دانلود فیلم هت تریک

دانلود سینمایی هت تریک

دانلود فیلم هت تریک کیفیت Full HD + تیزر و نقد فیلم منتشر شد.

نویسنده : رامتین لوافی

موضوع (ژانر) : درام ، اجتماعی

سال تولید : 1395

محصول کشور : ایران

مدت زمان : 92 دقیقه

کارگردان : رامتین لوافی

تهیه کننده: مجید مطلبی                  ( دانلود فیلم هت تریک )

بازیگران : امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند، همایون ارشادی، کیانا دریابک، علیرضا دیلمی…

به خلاصه داستان هت تریک بپردازیم:

خلاصه داستان: داستان از یک مهمانی شروع می‌شود که لیدا (پریناز ایزدیار) به همراه همسرش (امیر جدیدی) به آن دعوت شده‌اند. لیدا عکاس است و شوهرش فرزاد دقیقا مشخص نیست چه کاره است. کیوان دوست این دو نفر (صابر ابر)، دوست دختر جدیدی به نام رها (ماهور الوند) گرفته و او را هم به مهمانی آورده است. این چهار نفر در راه برگشت به خانه با یک چیز یا کسی تصادف می‌کنند و فرار می‌کنند. فرزاد که پشت رل نشسته بوده سرتاپا استرس دارد و پیشنهاد می‌دهد که جمع دوستانه‌شان بروند جایی در آرامش با هم صحبت کنند تا ببینند دقیقا باید چه کار کنند. آنها به خانه رها که تنها زندگی می‌کند می‌روند و… ( دانلود فیلم هت تریک )

بازیگران:

بازیگران : امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند، همایون ارشادی، کیانا دریابک، علیرضا دیلمی، عبدالله احسانی، بشیر اصلانیان، نیما ابراهیمی، مارال بالایی، داود سلیمانی، مینا سلیمی، نازنین رادپی، آرش شریفی، هستی سبحانی‌زاده، تورج الوند، رضا دودانگه

⇓دانلود فیلم هت تریک Hat trick⇓

دانلود download

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی، نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند.

[دانلود نسخه 480p با حجم 621.25 مگابایت – 5.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 720p با حجم 913.46 مگابایت – 5.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p با حجم 1.4 گیگابایت  –  5.000 تومان ] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.3 گیگابایت – 6.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

[دانلود نسخه BLURAY با حجم 7.96  گیگابایت – 7.000 تومان] ⇐ دانلود از سرور 2

دانلود تمامی کیفیت های دانلود فیلم هت تریک – 10.000تومان ⇐ دانلود از سرور 2

کاربران عزیز سایت بازدید ایده میتوانید نقد و تیزر فیلم هت تریک را در پایین صفحه مشاهده نمایند

معرفی فیلم هت تریک:

هت‌تریک فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رامتین لوافی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول سال 1395 است. این فیلم در24 بهمن 1397 در سینماهای ایران اکران شده‌است. این فیلم در طول مدت اکران خود که بعد از جشنواره فجر دوره سی و هفتم به انجام رسید با استقبال نسبتا خوبی همراه شد و سومین فیلم بلند توانست بیش از 1.5 میلیارد تومان بفروشد.

دانلود فیلم شکلاتی
مشاهده

فیلم خوش ساخت لوافی که امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر و ماهور الوند بازیگران اصلی و محوری آن هستند در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر دو جایزه بهترین بازیگر زن را برای ماهور الوند و جایزه بهترین فیلمنامه را برای متین لوافی به ارمغان آورد. این فیلم در جشنواره ملی فجر دوره سی و ششم از غایبان بزرگ و مطرح به شمار می آمد. ( دانلود فیلم هت تریک )

سایر عوامل تولید:

نویسنده و کارگردان: رامتین لوافی، تهیه کننده: مجید مطلبی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، تدوین: هایده صفی یاری، صدابردار: وحید مقدسی، طراحی و ترکیب صدا: امیر حسین قاسمی، موسیقی: انتخابی، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، برنامه ریز : حسین متحد، دستیار اول کارگردان: ندا آصف، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: محمد بدرلو، جلوه های ویژه بصری: مسعود مومنی، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مجری طرح: علی کریم. ( دانلود فیلم هت تریک )

Download Hat Trick Movie

نقد فیلم هت تریک، فیلمِ غافلگیریهای متعدد

صفحه فیلم

نقد و بررسی که در سلام سینما منتشر شد به این شرح است: برای دیدن فیلم «هت تریک» در جشنواره جهانی فیلم فجر به رغم داشتن کارت Press که درواقع باید امکان تماشای فیلم ها را در هر سالنی و در هر سانسی به اهالی رسانه و منتقدان بدهد بسیار اذیت شدیم. به دلیل اشتباهی که به هنگام فروش بلیت های فیلم در باشگاه هوادارن و … پیش آمده بود حدوداً سه برابر حد مجاز بلیت فروخته شده بود و به همین سبب با اعمال شاقه و پس از انتقال به سالنی دیگر سرانجام با تأخیری طولانی توانستیم «هت تریک» را تماشا کنیم و درواقع چوب این اشتباه را ما خوردیم اما به جرئت می گویم که تماشای این فیلم خستگی را از تنمان دور کرد.
فیلم به لحاظ سبک و شیوه ی روایی از همان الگوی رایج سینمای اصغر فرهادی پیروی می کند و راستش از این جنبه نمی توانم آن را اثری نوگرا یا مبتکرانه برشمرم اما بارها گفته ام که اگر فیلمی بتواند حتا در این قالب و چارچوب تکرارشده، راهش را به درستی برود و از قواعد و اسلوب های این گونه ی پرتکرار به درستی تبعیت کند می توان آن را اثری موفق به شمار آورد زیرا سینمای فرهادی اساساً بر پایه ی جذب مخاطب به واسطه ی بازی های جذاب دراماتیک با مخاطب و پیچیده تر کردن تدریجی گره ی درام بنا شده است و این سینما ماهیتاً قابلیت زیادی برای برانگیختن همراهی و توجه مخاطب دارد.
«هت تریک» نیز همچون فیلم های اخیر فرهادی فیلم غافلگیری های متعدد است. ( دانلود فیلم هت تریک )

