما و نائب رییس انجمن منتقدان :

این فیلم را باید دید !
یه فیلم وقتي به شعور و ذائقه مخاطب احترام ميزاره نتيجه ش ميشه اثري گرم و دلنشين و به راحتي با مخاطب همذات پنداري ميكنه..
فیلم سینمایی “یک کیلو و بیست و یک گرم ” فیلمی شریف ، سلامت و با متانت و با سه داستان بهم گره خورده ..
بی شک بدون ایراد نیست، اما نشان داد كه افق روشني در انتظار كارگردانش است، کارگردانی پخته ، فیلمبرداری خوب و بازی های یکدست، آرزوی موفقیت و اکران خوب برای این فیلم.

رضا درستکار , نویسنده و منتقد سینما:

رویکرد مدرن در روایت، و تشخیص ثقل داستان با تماشاگر

عزیزالله حاجی مشهدی، منتقد فيلم و مدرس سينما:

فيلم سينمايي” يك كيلو وبيست ويك گرم!” – نخستين كار بلند سينمايي” رحيم طوفان” – كه با شگفتي فراوان ، در سي و ششمين جشنواره ي فيلم فجر كنار گذاشته شده بود، اكنون درسي و ششمين جشنواره ي جهاني فيلم فجر، فرصت حضور و نمايش پيدا كرده است.
فيلم ، اثري قصه گو و داستان پرداز است كه مي كوشد تا همزمان، سه داستان كوتاه به هم پيوسته را با هم پيش ببرد. “يك كيلو و بيست و يك گرم” ، با روايتي به نسبت روان و گويا موفق مي شود تا با مخاطبان همگاني خود ارتباط برقرار كند و در روايت هاي مختلف خود نيز دچار لكنت نشود. به نظر مي رسد كه با وجود ضعف هاي احتمالي موجود در چنين آثاري، تماشاي برخي “نوجويي” ها و “تجربه گرايي” هاي تازه درميان اين نسل از فيلمسازانِ “نوآمده” ، مي تواند دلشاد كننده باشد. دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم همراه تصاویر، برای بزرگ نمایی روی تصویر کلیک کنید.

حدیث جان بزرگی ، منتقد سینما و نویسنده:

یک کیلو و بیست و یک گرم از بسیاری از فیلم های حال حاضر سینمای ایران جلوتر است. همه می دانند سینمای قصه گوی این سال ها به دور تکرار افتاده و مخاطب از دیدن فیلم های شبیه به هم روز به روز دلزده تر می شود اما این فیلم با گره افکنی ها و پیچ و خم های خوبی که در دل داستان خود دارد می تواند تجربه متفاوتی برای مخاطب ایرانی باشد. کارگردانی و بازی ها و سایر اجزای فیلم هم درست سر جای خود قرار گرفته اند و به عنوان فیلم اول سینمایی کارگردان خود، اثری قابل قبول است. کاربران عزیز خوشحالیم که دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم + نقد فیلم را با ما همراهی میکنید، برای مشاهده تیزر به پایین صفحه مراجعه نمایید.

دانلود فیلم درساژ Dressage
مشاهده

وحید فرازان ، منتقد سینما:

فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم را می‌توان جزو فیلم‌های خوب جا مانده از جشنواره سی و ششم فجر (۱۳۹۶) قلمداد کرد. فیلم قصه‌گویی که در جذب مخاطب تا پایان‌ موفق است و این برای کارگردانی که اولین فیلمش را ساخته، امتیاز مثبتی به شمار می‌رود. کستینگ فیلم هم از نکات مثبت فیلم به شمار می‌رود، حضور کسانی چون: لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی…ترکیب خوبی از بازیگران را مناسب با قصه‌ی فیلم رقم زده‌اند. معمولا کارهایی که نیکخواه آزاد تهیه‌کنندگی آن‌ها را به عهده می‌گیرد (بخصوص در سال‌های اخیر) شامل تم‌های اجتماعی به روز است و این اثر هم به نوعی در همین رده قرار می‌گیرد. داستان فیلم در سه خانواده می‌گذرد، سه خانواده‌ای که هر کدام درگیر مسائل درونی خود هستند، ولی در نقطه‌ای این سه خانواده و معضلاتشان به هم می‌رسد. ایجاد تعادل در تعریف داستان هر سه خانواده و بالانس آن‌ها در فیلمنامه و اجرای خوب آن، باز هم از نکات مثبت فیلم آقای طوفان است.
امیدوارم این فیلم راه خودش را پیدا کند و اکران خوبی داشته باشد تا بی‌مهری هیئت انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر را جبران کند.

download movie yek kilo bisto yek geram * yek kilo va bisto yek geram film * دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم 1kiloo va 21gram movie * Danlod Film Irani