دانلود سریال مانکن قسمت چهاردهم 14
مشاهده

Danlod Film Hat Trick

گره های پشت سر همی که به تدریج سفت تر و ناگشودنی تر می شوند. فیلم مانند بیشتر درام های از این دست با نمایش یک آرامش نسبی آغاز می شود که پیداست اوضاع به این منوال نمی ماند و خرده اتفاقاتی خبر از بحران هایِ پیش رو می دهند. عنصر “تصادف” بحران اولیه ی درام را شکل می دهد و ورود چهار جوان به منزل رها (ماهور الوند) یک بحران اصلی دیگر را به مسئله ی تصادف اضافه می کند و بعد هم رازهای هر یک از چهار شخصیت اصلی به مرور برملا می شوند و فیلمساز تا پایان فیلم، غافلگیری های جدیدی را که در چنته داشته است رو می کند تا به واسطه عنصر تعلیق مخاطب را میخکوب شده بر جا دنبال فیلم بکشاند و به عبارتی نگذارد فیلمش از نفس بیفتد. این اتفاق گرچه تا حد زیادی او را به مقصود نهایی اش نزدیک می کند اما به نحوی هم عملی پرریسک است که اگر جواب ندهد می تواند کار را به زمین بزند. البته این حرکت ریسک پذیر در جاهایی به کار ضربه زده است مثلاً این که مسئله ی تصادف در میانه های فیلم عملاً به اتفاقی دم دستی و بی اهمیت تبدیل می شود. قبول دارم که بحران دوم به مراتب نفس گیر تر و مهلک تر از اولی ست زیرا در بحران اول همه چیز با ابهام و اما و اگرهایی همراه است اما نباید فراموش کرد که در هر حال مسئله ی تصادف نباید این طور به حال خود رها شود. فیلمساز احتمالاً تعمداً درام را به این سمت و سو می برد تا نشان دهد معضلات زندگی دو زوج آن قدر متعددند که موضوع مهمی چون مرگ و زندگی شخصی دیگر در برابرشان هیچ است؛ به بیانی دیگر قرار است بحران اصلی در خیل عظیم بحران های ثانویه کمرنگ جلوه یابد اما به لحاظ منطقی نمی توان چنین امری را پذیرفت. ( دانلود فیلم هت تریک )

سینمایی Hat Trick

سینمایی Hat Trick

غافلگیری هایی که لوافی به مرور در فیلم به نمایش می گذارد به نظرم خوب و به جا هستند. اتفاق افتادن آنها با طراحی درست شخصیت ها، خصوصاً دو شخصیت اصلی تر یعنی فرزاد و لیدا (امیر جدیدی – پریناز ایزدیار) باورپذیر و منطقی به نظر می رسند و گرچه بعضی جاها کمی مخاطب را مسلسل باران می کنند اما در نهایت با ریتم و کشش فیلم هم ترازند و اغراق آمیز نیستند.
«هت تریک» فیلم بازیگرانش است. همان قدر که رویدادها، ترتیب وقوع، نوع گره افکنی و گره گشایی و …شان مهم است، حضور موثر بازیگران در ایفای این نقش های دشوار نیز بشدت حایز اهمیت است؛ هم بازی هر یک از آنها به تنهایی و هم بده بستان هایی که هر چهار بازیگر می بایست به تناوب با یکدیگر داشته باشند. طبیعتاً گردهمایی درست بازی هاست که باعث می شود فیلم خوشایند باشد و هر چهار بازیگر «هت تریک» بازی های خوبی دارند که البته من بازی پریناز ایزدیار و امیر جدیدی را بیشتر پسندیدم و به باورم با جنس فیلم هماهنگی زیادی داشت. شاید هم نوع خاص رابطه ی آنها با یکدیگر است که به این زوج جذابیت ویژه ای می بخشد. ( دانلود فیلم هت تریک )
طراحی صحنه و لباس فیلم از دیگر بخش هاییست که در موفقیت آن سهم بسزایی دارد. فضای قدیمی منزل رها، با تاش هایی از تنالیته رنگ های قهوه ای و کرم حس کهنگی و به گِل نشستن رابطه ی لیدا و فرزاد را به خوبی به مخاطب منتقل می کند و در نهایت آشتی کیوان و رها (صابر ابر – ماهور الوند)،در فضای گرم آشپزخانه و در حال چیده شدن سفره و جمع شدن گلدان شکسته شده و کاشت مجدد گیاه در گلدانی جدید صورت می گیرد که به لحاظ نشانه شناسانه این کاربرد درست اشیا و رخدادها در ترسیم نوع رابطه شخصیت ها با یکدیگر و کنش های آنها به جا و به اندازه است.
یک فیلم خوب مجموعه ی درستی از انتخاب های یک فیلمساز خوب است؛ اتفاقی که در «هت تریک» آشکارا به منصه ظهور رسیده است. ( دانلود فیلم هت تریک )

دانلود فیلم دایره زنگی
مشاهده